"Petra!"-začujem iza sebe te se okrenem.Ugledam Dinu kako me doziva a pored njega stoji Matija, ne baš sretan.
"Ej, otkud ti?"-pozdravim ga.
"Ma dosadno pa sam natjerao Matiju da se prošećemo."-govori mi dok se ujedno pozdravlja sa Teom.
"A šta brat ti je stidljiv pa ne može prići?"-Tea progunđa.
"Ne, samo ne želim da smetam."-kaže Matija prilazeći nam te se pozdravlja sa nama.
"A što vi radite?"-Dino upita te me pogleda.
"U šopingu smo."
"Kada budeš imala vremena trebamo popričati."-Dino mi prošaputa bar misli da je prošaputao.
"Mhm."-pogledam u Matiju.
Neugodnu tišinu prekida Dinin telefon, nakon par sekundi razgovora ispriča se te kaže da žuri kod frenda.
"Mene mama čeka, bok ljudi."-Tea ispari prije nego što uspijem bilo što reći.
"Kakva lisica."-nasmijem se.
"Idem i ja."-hladno kaže.
"Što je s tobom?"- krenem za njim.
"Ništa."
"Čemu onda takvo ponašanje?"-stanem ispred njega.
"Idi spremi se za razgovor sa Dinom."-pogleda me ubojito.
"Da li sam ja njega pitala da razgovaramo?Ne."
"Petra, baš me briga, ako želite poševite se, ne zanima me."-puhne.
"Kretenu maloumni."-gurnem ga te krenem pješačiti do kuće.
Nakon 15ak minuta pješaćenja stignem doma, na vratima me naravno dočeka mama.
"Eh tu si, trebamo razgovarati."- pogleda me.
"Mama možemo li to ostaviti za sutra? Ne osjećam se baš najbolje."
"Nažalost ne, molim te sjedni."-krene u dnevnu te i ja za njom.
Prvih par minuta vlada poprilično neugodna tišina.
"Želim znati ko je dečko sa kojim se viđaš."
"Ne želim voditi ovaj razgovor."-puhnem.
"Petra, popuštam ti u svemu. Dopuštam ti sve zato te molim da ne stvaramo svađu te da mi lijepo kazeš."
"Kada budem bila spremna reći ću ti."
"Uredu, onda ću otići kod tvog oca i popričati s njim a znaš svog oca, saznati će ko je dečko jako brzo."- krene tražiti telefon.
"Nemoj molim te! Reći ću ti, ali obećaj da nećeš reći tati ko je u pitanju."-skočim do nje.
"Zašto da ne kažem tati, poznaje ga? Neki je narkoman, lopov, mafijaš?"
"Ne, nije ništa od toga."-kažem.
"Onda reci već jednom ko je."-iznervirano puhne.
"Znaš da tata ima novu djevojku?"
"Da, i?"
"Pa dečko sa kojim izlazim je sin njegove djevojke."-prošaputam.
"Isuse, da li si ti normalna? Tata će poludjeti kada sazna. Petra da li shvataš što radiš?"-izdere se.
"Nemoj mu reći molim te. Ne nisam normalna, ne znam ni kako sam se upustila u to."
"Da si smjesta prekinula tu vezu."
CZYTASZ
Bedroom floor
Dla nastolatków"Jednostavno,veza bez obaveza.Međusobno se trošimo i to je sve.Ako neko od nas osjeti nešto više od same strasti prestajemo s tim."-da mi prijedlog na koji je pristajem ni ne znajući u šta će me to uvući.