7.

661 39 2
                                    

Yine rezalet alarm sesiyle uyandım.  Nefret ediyorum şu sesten. Hemen banyoya yöneldim. Ilık güzel birduştan sonra giymek için dolaptan kıyafetlerimi çıkarıp giydim.

 Ilık güzel birduştan sonra giymek için dolaptan kıyafetlerimi çıkarıp giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızlı adımlarla merdivenlerden indim. Kapıyı açtığımda karşımda barışı gördüm. 

Y: Barış sen nasıl buldun evimi

B: Orası bende kalsın. Hadi gel seni biryere götürcem

Y: Okul nolcak

B: Saat 7 1 buçuk saat var.

Y: Nasıll lann alarm bozulmuşşş. Ben bu saatte kalkacak insanmıyım ya offf.

B: Iııı-şeyyy alarmını ben bozmuş olabilirim.

Y: Ne diyosun lan sen. Senin varya ağzına ayağımı sokar beynini delip geçer kulağından çıkarır ibretlik olsun diye sokak sokak gezdiririm. Manyakmısın lan sen. Benim uykuyla olan aşkımı bilmiyormusun.

B: Yaprak hadiya gel. (Güler)

 Bukadar güzel gülme lan..

Y: İyi peki nereye gidicez

B:Piknik yapmaya. Kahvaltı etmedin dimi

Y: Yok etmedim.

B: Hadi ozaman gel.

Motora bindik. Barış bianda hız yapınca kollarımı beline doladım. Sımsıkı sarıldım. Okadar güzel kokuyor ki. Kokusu menekşeye benziyor.  Gözlerimi kapattım ve kokusunu içime çektim. 10 dakikida gelmiştik.Deniz kenarındaydık. Kayalıklarda örtü ve üstünde muhteşem kahvaltı vardı. Poğaçalar,börekler, çeşit çeşit peynir, farklı reçeller, yumurta, pankek ve daha fazlası. Kraliyet ailesine yakışır bir kahvaltıydı. Hemen kaskımı çıkardım ve uzunca sofraya baktım.

Y: Yaa barış çok güzel. Normal kahvaltıda yeterdi. Bukadar uğraşmadan gerek yoktu.

B: Senin için değer amazon kızım.

Y: Çookkkk teşekkür ederim sırıkların efendisi.

Hemen boynuna atıldım uzunca sarıldıktan sonra ayrıldık ve kahvaltıların yanına gittik. Kahvaltımızı ederken konuya girdim.

Y: Barış

B: efendim

Y:Yarın bizım okulun kurul toplantısı mı her ne zımbırtıysa işte okul tatil. Yarın beraber vakit geçirsek. Tabi sen başkasıyla falan görüşmek istersen sorun değil.

B:İşim olsa bile iptal say ( yeni başlangıçlar replik jşjjşs)

B: Neler yapmak istiyorsun.

Y: Mesela benim için bir ilk sabah sporu daha sonra lunapark ve burda bir müze varmış oraya gitmeyi istiyorum beraber gideriz diye düşündüm.

B: Gideriz ama daha fazla konuşursak okula geç kalıcaz

Y: Aaa doğru lann. Ee buralar nolucak.

B: Ben hallettiricem sen merak etme.

Y: Zaten merak etmiyorum.

Bunu dedikten sonra barış güldü. Öyle bir gülüyorki minik gamzesinde ölesim geliyor. Gülüşü kalbimi ısıtıyor. Ben bu çocuğa fena aşık oldum. Ama bir imkansıza aşık  oldum. Tekrar motora binip okula gittik. Ders malesef matematik. Ölücemmmmmmm. Barış yan sırama oturdu. Sırada bir ona bakıyordum ve onu bana bakarken yakalıyorum. Bütün derslerde beni izledi. Bense ona bakmaktan ders dinleyemedim. Sınavlsr yaklaşıyordu. Çıkış vakti geldiğinde barışla beraber yürümeyi tercih ettik. Okuldan çıkarken bir el omuzuma dokundu. Arkamı döndüğümde bizim sınıftaki muratı gördüm. 

M: Özür dilerim korkuttummu prenses.

Y: birincisi korkmadım ikincisi ben prenses falan değilim.

M: Tamam amazon.

B: Hop hopp ona benden başka kimse amazon diyemez.

M: Buna sen değil yaprak karar verir.

Y: Deme ozaman adımı söylesen yeter.

M: İyi seninle birşey konuşabilirmiyiz

Y: Olur konuşalım

M: Özel

Y: Konuşucakmısın bak gidiyorum

M: Yaprak ben sana aşığım. Benimle sevgılı olurmusun

B: Olamaz

M: Sen ne karışıyorsun lan.

Y: Kusura bakma ama ben başkasını seviyorum. Gülüşüne aşık olduğum imkansızımı. Bırakmaya niyetim yok. Hayatımın anlamı o. Özür dilerim.

Barışın ağzından 

Başkasınamı? Benim bakmaya kıyamadığım amazonum başkasına aşık. Kalbim tekrardan bedenimi terketti. Murat itinin yaprağa her baktığı saniye ölsüresim geliyor. Dayanamıyorum. Ona sevdiğimi söyliyemiyorum ama köpek gibi kıskanıyorum.

Yaprağın Ağzından 

M: Hiçmi şansım yok

Y: Malesef.

M: Ama benim senin peşine bırakmaya niyetim yok.

B: Lann duydun kızıbas git şuradan.

M: Noluyor lan sana. Aşığım dediğim andan beri kırmızı duman soluyorsun. Yoksa senemi aşıksın lan yaprağa.

Nee barış banamı aşıkk. Cevabını çok merak ediyorum.

B: N-nee diyosun lan sen. O b-benim ene  y-yakın a-arkadaşım üzülmesini istemem.  Sevmediği biriyle ilişki yaşamak zorunda değil şimdi defol.

En yakın arkadaşım? Gerçekten barış bana aşık değil. Beni arkadaşı gibi görüyor.Ve bende ona srkadaşmış gibi davranmaya mecburum. Onu üzemem.

Murat gittikten sonra eve doğru yürümeye başladık.Sessizliği barış bozdu.

B: Ysprak

Y: Efendim

B: Kimmiş şu aşık olduğun

Diyemedim sensin sırığım diye. Menekşe kokulum sensin diyemedim.

Y: B-boşver imkansız biri.

B: Belki imkansızı yırtarsın. Hem kimsenin sana hayır diyeceğine inanmıyorum. Çok güzelsin. Çok iyi kalplisn.Doğalsın. saf güzelliğinvar. Berrak gibisin.Hadi söyle kim şu şanslı.

Y: Barış lütfen ısrar etme

B: Tamam. 

Y: Neyse geldik zaten ben gideyim.

B: Tamam sabah seni alırım.

Y: Yok sabah gelme spordan vazgeçtim. Öğlen gel hatta istersen ben geliyim.

B: "Seni yormaya niyetim yok. Öğlen 2 gibi gelirim. Görüşürüz"dedi ve yanağımdan öptü.

Bende eve girdim lise son olduğum için sınava gireceğim.derslerimi bayâğı aksattım bu aralsr. Yatanlar kadar ders çalıştım. 1 saat telefonda takıldıktan donar kendimi uykunun kollarına bıraktım.









GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin