.....01:45ч.....
ХАРИСЪН: -Къде беше и какво прави,за да се прибереш толкова късно,без да ни предупредиш?
ДЖАК: -Амии...аз знам каква е истината...знам къде е.....
ХАРИСЪН: -Знаем,не ни казвай.
Записали сме ти час за психолог.
Утре сутрин ще бъдем в кабинета на Д-р Винсънт.ДЖАК: -Каквооо?Какъв психолог татко,аз ви казвам истината...Защо...Защо не ми вярвате?
ХАРИСЪН: -Лягай си Джак...!!!!
ДЖАК: -Няма да ходя на никакъв психолог!Н-Я-М-А...,НЯМА!
ДЖЕСИКА: -Джак,лягай си за Бога!
МАРИСА: -Хайде Джак,да си поговорим..!Моля те....!
ДЖАК: -Ела Мариса....
- Влез...седни тук!МАРИСА: -Какво се случва?Кого и къде си видял?Искам да ми разкажеш всичко...!
Джак разказал всичко за откритието на Ник. От първия чут звук до случилото се преди часове.
..............
МАРИСА: -Джак,ти сигурен ли си в това,което ли казваш?ДЖАК: -Разбира се!И ти ли не ми вярваш!?
МАРИСА: -Не..не..аз просто исках да знам!.............Виж,аз ще си лягам,ти също. Моля те,отиди на психолог и се прибери тук. Ако ти си знаеш всичко това,няма кой да те разубеди да не вярваш.
ДЖАК: -ЩЕ преценя утре..Става ли!
МАРИСА: -Разбира се!Лека нощ!
ДЖАК: -Лека Нощ!..иии....затвори вратата.
МАРИСА: -Хахаха,добре!
........................................................................
ДЖАК: -Вече е сутрин,неее.
Сега трябва да ида на психолог.
...
ХАРИСЪН: -Джак...Джааак...Готов ли си?ДЖАК: -НЕЕЕЕ Таткоо,след малко ииидвааам.
Джак не бил в настроение да иде където и да било,не само заради сестра си,а и заради случилото се предният ден. Но се облякъл,измил си зъбите и отишъл в хола,където попринцип стоял баща му,за да чете вестник или статии за семейство.
ДЖАК: -Готов съм татко.
ХАРИСЪН: -Добре,значи тръгваме.
........................................................................
Когато Джак и Харисън били пред кабинета настъпила соматоха.
Нито Харисън,нито Джак обелили дума.Д-р ВИНСЪНТ: -Заповядай Джак...
ДЖАК: -Здравейте!
Д-Р ВИНСЪНТ: - Какво се е случило вчера?
ДЖАК: -Видях Ник,изчезналото момче,което всъщност е отвлечено от странно облечени хора.
Д-Р ВИНСЪНТ: -Джак,ти сигурен ли си?
ДЖАК: -ЗАЩО ВСИЧКИ МЕ ПИТАТЕ ТОВАА?ЩЕ ВИ КАЖА НЕЩО.....
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
За Последен Път Видяна
Gizem / Gerilim(ЗАВЪРШЕНА) В един обикновен град...едно имение...близначки...мистерия...видяна за последен път........... Момче вижда нещо за последен път...какво е видял...какво се е случило с него...и...защо всичко е толкова тайно и скрито от семейството...КОЕ...