- și cum ai ajuns aici ?
- Pai... Cum sa încep? Era o zi normala acum un an pana când am fost la o petrecere a unui prieten . Totul o luase razna când devenisem amețit de la sticla de vin pe care o băusem singur . Toți de la petrecere voiau sa plece însă eu nu . Pana la urma am plecat și de atunci nu mai știu nimic . Știu doar ca prietenii mei mi-au spus ca am omorât pe cineva și am dat foc unei case . Și așa mi-am luat 2 ani de închisoare.
- wow .
- tu ?
- eh ... Pai eu după ce m am despărțit de marea mea iubire . Adică nici măcar nu eram împreună . Trecând peste ... Am plecat în New York cu prietenii mei și eram șefa în mafia tatei pana când am făcut o misiune mai exact prima mea misiune și am furat o valiza cu droguri . Când am vrut sa plec înapoi în New York de aici un gardian m-a prins . Și m-am ales cu închisoare
- naspa .
- știu.
- și? Cum ți se pare aici ?
- Pai mai ok de când a plecat Ross unul dintre cei mai rai de aici.
- Ross ? Ross . Repet după el
- da . Îl cunoști?
- nu știu. Auzi? Cum îl cheamă pe colegul tău de camera ?
- Black . Adică asta știu eu .
- și unde a plecat ?
- Pai cred ca a ieșit undeva cu restul . De obicei ies în clubul din apropiere vrei sa mergem ?
- îmbrăcată așa? Spun arătând sper hainele mele .
- o haide . Rezolvam . Furam ceva și gata .
- eu nu fur .
- dar faci transport cu droguri . Așa ca haide.
- incendiatoru-le .
- Hei. Nu e amuzant .
- e foarte amuzant .
- fie .Haide odată.
- bine bine.
Am ieșit pe furiș printr-un loc special făcut sa nu îl vadă gardienii,pe unde puteai ieși.
Am mers la o casa de unde am luat niște haine de la uscat. Am luat o pereche de blugi și un tricou puțin decoltat și peste un flanel negru.
Link nu a avut norocul meu așa ca a luat o pereche de pantaloni de sport și a luat din alta parte un tricou .
Am mers sper clubul de care îmi spusese și acolo l am văzut pe Darius așa zisul " întunecat "
Era la o masa și vorbea cu alți pușcăriași presupun .
- uite . Sunt ai noștrii. Spune Link mergând sper ei .
- ce faceți fraților? Spune Link dând mana cu cei 3 băieți de la masă .
- bine bro . Unde ai lăsat-o pe Alice?
- " acasă " spune acesta sarcastic
- văd ca ai găsi pe alt cineva . Cine e frumoasa ? Întreabă unul dintre ei .
- ea este Alexandra . Ale ei sunt Mike, Paul și Black .
- încântați spun cei doi .
- Aham. Spun fără sa îi privesc . Mă uitam la Darius iar acesta oriunde doar la mine nu.
Se ridica și ne întreabă dacă vrem ceva de băut.
Băieții vor câte un pahar de tequila însă eu nu .
CITEȘTI
Sa O Luam De La Început
Teen FictionAlexandra este o fata de 22 de ani care ajunge sa "cunoască " îndeaproape mafia tatălui ei . Fratele ei o ajuta sa se descurce în tot la fel și prietenii acesteia . Totul se va schimba când trecutul o urmărește pe dinăuntru chiar dacă nu arata ca es...