Taşınmak istemeyen Lara'nın Dramı.

38 0 0
                                    

Yani Ayça olmazsa ne yaparım ben ? Orda yeni arkadaşlar bulursun diye düşünebilir insanlar ama Ayçayla biz birbirimizi tamamlıyoruz . Bu nedenle ben Ayça'nın olmadığı bi okula gitmem . Zaten Ayçasız bi okulu hayal edemiyorum sen orda dersi dinlemeye çalışırken ordan sana bişeyler anlatıcak sınavda kopya vericek bi insan lazım yani yanına . Yağğğ ne yapıcam ben ?? Bulduuuuuuum . Telefonu elime alıp hemen Ayça'yı alıp bize gelmesini söyledim . 1 saat sonra geldi . Evlerimizin arasında sadece 2 sokak vardı halbuki. Ama onun hazırlanması 1 yıl bile sürebilir. Odama çıktık ve hemen anlatmaya başladım bu arada konuşmayı çok seven bi insanımdır da.

-Biz taşınıyoruz ya..

-He evet taşınıyosunuz.

-Sözümü kesme lan .

-Leyla Teyza ve Ahmet Amcayla konuşalım sende bizimle gel ne güzel olur dimi . 

-Aptallaştın heralde Lara . Babam ve annem asla izin vermez .

-Belki yalvarırsak ?

-İhtimal vermiyorum malesef . 

-Ciddisin mi ?

-Evet ,cidden .

    Saçmaladığımı anlamam 1 saatimi aldı . O küçük beynimi çalıştıramıyorum . Yada Ayça'sız giderim özlem çekerim filan işte .. dsafgh. AĞAĞAĞAĞ ne yapacam ben taşınmak istemiyorum . 

-Ya işte düşünme sen beni git orda yeni bi hayat kur yeni bi sayfa aç kendine ben arkadaşsız bitiririm liseyi . Sen orda yeni arkadaşlar bulursun .

-Asla ben senin üstüne gül koklamam askdjgnk.

-Çok malsın  Lara .

-Teşekkür ederim Ayça Hanım . İltifatlarınız beni benden alıyor.

-Ya ciddiye bağlama lan döverim .

Merhaba.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin