част 13 "ПЛАНЪТ НА ДЖАК"

60 5 0
                                    

НАТАША: - Хайде да отидем и да проверим..!

РОРИ: -Не знам...аз...аз мисля... аз мисля,чее..Джак е полудял или нещо такова..

НАТАША: -Възможно е..!Но добре..в краен случай и това ще направим.
...........Аз ще тръгвам.........

РОРИ: -Но вие едва дойдохте..ще ви сипя чай.

........................................................................

....13:41ч....

Джак се върнал в имението,където Джесика и Харисън го очаквали:

ХАРИСЪН: -Къде беше?

ДЖАК: -Теб от кога започна да те интересува къде ходя и какво правя?

ДЖЕСИКА: -Джак,баща ти не иска да се кара с теб!!!

ДЖАК: -А аз не искам да говоря с него!!! Отивам си в стаята...

Джак все още не могъл да повярва и да приеме това,което  видял..
До последно си мислел,че сестра му също е в капана на тези хора.
Той знаел,че няма кой да му помогне и изчакал да се свечери ,за да може пак да отиде на онова място в гората и да разбере какво се случва.

........................................................................

Следобядът на семейство Лорън бил обикновен...всеки правел своето нещо. На вратата почукал някой.Джесика се обърнала към Харисън.. всякаш седяла на тръни от притеснение за това,кой е на вратата и каква новина ще им съобщят...

МАРИСА: -Мамо,какво има?

ДЖЕСИКА: -Нищо ми няма Мариса.!

Харисън отворил вратата,а пред него стоял Бен Джеф,който помолил да влезе,за да поговорят за Ник и Мадисън.Харисън го погледнал подозрително,но го пуснал да влвезе и го настанил на дивана в хола си:

Харисън го погледнал подозрително,но го пуснал да влвезе и го настанил на дивана в хола си:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

БЕН: -Имате ли някакви новини за Ник и Мадисън?

ХАРИСЪН: -Ами..има заподозрян.

БЕН: -Кой е той?

ХАРИСЪН: -Казва се Крис и е на годините на Джак и Ник, всъщност е от класа на Ник...!

БЕН: -Убил ли го е..? !!!!!!

ХАРИСЪН: -Като казах "ЗАПОДОЗРЯН",нямах в предвид "ОБВИНЕН"...!

БЕН: -Значи не се знае..!?

ХАРИСЪН: -Да,точно така..!

БЕН: -Добре,аз ще тръгвам...!

Харисън изпратил Бен до вратата,а той го помолил да му съобщи,ако има напредък по случая.
Бен се чувствал така, сякаш е изчезнала само Мадисън.

........................................................................

....22:56ч.....

Джак вече бил готов за действие...той вървял бавно към мястото, на което  видял Ник Джеф. Но когато отишъл,той не бил там:

ДЖАК: -Къде е той?...Къде е?....

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ......

За Последен Път ВидянаWhere stories live. Discover now