Otvorim oči kada osjetim sitne poljupce po svom vratu.
"Dobro jutro moja voljena."-začujem na što se nasmijem.
"Dobro jutro."-nasmijem se.
"Jesi dobro spavala?Jesi gladna?"-započne sa pitanjima.
"Isuse Matija, tek sam se probudila.Dobro sam spavala a gladna nisam,bar još."-nasmijem se.
Uputim se ka kupaoni te obavim ličnu higijenu.Odjenem na sebe šorc i majicu na bretele te se uputim nazad u sobu.
"Što želiš da radimo danas?"-upita me ispravljajući se u sjedeći položaj.
"Ne znam,svejedno mi je.Jesu tvoji zvali?Da ne sumnjaju nešto?"-upitam ga.
"Ne,mislim jeste Dino.Smara što nisam pustio i njega da ide,zvao je i Renata."-kaže.
"I,što je Renato rekao?Mislim je li on zna da si sa mnom?"-upitam nervozno.
"Da,Renato zna da sam s tobom otišao ali ne planiram mu reći da sada između nas postoji nešto više."-puhne.
"A tvoja drugarica,Tea je li ona zna?"-upita me.
"Ne,ne.Nisam joj rekla niti planiram u skorije vrijeme.-kažem iskreno.
"Okej,mijenjamo temu."-kaže te me privuče k sebi.
"Nešto ste baš veseli danas i puni energije,gospodine Lazareviću."-kažem.
"Niste svejesni koliko ja energije imam,gospođice."-kaže te me poljubi.
"Dobro onda."-kažem te ustanem i krenem prema dnevnom boravku.
"Ej,ej,gdje ćeš."-povuče me za ruku.
"U kuhinju,gdje drugo?"-kažem.
------------------------------------------------------
Ulazimo u stan te skidam patike i idem pravac u sobu,a Matija naravno za mnom.
Bili smo na ručku i evo vratili smo se s njega.
Bacim se na krevet te uzmem mobitel u ruke.
Vidim poruku od Tee.
Tea
"Fino,zaboravila si prijateljicu."
Ja
"Ne drami,tebe nikada.
Tea
"Ajde onda da čujem,s kim si otišla u Amsterdam?"
Okej,ovog sam se bojala.
Tea
"Tvoja mama me je zvala da pita da li znam nešto o tom dečku a fazon ja nisam znala ni da postoji neki dečko.Petra zašto kriješ stvari od mene?
Ja
"Objasnit ću ti sve kad dođem doma,nemoj se ljutit molim te.Sve ću ti objasniti pa će ti biti jasno.
Tea
"Nadam se,lijep provod.
Još samo ovo mi je falilo.Matija sjedne pored mene te me pokuša poljubiti na što se ja izmaknem.
"Što ti je?"-upita me.
"Ništa."
"Vidim,daj što se ljutiš?"-upita me ponovo.
ESTÁS LEYENDO
Bedroom floor
Novela Juvenil"Jednostavno,veza bez obaveza.Međusobno se trošimo i to je sve.Ako neko od nas osjeti nešto više od same strasti prestajemo s tim."-da mi prijedlog na koji je pristajem ni ne znajući u šta će me to uvući.