7.fejezet

2.3K 157 38
                                    

Jézusom ezer éve nem volt rész....😭😭 Nagyon szégyenlem magam, kérlek üssetek le vagy valami. Nincs mentségem, erre a sok kihagyásra, igyekszem a többi részt, majd gyorsabban hozni. Ehhez a rövid részhez (még mindig képtelen vagyok hosszú fejezetet írni) pedig jó olvasást!😍💕💕


All Might elgondolkozva ivott bele a csészéjében levő kávéba. Torkán végig folyt a keserű koffein. Pár pillanatig a lányra nézett, akiről messziről kilehetett szúrni, hogy valami nincs rendben. Haja kócos volt és csapzott, a szemfestéke elkenődött, és nehezen vette a levegőt. Bakugo-shounen és Midoriya-shounen együtt vannak. Mosolyra húzta az ajkait, és vissza gondolt arra az időszakra, mikor még ő volt annyi idős, mint a két fiú. Emlékszik mennyire szerette Enji társaságát és a karjaiban tartva aludni. Sosem vallaná be a fiatalabb generációnak, de mélységesen szerelmes volt... pontosabban még most is az. Enjinek családja van és gyerekei, tovább lépett a múltban történteken, de ennek ellenére, minden szombat este meglátogatja Toshinorit vagy All Mightot a házában és hosszas beszélgetéseket folytatnak, egymáshoz szorosan közel ülve. Ha ez ki tudodna akkor hatalmas botrány lenne. Todoroki Enji azaz Endeavor, és Toshinori Yagi hősnéven All Might gyerekkori szerelműk egymás iránt a mai napig tart.

Mosolyogva újra beleivott az italába, majd most már a lány türelmetlenségét látva, bármennyire nem akaródzott választ adni, muszáj neki.

- Őszintén örülök kettejüknek. – mondta ki. Uraraka arcán nyilvánvalóan leolvasható volt, hogy nagyon nem erre a válaszra számított. Szája elnyílt a csodálkozástól, majd letámadta a tanárát, mindenféle érvekkel.

- De hát, nem látja Sensei, hogy ennek a kapcsolatnak nincs jövője? – kezdett bele. – Le kéne beszélnünk Deku-kun, mert ennek, csak rossz vége lehet. Nincs olyan lehetőség, hogy boldogak lesznek egymás mellett. – All Might már vagy ezerszer végig hallgatott, pár ilyesfajta beszélgetést. Borsódzott a háta az éles diszkriminációtól a melegekkel kapcsolatban, és ezt Uraraka sem könnyítette meg az éles hangfekvése egyenesen a tanára gerincébe hatolt. – Nem illenek össze. Egyáltalán nem kellett volna elengednem Deku-kunt arra az ostoba küldetésre, bárki más mehetett volna helyette. Egyébként is miért pont Bakugo-kun, találhatott volna magának ezerszer jobbat is. De annak örülnék a legjobban, ha... - nem volt ideje befejezni, mert All Might közbevágott.

- Ha inkább veled jön össze. – nézett a lány szemébe, aki a mondat hallatán vörösebb lett, mint egy érett paradicsom. Már éppen tiltakozni kezdett volna, de Toshinori megelőzte. – Ne legyél féltékeny. Pontosan tudod, hogy már gimiben is máshogy viselkedtek, mint a normális barátok. Sokkal jobban égett közöttük a vágy.

- Ez csak egy egyszerű fellángolás. – Sensei harsány nevetése hangzott az üzlet falain belül, egy pillanatra néhányan az asztal felé fordultak a vendégek közül.

- Akkor nem gondolod, hogy évekkel ezelőtt kihunyt volna? - a lány köpni-nyelni nem tudott. - Figyelj Uraraka-shoujo, ez egy nehéz időszak lesz kettejüknek, eljött az ideje, hogy felvállalják magukat és dacoljanak a társadalom elvárásaival, szerinted mi fog történni, ha a két legígéretesebb hősjelöltről kiderül, hogy együtt járnak. Nem lesz könnyű, sokan utálni fogják őket, arról nem is beszélve, hogy a gonoszok egy látható gyengepontott kapnak. - figyelmesen hallgat és úgy tűnik, hogy végig gondolt pár borzalmas eshetőségen. - Tehát ezért kell neked mellettük lenned. 

- Nekem? - kérdezte.

- Ki másnak? - mosolygok. - Ha a legjobb barátja sem támogatja és védi meg, akkor mégis kifogja. Nem mindig képesek megvédeni magukat és egymást. - sóhajtok és az utolsó mámoros kortyokat is kiiszom a csésze aljáról. Halkan megcsörren a zsebembe lévő telefon, amit gyorsan előkeresek és a képernyőjén villogó nevet nézem "Enji" elmosolyodok. - Uraraka-shoujo vigyázz kérlek a két fiúra helyettem is. Nem mondom, hogy fogadd el őket, mert nem kötelezhetlek semmi ilyesmire, te tudod egyedül, hogy mit teszel. - Lassan felálltam a székből és intettem a pincérnek, aki már jött is a számlát nyújtva. Kezébe ejtettem a fizetséget némi borravalóval egyetemben. Majd újra a lány arcát néztem. Most már kevésbé volt szomorú, féltékeny és határozatlan. Látszott rajta a tenni akarás. - Midoriya-shounen remek barátaid vannak. - suttogtam, majd elköszöntem a fiatal lánytól és az üzlet ajtaján kilépve fülemhez emeltem a készüléket, amin éppen az előző számot hívtam vissza. Szinte azonnal felvette. 

- Mit csináltál, hogy nem tudtad felvenni? - szólt bele morcos hangon. Tipikus Enji. Nevetve elmeséltem neki a fiatalok egymásra találását, miközben a havas járdán sétáltam a Todoroki ház felé. Az égből már nem hullott nagy pelyhekben a hó, csak a cipő alatt hallatszódó ropogás jelezte a telet. Ennek ellenére All Might úgy gondolta a két fiú forró szerelme elolvassza a havat és előhozza a tavasz első bimbódzó virágait. 

Remélem tetszett és a sok kihagyás ellenére is itt vagytok még. 😌🙏🏻🙏🏻 Köszönöm, hogy elolvastad és nyugodtan véleményezz és kommentelj. A következő fejezetben találkozunk.

Sziasztok!💕💕

Csak téged szeretlek... (Deku x Kacchan)[BNHA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang