''Sa suudad seda, mine lihtsalt uksest välja ja ütle tere''Seisan juba viis minutit enda toas ja ei suuda sealt väljuda, sest meie avaras elutoas istub kamp Taylori sõpru, kes on võrreldes minuga väga nägusad. Piilun ukse pealt, kus kõik on. Elutoas istub koos Tayloriga veel 4 inimest. Kuulen muusikat, mis ei käi väga kõvasti, aga kostub ikkagi minu kõrvu.
Tulen ukselt ära ja lähen oma tuppa tagasi, ma isegi ei hakka ennast seltskonda pressima, ma pole sellised nagu nemad, rikkad ega ma ei tea mida veel. Ühesõnaga ei suru teiste seltskonda ennast lambist sisse.
''Tere,'' ütleb kellegi väga seksikas hääl
Mida? Ehmatan ja koheselt pööran ennast ümber ja vaatan hääle suunas. Uksel seisab minust veidi vanem poiss, kes on väga nägus, kellel on jalas mustad lõhkised teksad ja must kampsun.
Uhhh, päris nummi.
''Tere,'' ütlen veidi kohmetult
Oi issand, ma olen ju poolpaljas. Appi kas ma võin maa alla vajuda?
Panen koheselt käed ümber piha, et oma paksu pekki varjata ja jään sinna lihtsalt seisma.
Poiss muigab korra ja teeb siis suu lahti: ''Taylor rääkis, et sa oled siin juba üle poole tunni üksi olnud ja ma mõtlesin et tulen ja ütlen sulle tere''
Awwwwww, nii nunnu
Naeratan poisile
''Kas sa meiega liituda ei taha?" küsib ta veel
"Ma kohe tulen, mul läheb natuke aega, "ütlen talle, et ta ära läheks
"Mina lähen siis, kui sina. Sa ei pea meid karma, me kõik oleme väga sõbralikud," räägib ta
"Ma ei kardagi, kes ütles et ma kedagi kardan," küsin poisilt, kelle nime ma ikka ei tea
"Taylor ütles, et sa oled veidi häbelik"
Ah? Taylor, miks sa teed nii?
Poiss astub minu tuppa sisse ja istub mu võrktoolile, mis laest alla ripub. Mina aga seisan nagu lollakas akna kõrval ja tahaks siit kohe alla hüpata.
Ega ta vist enne siit ära ei lähe, kui mina ka kaasa tulen. Ohkan ja lähen kapi juurde, et sealt kudum võtta, et see selga panna.
"Minu nimi on Kai"
Aaaaaa, Kai, kohe selline eriline nimi.
"Ma olen Kyle, "ütlen veidi kohmetult kudumit selga pannes
"Ma tean, Taylor on sinust palju rääkinud," räägib ta veel
Olen oma kudumi selga pannu ja kuna eest on veel kõik lahti, siis pean kätega eest kinni hoidma.
"Sa ei peaks enda keha häbenema, see on väga kena, lihtsalt annan hea nõu," ütleb poiss mulle ja tõuseb toolilt püsti.
Oot, kas ta lööb mulle külge ja nii et isegi ei ürita seda varjata. Ma olen šokeeritud. Ära nüüd ainult punasta.
Köhatan korra, et piinlik vaikus ruumis lõppeks.
"Ühesõnaga, kas sa oled valmis?"
Noogutan ja hakkan uksest välja minema. Poiss kiirustab minust mööda ja puudutab kogemata enda käega minu kätt. Kail olid veidi külmad käed ja see tekitas minus külmavärinaid.
Astun Kai järel elutuppa, kus kõik ringis istuvad ja naeravad.
"Vaadake, kelle mina toast välja sain," hõiskab Kai rõõmsalt
YOU ARE READING
PASSION/PAUSIL
RomanceÜhes väikeses linnakeses kohtuvad, väga ebatavalisel kombel kaks täiesti erinevat ja kaunist inimest. Nende teedel on väga palju takistusi, et neist üle olla, peavad nad säilitama kaine mõistuse ja toimima vastutustundlikult, ainult nii saavad nad o...