Probudi me nečije glasno disanje na što se trznem te ugledam Matiju kako nevino spava pored mene.Polahko mi se u glavi počne motati film od sinoć.
Brzinom svjetlosti ustanem te krenem tražiti svoju odjeću po podu.Navučem gaćice na sebe te krenem obući grudnjak kada ugledam Matiju kako se budi te ispravlja u sjedeći položaj i gleda pravo u mene.
Stavim ruke preko svojih grudi te pokušam prekriti koliko toliko."Nije nešto što nisam već vidjeo."-kaže svojim promuklim jutarnjim glasom.
"To si jednom vidjeo i nećeš više nikada.Ovo se jednom dogodilo i više neće."-kažem dok zakopčavam svoj grudnjak te navlačim majicu preko sebe.
"Jesi li 100% sigurna?"-upita me.
"Da."-kratko odgovorim.
"Ako je tako."-ustane te se obuče i izađe iz moje sobe.
------------------------------------------------------
Skupim hrabrosti te siđem u dnevni boravak gdje ugledam Matiju kako leži i gleda zadubljeno u svoj telefon.
Sjednem na kauč preko put njega te potegnem za daljinskim a Matija učini isto na što ga ja pogledam."Uzmi ga ti".-kaže te ustane i napusti prostoriju.
Ma divno.------------------------------------------------------
Par dana poslije
Prošlo je par dana od onog događaja i od tada nisam imala nikakvu komunikaciju sa Matijom,što više ignoriše me.
Siđem u dnevni boravak gdje zateknem naravno Matiju te nekog dečka sa njim.
Dečko ustane te mi priđe.
"Ti si sigurno Petra,ja sam Renato."-pruži ruku te mi namigne.
"Drago mi je."-rukujemo se.
Matija nas samo blijedo promatra.
"Pa Petra,sjedi malo s nama."-dečko dobaci.
"Hvala,imam posla."-kiselo se nasmijem te napustim dnevni boravak.
------------------------------------------------------
MATIJA P.O.V.
"Druže."-Renato me dozove.
"Reci."
"Dobra je pička ova Petra."-nasmije se.
"Renato."-upozorim ga.
"Što?"
"O njoj tako nećeš pričati."-pogledam ga.
"Dobro,dobro."-podigne ruke u znak predaje.
------------------------------------------------------
Odlučim skupiti hrabrost te uđem u Matijinu sobu.
Začujem vodu te shvatim da se kupa te sjednem na krevet i čekam da izađe.
Nakon nekih desetak minuta voda stane te kroz par sekundi Matija izlazi iz kupaonice sa ručnikom oko struka."Isuse,otkud ti?"-uplašim ga.
"Trebamo razgovarati."-kažem.
"O čemu?"
"Ne mogu."-ustanem te mu priđem i poljubim ga.
"Rekla si da se ovo više nikada neće ponoviti."-kaže krou poljubac.
"Pusti što sam ja rekla."
Automatski me prisloni na zid te nastavi ljubiti.
"Jebem mu Petra."-kaže te me prenese na krevet.
YOU ARE READING
Bedroom floor
Teen Fiction"Jednostavno,veza bez obaveza.Međusobno se trošimo i to je sve.Ako neko od nas osjeti nešto više od same strasti prestajemo s tim."-da mi prijedlog na koji je pristajem ni ne znajući u šta će me to uvući.