част 15 "УКРИВАНЕТО"

47 5 0
                                    

НИК: -Джак.....Джак....

ДЖАК: -Какво?Какво има?..

НИК: -Зад теб...

Ник посочил с ръка някого или нещо,което било зад Джак.
Той се обърнал и видял човек като Майкъл,който държал спринцовка със винено червена течност...насочил я срещу Джак,но  успял да се измъкне на милиметри.
Странникът не се отказал и започнал да тича по Джак и да го преследва из цялата гора.
Джак тичал....въздишал тежко.....бил изпотен ...бил уплашен..много уплашен от случващото се....не знаел какво да направи и къде да отиде,за да се измъкне...не спирал...тичал...удрял се в клоните...наранил се от тях....но се изтощил.... обърнал се назад ,а странникът бил далеч....той се огледал около себе си и търсел място,на което да се скрие....търсил...оглеждал се,но не спирал да тича.... докато не открил подходящо място да се укрие...

 докато не открил подходящо място да се укрие

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ДЖАК: -Дупка...даа..открих..открих го.....открих мястото....

Джак се сгушил навътре в дупка,която случайно видял..
Но била видима,голяма и лесно забележима...Той погледна,дали идва странникът и поставил изпопадали клони с изсъхнали листа по тях ....след това  се скрил отново...
Когато Странникът бил близо до дупката..минал покрай нея и се спрял на място...огледал се...а Джак....той усетил че е наблизо и задържал дъха си за минутка....но бил толкова изтощен,че не му достигал въздух и се чувало поемането му от време на време..... Странникът чул въздишането и се отправил към дупката ..спрял пред нея поместил леко клоните и огледал вътрешността ѝ
..но не успял да види Джак..
той бил с тъмни дрехи..навън било тъмно и...той успял да се измъкне от Странникът,който го преследвал ....
Джак не излязъл от дупката и прекарал няколко часа в нея..
искал да се увери,че няма никой.

........................................................................

.....01:45ч.....

Джак вече си бил у дома. Когато влязъл видял,че родителите му и сестра му Мариса го чакали на дивана в хола. Те поискали обяснение от негова страна за това,къде е бил,какво е правил и защо се е прибрал толкова късно.

ХАРИСЪН: -Къде беше и какво прави,за да се прибереш толкова късно без да ни предупредиш?

ДЖАК:- Амии,аз знам каква е истината....знам къде е.....

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ........

За Последен Път ВидянаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora