"A ne znam što bih ti rekla."-moja prijateljica zbunjeno puhne.
"A daj Tea,jednom se živi."-nasmijem se.
"Ne znam odakle ti sada naumpade da radiš tetovažu."-pogleda me.
"Ne znam,došlo mi."-slegnem ramenima.
"Joj Petra.Nemoj još raditi,dobro razmisli."
"Dobro mamicee.-nasmijem se.
"Zezaj koga drugog,nego požuri zakasnit ćemo u školu."
Poslušam ju te brzim koracima se uputimo ka školi.Prvi čaš je historija i ako zakasnimo ona ludača od žene nam neće dati mira.
Ubrzo stižemo u učionicu te sjedamo na svoja mjesta,ja naravno sjedim sa Teom.------------------------------------------------------
Izlazimo iz školskog dvorišta te se uputimo pravo ka našem omiljenom kafiću ujedno i slastičarnoj.Tea i ja tu dolazimo od 7 razreda osnovne škole a sada smo već treća godina srednje škole.
"A fakat misliš da tvoja mama ima nekoga?"-Tea me pomete iz mojih misli.
"Pa vjerovatno."-kažem.
"Pa dobro i da ima pa što?Ona je slobodna žena već duži niz godina."-kaže na što se ja složim s njom.
"Dolazi kasno,kad pitam gdje si bila kaže sa prijateljima a ja znam da nije.Osjećam se kao da sam ja njoj majka kada je sačekam u dnevnoj iz izlaska."-nasmijem se.
"Nećemo se lagati teta Martina je jako zgodna i lijepa žena."-doda.
"Pa naravno,što misliš na koga sam ovako lijepa."-kažem sarkastično.
"Tebi bolje ne reći ništa odmah se utripuješ."-nasmije se.
------------------------------------------------------
"Ti baš želiš da te teta Martina ubije?"-Tea mi se obrati pri izlazu iz salona.
"Neće me ubiti."
"U pravo si ofarbala kosu bez njenog pitanja te planiraš raditi tetovažu bez da joj kažeš."-pogleda me.
"A smeđa je nije neka drečava,jedva da će i primijetiti."
"U redu,kako ti kažeš."-puhne.
Pozdravimo se te se uputimo se svaka svojoj kući.
Putem do kuće razmišljam o svom životu.Roditelji su mi razvedeni od moje 14.godine ali ne žalim se,bolje nam je ovako.Živim sa mamom a tatu nekada posjećujem.Nemam ni braće ni sestara,idem u 3.srednje ekonomske škole.Ubrzo dođem do kuće te uđem unutra.Sa samih ulaznih vrata me dočeka ugodan miris,palačinci.
Spustim ruksak te se uputim ka kuhinji te ugledam moju mamu za stolom kako maže palačinke."Bok."-pozdravim ju i poljubim u obraz u prolazu.
"Hej dušo."-pogleda me.
"Kad si se ofarbala isuse Petra."
"A daj baš je fino.Sad sam se farbala."-nasmijem se.
"A lijepo ti je."-prizna.
"Ajde operi ruke pa da jedeš."-kaže mi te ju ja poslušam.
Operem ruke te se vratim za stol i navalim na palačinke.
"I?"-pogledam ju.
"Što i?"-upita me.
"Posebno si vesela danas,postoji neki razlog?"-podignem obrvu.
"Ne,samo mi je dobar dan."
"Dobro,kako ti kažeš."-puhnem.
"Tata je zvao."-kaže.
"Da?"
"Želi da dođeš kod njega na vikend."-kaže mi.
"A imam zagovoreno za vikend sa Teom."-odgovorim punih usta.
"Tvoj otac kaže da je nešto vrlo važno i da budeš u petak navečer kod njega,tj poslati će auto po tebe."-mama mi se obrati.
Ponovo moj otac sa naređenjima.Misli da ako ima mnogo novca može naređivati svima.Dobro,svojim zaposlenima može ali meni ne.
"Ali Tea i ja smo se dogovorile."-usprotivim se.
"Petra!Dosta,moraš poštovati oca."-kaže mi.
"Dobro,ići ću."-ustanem od stola te odem u svoju sobu.
Uđem u sobu te se bacim na krevet.
Kako mrzim što mi sve moraju upropastiti.
Uzmem mobitel i javim Tei da moramo odgoditi planove za vikend.Mislim iako tata živi gdje i mi tj u Zagrebu ne mogu ići jer to je kao dad and daughter day.Ali ajde strpit ću se dva dana.Ostavim mobitel sa strane te odem do mog zeca u susjednoj sobi.Imam malog crnog zeku kojeg zovem Teddy.Jako volim životinje,čak imam tetovažu zečijih sitnih šapa na nozi blizu kuka.
Nakon što završim igru sa njim odlučim prošetati oko kvarta.Već je pao mrak tako da odlično,volim šetnju noću.
Javim se mami te izađem iz kuće.
Odem u obližnji park prošetati jer tu niko ne dolazi u ovim satima.Stalno dolazim ovdje,dođem razbristiti glavu i smiriti se a i ispušim po koju cigaretu tu dok me niko ne vidi mislim bar ne moja mama.Koliko god moj život bio mogu reći lijep i ugodan ja sam osoba koja se nervira oko sitnica zato i jesam počela konzumirati cigarete.
Bacim opušak na pod te ga zgazim nogom.Izvadim žvaku iz džepa te ju stavljam pod svoj jezik.
Krenem putem nazad ka kući."Gledaj di hodaš."-obrati mi se lik kada me zakači ramenom.
Mrak je a i on ima kapuljaču tako da mu nisam mogla vidjet lice."Ti pazi malo."-odbrusim te nastavim hodati.
Kako je uobražen,on je mene zakačio još me napada.
Ubrzo se vratim kući te se odem istuširati i pripremiti za školu.Sutra posle škole idem kod tate nažalost.
------------------------------------------------------
"Vidimo se."-pozdravim Teu te uđem u auto koje je otac poslao po mene.
I pakao može krenuti.
Volim svog tatu naravno ali nije da imam kakvih tema sa njim tako da mi bude jako dosadno.Ubrzo stižemo na određenu lokaciju.Izađem iz auta te se uputim ka kući,tačnije mini villi no dobro.Uđem u dnevni boravak gdje me dočeka tata.
"Hej."-pozdravim ga i zagrlim.
"Bok kćeri."-uzvrati mi.
"Pa kako si?"-upitam ga.
"Dobro sam ali žurim na posao.Vidi,večeras nam dolaze gosti,posebni gosti.Lijepo se obuci i sredi te siđi dole oko 7."-kaže mi te me pozdravi i ode na posao.
Odem u svoju sobu gdje i provedem ostatak dana sve dok ne dođe vrijeme da se počnem spremati.
I EVO GA PRVI DIO NOVE PRIČE.AKO VAM SE SVIĐA OSTAVITE VOTE I KOMENTAR.
YOU ARE READING
Bedroom floor
Teen Fiction"Jednostavno,veza bez obaveza.Međusobno se trošimo i to je sve.Ako neko od nas osjeti nešto više od same strasti prestajemo s tim."-da mi prijedlog na koji je pristajem ni ne znajući u šta će me to uvući.