14 part

1.1K 25 12
                                    


"Molim te čuvaj se.Kada kažem čuvaj se mislim nemoj da moramo narednih par godina kupovati pampers plene."-kaže Tea na izlasku.

"Isusa mu Tea,nisam retardirana.Ne brini."-kaže te ju pozdravim i zatvorim vrata.

Odem u svoju sobu te odlučim raspakovati se odmah jer nemam ništa drugo raditi.

Nakon što raspakujem kofer i sve stvari vratim na svoje mjesto na brzinu se spremim te izađem iz stana.

------------------------------------------------------

"Vidi ko se sjetio doći."-kaže tata kada me ugleda.

"Zdravo i tebi tata,zdravo teta Valentina."-nasmijem se.

"Pa kako ti je bilo u Amsterdamu dušo?"-upita me teta Valentina.

"Predivno."-nasmijem se kada mi se u glavi vraća film svih zajedničkih scena sa Matijom iz Amsterdama.

"Nisi bila sama?"-tata me upitao kao da već zna.

"Ne,nisam bila sama."-puhnem,sigurna sam da mu je mama prenijela već sve.

"A s kim si bila onda?"

"Neka to ostane tajna."-kažem.

"Ja sam ti otac i mislim da bih trebao znati s kim moja kćerka izlazi."-kaže po malo ljutito.

"A ja sam punoljetna i mislim da se mogu brinuti sama za sebe."

"Dobro,neka ti bude."-kaže te napusti dnevni boravak.

"Nemoj da se brineš,znaš i sama da je takav,ali brzo će se on odljutiti."-priđe mi Valentina te me zagrli.

"Ma sve pet."-nasmijem se.

------------------------------------------------------

"Znači tako je reagirao?"-Matija me upita nakon što mu ispričam malu "svađu" sa tatom.

"Da."-kažem tiho.

"Ne znam što da ti kažem iskreno."-miluje palcem moju ruku.

"Iskreno,baš me briga više za sve."-puhnem.

"Smiri se."-kaže tiho.

"Smirena sam."

"Ma dođi ovdje."-kaže te me poljubi.

"Glava me užasno boli."-promumljam.

"Ajde zatvori oči, odmori malo."-kaže dok me češka po kosi, što me iskreno smiruje.

----------------------------------‐----------------------‐-------------

"Pa dobro Petra kada ćeš mi otkriti nešto više o tom dečku?"-mama me upita.

"Kada bude bilo vrijeme."

"Baš me zanima zašto ga toliko kriješ ali dobro."-puhne.

"Uglavnom dobar je prema meni i fino nam je za sad, što je jedino bitno. A upoznat ću vas jednom, obećajem."-kažem.

"Samo da si mi ti sretna dušo."-zagrli me.

Odem u svoju sobu te se momentalno bacim na krevet.Pogledam mobitel te vidim da imam par poruka.

Tea:
"Bitch, jesi došla doma?

Ja:
"Jesam evo prije par minuta.Zašto?"

Tea:
"Pričaj, kako je bilo?Što ste radili?"

Ja:
"Kako će mi biti nego lijepo?
Ništa, pričali smo, bila sam malo pod stresom pa me smirivao i tako."

Bedroom floorWhere stories live. Discover now