"Da mama,idem sa nekim ali ne želim otkrivati ko je to."-kažem zatvrajući svoj kofer."Je li ja to mirišem nekog dečka?"-mama upita iza mene.
"Ne,nije mi dečko."-puhnem.
"Dobro,kako ti kažeš.U koliko vam je let?"-upita me.
"Doći će po mene za svaki tren,ni slučajno da si virila mama."-kažem joj dok provjeravam da li sam nešto zaboravila
"Neću,obećavam."
Matija
"Čekam te ispred."
Dobijem poruku od Matije.
"Idem sada mama."-kažem spremajući svoj mobitel u džep.
"Nisi više mala,pazi na sebe,pamet u glavu.Nemoj raditi nešto zbog čega ćeš se kajati."-kaže mi te me zagrli.
"Maaamaa."-kažem.
"Vidimo se.Sretno."-nasmijem se te uzmem kofer i spustim se do parkinga.
Matija mi izađe u susret te preuzme moj kofer te ga stavi u gepek.
Krenem prema autu ali me Matija preduhitri te mi otvori vrata.
"Koji džentlmen."-prokomentarišem dok sjedam u auto.
"Zavodnik."-nakezi se te sjedne na mjesto vozača te krenemo.
"Što si rekao svojima,gdje ideš?"-upitam ga.
"Rekao sam da idem sa Renatom u Split."-kaže na što se ja nasmijem.
"A ti?"-upita me.
"Ja sam mami rekla da idem sa nekim ali da ne želim otkrivati s kim."-slegnem ramenima.
"Uh al' si misteriozna.I ko je taj sretnik,je li poseban?"-pogleda me.
"Saznat ćeš,budi strpljiv."-namignem mu.
"Nemoj me izazivati."-kaže te stavi ruku na moje golo koljeno na što se ja naježim.
"Gledaj gdje voziš."-obratim mu se.
"Ne brini se ti."-kaže te me potapša po nozi.
------------------------------------------------------
"Putnici za let Zagreb-Amsterdam neka se pripreme za ulazak."- čujemo na razglasu.
"Idemo."-Matija kaže.
Prođemo sve uredno te napokon sjednemo u avion.
"Bit će ovo nezaboravna avantura."-Matija kaže te protegne se.
"Nadam se."-kažem.
"Što si nervozna,princezo?"-pogladi me po licu.
Njegovi nadimci me svakim danom sve više i više iznenađuju.
"Nisam nervozna,samo me strah svega."-kažem iskreno.
"Čega tačno?"-pogleda me.
"Ako naši saznaju Matija.Tata me više nikada ne bi pogledao a mama bi se neko vrijeme ljutila ali bi popustila vremenom."-kažem.
"Nemoj se brinuti,sve će biti u redu evo imaš moje obećanje."-kaže te otisne poljubac na moju ruku.
"Matija,sve se kad tad sazna."-puhnem.
"A Bože moj,mene iskreno nije briga za njih.Meni je s tobom lijepo i nemam namjeru se odvajati od tebe."-kaže.
"Možda baš u Amsterdamu se rodi neka ljubav pa mi prestanemo sa ovim što radimo."-obratim mu se na što se on namršti.
"Možeš li promijeniti temu?"-upita me vidno nervozno na što ja samo preokrenem očima.
------------------------------------------------------
Jučer smo stigli u Amsterdam te se smjestili u apartman.Taj dan smo prošetali po kvartu te večerali,no nije najbolje prošao jer nismo baš nešto pretjerano razgovarali cijeli dan.
Večeras smo odlučili izaći u klub msm bar mi je to Matija rekao.
Odlučim se malo poigrati s njim,ako hoćeš rat,dobit ćeš ga,Lazareviću.
Okupam se te osušim kosu,na brzinu se blago našminkam ta za kraj navučem crnu haljinu na sebe.
Siđem u dnevni boravak gdje me sačeka Matija."Isusa ti."-Matija promrmlja tiho ali ga čujem.
"Idemo?"-upitam ga.
Još uvijek vlada napetost između nas,oboje smo hvala Bogu tvrdoglavi
"Ići ćeš tako?"-upita me.
"Da,nešto ne valja?"-sam si to tražio,pomislim u sebi.
"Ništa,kreni."-kaže nervozno.
------------------------------------------------------
"Dečko iza vas pita što ćete piti."-konobar mi priđe te ja pogledam u tog dečka.
"Neće ništa."-Matija nervozno odgovori na što ga ja pogledam.
"Zahvalite se dečku ali ne želim ništa."-nasmijem se te konobar ode.
"Zašto se tako ponašaš Matija?Prestani."-kažem.
"Kako se to ponašam?"-pogleda me.
"Ponašaš se odvratno prema meni,ja nisam tvoje vlasništvo."-kažem te ustanem i krenem prema izlazu.
Izađem iz kluha gdje me udari hladan,napokon čist zrak.
Zastanem pored kako bih nazvala taxi ali ugledam Matiju kako mi prilazi u susret te krenem,kamo ne znam no samo krenem."Petra,stani."-začujem glas iza sebe,no ja naravno ne stajem.
"Matija popusti me."-kažem.
"Ajde molim te stani."-dozove me.
"Kada se unormališ onda ću možda i stati."-kažem nervozno.
"Daj molim te stani,ajde da na miru razgovaramo."-doziva me te ja odlučim stati.
"Što želiš Matija?"-prekrstim ruke.
"Smiri se.Izvini što sam onako burno reagirao."-kaže i pogleda me.
"Što je s tobom Matija?Ni malo te ne shvatam,ponašaš se toliko drugačije.Jučer nisi riječi doslovno progovorio sa mnom,a zašto?Ne znam to tebe trebam pitati.Samo se duriš bez razloga i nervozan si.Ne prija mi to znaš?"-istresem se.
"Znam,znam da sam debil."-kaže na što ja podignem obrvu.
"I kreten."-doda.
"Nastavi."-kažem.
"I šupak."-doda.
"Okej,pređi na stvar."-zakolutam očima.
"Ne znam što da ti kažem.Nesvejesno to radim valjda zato što..."-ne završi rečenicu.
"Završi nešto što počneš."-kažem nervozno.
"Ne znam Petra,ne znam kako da se izrazim.Značiš mi jebo te,i više nego što bi trebalo."-kaže najednom.
Pišite komentare.❤️
YOU ARE READING
Bedroom floor
Teen Fiction"Jednostavno,veza bez obaveza.Međusobno se trošimo i to je sve.Ako neko od nas osjeti nešto više od same strasti prestajemo s tim."-da mi prijedlog na koji je pristajem ni ne znajući u šta će me to uvući.