Lugemine enda vastutusel. Kasutatud sensuaalseid sõnu, mis pole lugemiseks nendele, ke pole piisavalt vanad või ei suuda lugeda sensuaalseid sõnu.
Koheselt hakkavad meie huuled ühes rütmis liikuma ja ei peatu hetkekski. Ken tõstab mu endale sülle ja surub mu vastu kappi. Oh deem.. Ristan enda jalad mehe piha ümber ja suudlen teda veel kirglikumalt. Minu käed liiguvad mööda mehe juukseid sasides. Ken liigub voodini ja istub sinna. Meie suudlus katkes ainult korraks, sest juba ma tunnen tema magusaid huuli enda omadel, mida ma iga päevaga aina rohkem tahan ja tahan.
Istun mehe süles, aga koheselt keerab ta meid ümber ja käseb mul voodisse pikali visata. Ta tuleb mu peale, hoides enda keharaskust kätel, mis on mõlemal pool mu nägu. Ta toetub ühele käele ja teise käega liigub mööda mu keha alla püksteni.
''Kas sa tahad seda?,'' küsib ta minult ja suudleb siis mu kaela.
Noogutan. OMG, ma ei suuda uskud, et ma kaotan enda süütuse. Ma mõtlesin kunagi sellele, et kui see peaks juhtuma, siis inimesega, keda ma tõeliselt armastan ja kellega ma näen ühist tulevikku. Aga just täna? Enda õpetajaga.
Ken liigub enda suudlustega mööda mu kaela alla rangluuni, mis paneb mind ohkama. Ta just leidis üles mu nõrga koha. Kui ta peaks....
''ohh,'' ohkan, haarates tekist ja seda pigistades.
Ta tõmbab kiirelt enda pluusi seljast ja mu silmad peatuvad ta kuumal ja tulitaval kehal. Ken lausa õhkab kuumusest ja see sixback. Mulle meeldiks seda vaadet lausa iga päev vaadata. Koheselt on ka minu kampsun mu seljast läinud, jättes mind ainult rinnahoidjate väele.
''Mulle täitsa meeldivad need, aga ilma nendeta oleks palju kenam,'' ütleb ta ja võttes rinnahoidjapaela enda sõrmede vahele ja enda sõrmi üles-alla liigutades. Jumal tänatud mul olid valged pitsilised rinnakad, mitte mingid vanaema omad, mida mul on kapis tuhandeid.
Ta kummardub kõhuni ja suudleb siis mu naba, liikudes enda suudlustega õrnalt üles minu näoni. Iga korraga paneb see mind tahtma ohata üha rohkem ja rohkem. Pigistan iga tema suudluse peale tekki ja hammustan samal ajal huulde. Ken jõuab enda suudlustega mu kaelani. Ta teeb sinna väikese maasika ma arvan. Mis ta on mingi 16, et maasikaid teeb. Kas ta ei tea, et maasikas tähendab LITSI märki. Aitäh tõesti.
Lõpuks suudleb ta mind juba enda huultega. Ta võtab mu alahuule enda hammaste vahele ja tõmbab seda end hammastega.
''Oh..,'' suudan vaid öelda ja juba suudleb ta mind uuesti. Meie keeled kohtuvad ja lausa lakuvad üksteist meie suus.
''Kas sul kondoom on?,'' küsin läbi suudluse
''Milleks see?,'' küsib ta ja suudleb mind siis edasi
''Ma mõtlesin....okei.. unusta ära,'' ütlen ta suudlen teda edasi
Ken tõmbub minust eemale ja vaatab mulle naeratades otsa.
''Baby, kas sa arvasid, et me hakkame seksima?,'' küsib ta läbi naeru. Baby? What?
''Oh kallis. Meil sinuga on enne seda veel nii palju asju teha,'' naerab ta ja liigub siis mööda keha alla, samal ajal minu kõhtu suudeldes.
Minu püksteni jõudes, teeb ta mu püksinööbi ja luku lahti ning libistab püksid ja aluspüksid mu jalast. Ma ei suuda uskuda, et ma olen peaaegu alasti enda õpetaja ees. Vähemalt pole mul päevad alanud. Ma isegi ei tea mis te tegema hakkab, sest ma pole midagi sellust varem tundnud. Mul pole varem poissi olnud. Ma olen selles alas algaja.
Ken suudleb mu puusi ja liigutab enda käsi mööda mu reisi üles ja alla. Mina samal ajal ohates ja häälitsusi tehes, mida ma varem enda suust pole kuulnud. Tunnen kuidas Keni käsi liigub mööda mu reie sisemist külge ja peatub mu kliitori juures, kus teeb sõrmega mõned ringid.
YOU ARE READING
PASSION/PAUSIL
RomanceÜhes väikeses linnakeses kohtuvad, väga ebatavalisel kombel kaks täiesti erinevat ja kaunist inimest. Nende teedel on väga palju takistusi, et neist üle olla, peavad nad säilitama kaine mõistuse ja toimima vastutustundlikult, ainult nii saavad nad o...