27.

491 38 0
                                    

(Medyayı açın dediğimde medyayı açın)

Onları öyle gördükten sonra  hızlıca çıkışa doğru koşmaya  başladım. Koşarken onlara çarpıtma ve defne yere düştü. Barış arkamdan nekadar seslensede umursamadan çıktım okuldan. Şuan tek istediğim şey  saat nekadar öğlen olsada derin bir uyku çekmekti . 

Ev...

Eve geldiğimde kendimi direk yatağa attım.  En son gözyaşlarımın sırılsıklamyaptığı yastıkta uykuya dalmıştım.

Uyamdığımda saat gece 1 di. Uykumu almıştım. Telefona baktığımda barıştan birsürü arama ve mesaj olduğunu gördüm. Umursamadan aşağıya indim.  Yarınki arışmada hangi şarkıyı seçeceğime karar verdim. Birkaç şey atıştırıp tekrar yattım.

Sabah kalktığımda saat 9 du. Hemen hazırlandım. Kıyafetimi giydikten sonra yarışmada giymek için birkaç parça bişeyler alıp evden çıktım.

Yaprak (siyah sırt çantası)

Okula geldiğimde içerideki bankta oturup ağlayan barışı gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula geldiğimde içerideki bankta oturup ağlayan barışı gördüm. Şuan gidip ona sarılmayı okadar çok isterdimki. Ama sadece isterim. Yapamam.Her gözyaşı benim nefesimi keserken sınıfagirdim. Kimse yoktu.  Sırama oturdum. Tuttuğum gözyaşlarım hıçkırıklarla akmaya başladı. Okadar şiddetli ağlıyordumki hıçkırıklarım bazen çığlığa kaçıyordu. Bunu duyan barış içeri girdi ve yanıma geldi.

B: Yaprak iyimisin? Yaprağım noldu?

Y: Sanane defol git. Bak o fünye terkettin beni ve bitti.

B: A-ama ben bilmiyordumki olayın gerçeğini

Y: Sorunda bu işte . Bilmeden bana nefret kustun. Ben sana olan aşkımıda , kalbimide o hastane odasında bıraktım.

Barış tam ağzını açacakken sınıfa öğrenciler girmeye başladı. Ardından öğretmen ve müdürü girdi. Heöem sırama geçtim. Gözlerimi silip hocayı dinlemeye başladım.

H: Çocuklar yarışmaya katılan öğrenciler müdür beyle  aşağıya inecek. Bizde birazdan konferans salonuna ineceğiz. Kimler yarışmaya katıldı.

Sedef: Ben

Cansu:Ben

Kerem: Ben

Yeliz: Ben

Melih: Ben

H: Başka varmı?

Y: Ben hocam

M: Tamam siz benimle gelin

Herkes müdürün yanına koştu ben dahil.  Hemen aşağıya indik. Ben hemen yarışma için getirdiğim kıyafetleri giyindim.

Yaprak

Şarkının sözlerine son kez baktıktan sonra müdürü yanıma geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkının sözlerine son kez baktıktan sonra müdürü yanıma geldi. İlk yarışmacı benmişim. Yavaş yavaş sahneye çıktım. Çok sert bir alkış koptu. Mikrofonun yanına gidip başladım

(Medyayı açın )

 Elimden olsa ,sesine sarılırdım.       

En gizli şahidim

Senin vicdanındır

Nefesimdin

Bana el oldun

Ellerin oldun

Ellerin oldun

...


 Bedenim olmuş hayat.                                                                   Ruhum yerindemi sor bi bana.                                                  Sebebi sensin.                                                                                    Duygusuzluğumun, Yorulmuşluğumun.

...

Gece gibi gönlün                                                                               Aydınlanır bir gün                                                                           Vicdan be adam                                                                                

Onu bunu gönlüne ömürlük diye                                            Koyma be adam...

...

Gözyaşlarım benden habersiz yanaklarımdan akarken karşımda ağlayan barışı gördüm. Sırf bir iftira yüzünden böyle olmamalıydık. Biz bu değiliz. Burdan uzaklaşıp hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum. Sahneyi bırakıp hemen arkaya koştum. Sınıfa girip kapıyı sertçe kapatıp öğretmen masasında duran anahtarla kapıyı kilitlesim ve kapıya yaslandım. Hıçkırarak ağlıyordum. Biz anda kapıya sertçe atıllan tekmeyle sendeledim. Ağlamam gittikçe şiddetleniyordu. Kalbimdeki acı bir rürlü dinmiyor. Kapının arkasından seslenmeye başladı barış.

Barış:   Yaprak... Yaprağım lütfen yapma böyle. 

Herşey için özür dilerim. Seni dinlemeden yargıladım. 

Çok özür dilerim. Ama  yaptım bir salaklık. Lütfen affet beni... Konuşalım... Tartışalım... Ağlayacaksak beraber ağlayalım...  Ama birbirimizden kaçmayalım... Şuana kadar çok şey kaybettim... Ama en çok seni özledim amazon kızım...

Yaprak :

Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmak, gönlümü almak ise güneşe dokunmak kasar zordur... Sen suya yazı yazmayı başardın...Şimdi güneşin batmasını bekle...

Barış:

Tamam... Her ne olursa olsun beklerim ... Ama sende şunu unutma...

Benim hayatta unutamayacağım iki şey var...

Biri  "gözlerime" derinden baktığın an

İkincisi o  "gözlerimden"  yaş olup aktığını an... Kırık kızım...





GİZLİ AŞK /YAPBAR #watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin