Barışın bağırışlarını umursamadan sınıftan çıktım. Sakin kalmalıydım. Kırık kız olmaktan bıktım. Bunları düşünürken hızlıca lavaboya gittim. Aynaya baktığımda uzun süredir tuttuğum gözyaşlarımın usulca aktığını gördüm. Son kez aynadan kendime bakıp gözlerimi sildim. Ve kendime bir söz verdim.
"Kırık kız öldü. Kıran kız var artık."
...
Sınıfa girdiğimde barıştan başka kişiler olduğunu gördüm ve derin bir oh çektim. Barış yanıma gelmeye çalıştığı an hoca sınıfa girdi. Bugünün zamanlaması mükemmel. Ders ingilizce olduğundan hiç sıkılmadım. Türkçeden nefret eden ben ingilizceyi çok seviyorum. Bazen kendime şaşırsam bile çok seviyorum bu dersi. Dersi dinleyerek kafamı dağıttım biraz. Zilini çakmasına 10 dakika kala müdür içeri girdi.
M: Çocuklar iki konudan bahsedicem şimdi size
Y: Çocuklarmış. Kel bak sen
M: Bişeymi dedin ayvaz
İçimden söyledim sanıyordum. Bu işi öğrenmem lazım.
Y: He yok hocam. Merak ettim de ne acaba dedim.
M: Öyle olsun. Neyse ilk konu normalde YGS sınavı yarın fakat hafta içi olduğu için Haftasonuna ertelendi. Akşam haberlerde görürsünüz. İkinci konu ise sınav stresinden az da olsa kurtulmanız için yarına bir yarışma düzenledik. Şarkı yarışması. Katılmak isteyen tenefüste odama gelip ismini yazdırabilir. İyi dersler hocam
İngilizceciyle konuştuktan sonra çıktı sınıftan.
10 dakika sonra tenefüs zili çaldı. Herkesten önce fırladım sınıftan. Hem barışla konuşmak istemediğimden hemde yarışma için adımı yazdıracağım için hızlı çıktım. Müdürün kapısını yavaşça tıklatıp içeri girdim. Adımı yazdırıp çıktım. Kantine doğru yürürken barışın koluna girmiş yürümeye çalışan defneyi gördüm. O an canım okadar çok yandıki keşke ölseydim.
Barışa yeni kavuşmuşken bitmesi çok zor...
Keşke herşey en baştan başlasa...
Onsuz hayatın bir anlamı yok...
Ölsem bukadar canım yanmazdı...
Benim canımdan çok sevdiğim menekşem bir iftira yüzünden içimi öldürüyor...
Böyle olmamalıydı ozansoy...
Keşke Böyle olmasaydı ozansoy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019
Short StoryO gün başlangıç... Nerden bilebilirdikki gizli aşkla savaşacağımızı menekşe kokulum..