МАРИСА: -Ами..виж Джак,мога да обясня..!!!
ДЖАК: -Боже.. толкова ли бързо забравихте за Мадисън??!
МАРИСА: -Джак,всички продължаваме напред...само ти не..не посмя...!!!
ДЖАК: -Тя може още да е жива..аз вярвам. Защо татко не направи нещо,все пак той има връзки.
Той не посмя..той е този който го е страх.МАРИСА: -Не е вярно...променил си се..не приличаш на човек...!!
Дори уличните са по-добре от теб!
Не се доближавай до мен..не и докато говориш и изглеждаш..така..!СЛЕЗ НА ЗЕМЯТА.ДЖАК: -И на теб са ти промили мозъка....!
Джак си отишъл....
Когато вече бил в къщата на Бен, отишъл в стаята за гости,където живял(докато си стъпи на краката)Извадил флашката,която купил преди това,и прехвърлил записа от телефона си на нея. След това я сложил в "кутията на тайните".
.......................................................................
След часове,Джак си помислил:-Ами ако отида и проследя отново Г-ца Наташа...ще се промъкна и ще вземе доклада илиии...нещо друго,с което не искам да разполага.
Така и направил...
Успял да я види далеч от мястото,на което тя държи записките си.ДЖАК: -Хей!...Г-це Наташа..
НАТАША: -Оо..вие стеее...Джак...Джак Лорън..Ако не се бъркам.
ДЖАК: -Точно така..Ами аз...ако искате да си поговорим.
Докато си говорели,вървели към изоставеното,но заключено помещение.
НАТАША: -Аз нямам време да си говоря с объркани хлапета.
През това време,Джак съсзрял ключ . Не отделил поглед от него. Накрая я бутнал(нарочно).
Тя изпуснала телефона си и няколко папки,които държала през цялото време в ръцете си.
Когато тя се навела,за да си вземе нещата.Той също го направил,с претекст да ѝ помогне,но всъщност някак взел ключа от джоба ѝ. Когато го направил,се уверил,че тя не го е видяла и ѝ се извинил. След това си тръгнал..илии по-точно се скрил зад едно дърво над паркинга,на който се намирали,и изчакал Наташа да си тръгне...СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ....
YOU ARE READING
За Последен Път Видяна
Mystery / Thriller(ЗАВЪРШЕНА) В един обикновен град...едно имение...близначки...мистерия...видяна за последен път........... Момче вижда нещо за последен път...какво е видял...какво се е случило с него...и...защо всичко е толкова тайно и скрито от семейството...КОЕ...