NB! Loe muusikaga, tekib hea vibe😉😉
"Nii, siin on teie töö, mis tuleb tunni aja jooksul ära teha," räägib see uus kena õps
Ta asetab meie ette paberid, kus on pealkiri "Miks ma segan tundi"
"Kas sa teed nalja või?," küsib Maia
"Kuidas palun? Kui sa arvad, et kõik see siin on naljakas, siis sa eksid kulla õde," plahvatab Kenneth
Mida? Õde?
"Ken, oli nüüd seda vaja või? Me leppisime ju kokku, et keegi ei saa teada, et mu vend oled?," läks Maia närvi, ta võttis oma asjad ja jalutas lihtsalt klassist minema
"Sa ei saa tunnist minema jalutada," ütleb Kennet Maiale
"Käi perse!," tuleb vastus.
Mida ma nüüd peaks tegema? Sinna jääma või Maiale järgi tormama? Ma arvan, et ma valin selle teise varjandi. Võtan oma asjad ja hakkan püsti seisma.
"Ja kuhu sina noor daam lähed? Me pole veel lõpetanud?," küsib Kenneth
"Ma lähen Maiale järgi," vastan ja hakkan ukse poole kõndima.
"Tund pole veel läbi ja sul pole lubatud lahkuda," tuleb mulle vastus
Torisen ja istun tagasi oma kohale. Kuradi lohvik. Kes ta endaarvates on? Mingi maailmanaba või? See et ta mu õpetaja on, ei tähenda seda et ta mind kamandada võib. Tra, ta ajab mind nii närvi.
Asetan oma pea lauale ja sulgen silmad."Kyle Moor, võta oma asjad ja tule siia, üks jutt oleks sulle," kuulen õpetaja häält. Millest on möödas oma pool tundi.
Haaran torisedes koti ja lähen tema laua juurde. Kenneth istub toolil, samalajal keerutab pastakat sõrmede vahel."Damn..."
OMG, kas ma just ütlesin seda kõva häälega. Argh, tahaks jooksu panna.
Mees ainult naerab selle peale ja teeb siis lõpuks suu lahti:
"Nagu sa juba kuulsid, on Maia mu õde. Me oleks väga tänulikud, kui sa kellelgi midagi ei räägiks. Mu õde ei soovi, et keegi saaks teada et tema vend on õpetaja, eriti veel samas koolis kus tema käib. Ma loodan, et sa suudad oma suud hoida. Kas ma saan sulle loota?," räägib ta pika jutu."Jah, ma saan kõigest aru. Kas ma võin nüüd minna?"
"Jah sa võid minna," ütleb ta vaid.
Lõpuks. Keerasin kannapealt otsa ümber ja hakkasin ukse poole liikuma. Tegin ukse lahti, aga korraga lendas see kinni tagasi.
"Ma arvan, et sul jäi midagi maha," ütleb Kenneth.
Ta annab mulle mu telefoni, mille pidin ära andma, kui siia tulin.
"Aitäh," tänan teda. Võtan enda telefoni ja puudutan tema sõrmi korra. Ta on mulle nii lähedal. Ma peaaegu tunnen ta hingeõhku, aga samas ei tunne ka.
Raputan oma pea tühjaks ja lendan uksest välja, ilma midagi ütlemata.________
Koju jõudes torman otse enda tuppa. Viskan koti nurka ja lendan näoga vastu patja.
Mis just juhtus? Kas mulle hakkas Kenneth meeldima? Ta ei saa mulle meeldida, ei. Mulle ei tohi õpetaja meeldida. Kurat, mida ma teen?
Help!"Kyle, kas sa oled kodus?," hõikab Taylor, kui kuulen ukse avanemist.
"Oma toas," karjun vastu
Toa uks lendab lahti ja seal seisab Tyler, kes kohe mu voodisse hüppab ja silmad kinni paneb.
"Hei, ei jää minu voodisse magama!," togin teda, et tüdruk silmad lahti teeks
YOU ARE READING
PASSION/PAUSIL
RomanceÜhes väikeses linnakeses kohtuvad, väga ebatavalisel kombel kaks täiesti erinevat ja kaunist inimest. Nende teedel on väga palju takistusi, et neist üle olla, peavad nad säilitama kaine mõistuse ja toimima vastutustundlikult, ainult nii saavad nad o...