Kolumdaki serumu çıkartıp hızlıca odadan çıktım. Narış arkamdan geldi kolumdan tutup kendine çekti.
Y: Barış bırak
B: Yaprak nereye gideceksin
Y: Bilmiyorum allah kahretsin ya neden ben neden
Bunları söylerken yere çökmüştüm. Ağlıyorum.
B: Yaprak hemen pes etme. Babaannemin tanıdığı çok iyi doktorlar var. Atlatacaksın güzelim nolur yapmak böyle. Dayanamıyorum. Seni böyle görmeye dayanamıyorum.
Barışta ağlamaya başlamıştı. Bianda oda yere çöktü. Ben hızlıca ona sarıldım. Onhn kollarından birkaç saniyede olsa hayatta var olma sebebimi hatırlıyorum. Onun kollaeından huzura eriyorum. Mutluluk onun yanındayken dahada yaklaşıyor. Ne olursa olsun. Onun yanında çok mutluyum. Bende yaprak ayvazsam barış ozansoyu bırakmaya niyetim yok.
B: Benimde yaprak ayvazı bırakmaya niyetim yok.
Lan. Allah kahretsin. Sanırım son cümlemi dışımdan söylemiştim. Domates gibi kızardım. Barış bunu hissetmiş olacakki benden ayrıldı yüzümü avuçlarının içine aldı.
B: Sen benim hayatımdaki en güzel tesadüfsün yaprak.
Ayağa kalktım doktorun odasına gittik . Detatları konuştuk. O anlattı biz dinledik. 1 ay ilaç tedavisi 2. Ay ameliyatmış. Ama ameliyatın en büyük riski benim eskiden küçük çaplı geçiçi hafıza kaybı geçirmiş olmam. Çok korkuyorum. Ölme ihtimalim var. Barışa kavuşamadan gitmek istwmiyorum. Barışın motorunda eve geldik.
B: Şeyy yaprak eğer yanlış anlamazsan yani bugün sende kalabilirmiyim. Sana yardımcı olurum. Yorulmaman lazım. Tuğçe yanında olacak biliyorum ama yanında olmak isterim. Eğer istemezsen anlarım.
Y: Barışsalak salak konuşma. Neden istemeyeyimki. Hatta bende şimdi yanımda kal diyecektim.
Barışın yüzünden kocaman gülümseme oluştu. Ben hemen odama çıktım ve hazırlandım.
Yaprak
Aşağıya indim. Barışın önüne dikildim.
B: Noldu yaprak. Neden hazırlandınki nereye gideceğiz
Y: Süpriz taksiyle gideceği
B: İyi madem
Dedi ve evden çıktık. Gideceğimiz yere çok şaşıracak menekşe kokulum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019
Short StoryO gün başlangıç... Nerden bilebilirdikki gizli aşkla savaşacağımızı menekşe kokulum..