6.

659 38 0
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda ksrşıöda duran tuğçeyi gördüm ve korkudan yerimden sıçradım.

Y: Lağğğnnnn 

T: Ne bağırıyorsun kızım ya

Y: Ş-şeyy bianda görünce seni korktum hem senin sabahın köründe ne işin var burda.

T: Canım sıkıldı kuzum annem ders çalış diye darlıyor.  Sabah uyandırırken bile ders çslış diyerek kaldırıyor. Birkaç gün sana muhtacım. Burda kalabilirmiyimm.nolurrrrr

Y:kitaplıkta yedek anahtar var.

T: Ciddimisin!?

Y: Evet, benim evim senin evin

T: Tam kanka ben şimdi gidiyim üstümü giyineyim. Gelirim beraber gideriz olurmu?

Y: Tamam

Lise sonda olduğumuz için bazen serbest giyinmeye izin veriliyordu. Tuğçe gittikten sonra hemen dolabı açtım ve kıyafet aramaya başladım. Etek giymek istiyordum bugün ama çok güzel başka bir kombinasyon bulunca hemen onu giydim.

Yaprak

Kapıda bekledim biraz tuğçeyi 10 dakikası sonra geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıda bekledim biraz tuğçeyi 10 dakikası sonra geldi. Yine etmekten fazgeçmemişti.

Tuğçe

Tuğçe geldikten sonrada selinile bekledik oda gelince hemen gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuğçe geldikten sonrada selinile bekledik oda gelince hemen gittik. Selinde vazgeçilmez deri şortunu yine çıkaramamış üstünden.

Selin

Barış aklımdan çıkmıyordu şu görüştüğümüz 4 ay içinde ona çok bağlanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barış aklımdan çıkmıyordu şu görüştüğümüz 4 ay içinde ona çok bağlanmıştım. Tuğçe dışındaki kimse onu tanımıyordu. Benimle görüştüğünü mesajlsrı falan başkası bilmiyordu. Okula girdiğimde barışı gördüm ve yüzümü yere eğdim.Selin barışı gördü. Olanlanları bilmediği için hemen söylenmeye başladı.

S: Kankaaaa şu çocuğa baksana çok yakışıklı.

Y:Hangisi kuzum

S: Şu sarışın uzun boylu olanın benimdir kaptırmam ona göre.

Barışı gösterdiğini anladım ve gözümdrn bir damla yaş düşü. Selin bunu görmedi. Hemen barışınyanına  gitti tanışmak için barış beni gördü ve yüzünde tebessüm oluşturdu. Ben hemen sınıfa gittim ve sırama oturdum. Sınıfa herkes geldi srdından hocada geldi. Biraz zamsn geçti ve biri kapıyı çaldı. Kafamı ksldırdım bakmak için ama bu oydu.

Olamazdı...

Barıştı.

Hemen hocanın yanında geldi ve konuşmays başladılar.

Hoca (H)

H:Evet çocuklar sınıfınıza yeni nakil var. Sanıyorum okulu seviyor. İlk hafta dinlen dedik.hemen kayıt yaptırmak istedi. Çokmu seviyorsun evlsdım okulu.

B: Ondan değil çok sevdiğim ve değer verdiğim biri burda ( yaprağa bakarak söyler.)

H:Tamam evladım sen geç boş bir yere.

Sıralar tekli ama birbirine yakın. Barış benim hemen eşit hizamdaki yan sırama oturdu. Bütün ders venizelos izledi bense gözlerimi kaçırıyordum. Daha sonra sırama birden kağıt fırladı üstünde barış yazıyordu. Kağıdı açtım ve okudum.

Neden bana soğuk davranıyorsun.  Hatta hiç konuşmuyorsun bile. Amazon o kız benim eski sevgilim.  Aslında tam sevgilim bile değildi. Abisiyle arkadaştım. Kızın bana ilgisi vardı aileyle alakalı bir sorun oluştu bizde birkaç ay sevgiliymiş gibi yaptık. Ben seni yeni bulmuşken kaybedemem. Ama ben haksız bile olsam keşke beni dinleseydin. Ama yinede Özür dilerim . Gözyaşının sebebi olan bu aptal sırığı affedermisin amazon kızım. 

Kağıdı okudum ve yüzümde tebessüm oluştu. Kağıdı çantama koydum ve sıraya kafamı koydum.  Teneffüs zili çaldı. Sınıfta tektim ama bir süre sonra barış sınıfa geldi.

B:Affettinmi

Y: Barış ben sana küsmedim sadece bir süre konuşmadım.

Barışın Ağzından

Yaprak böyle diyince çok mutlu oldum ve yüzüme  kocamsn bir gülümsemeyerleştirdim. Konuşmaya devam ettik.

Y: Ya ben senin gibi arkadaşa kıyarmıyım

Arkadaş mı? Demek ben onun için sadece bir arkadaştım. Ona bukadar derin ve yoğun duygulsr hissedip ksrşılkk alamamak çok kötü. Şuan elini tutup ben seni seviyorum amazon kızı demeyi okadsr çok istedim ama diyemedim. Sonra ysprağa ksrnım ağrıyor yalanını uydurup lavaboya gittim.

Yaprağın Ağzından 

Arkadaş demiştim çünkü onun bana ksrşı birşey hissetmediğine eminim. Arkadaş derken canım çok yandı. Kalbimin parçalarını bulmak şuan imkansız. Daha önce hissetmediğim birçok şeyi barışa karşı hissediyorum. İmkansıza aşık oldun yaprak ayvaz

Yazardan

Bu iki genç birbirlerine deli gibi aşık ama karşı tarafın hisselerinden emin olamayıp acı çekiyor. Barışın gözylsrı dökülürken yaprak kalbini tutuyordu. Bakalım  bu iki genç birbirlerinden gizli aşklarıyla neler yaşayacak...


GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin