Dimineață *
Mă trezesc singura în camera . Sofi nu era niciunde .
Am mers la baie unde m am spălat pe fata și mi am prins parul am mers afară unde erau toți adunați.
- ce se întâmplă? Îl întreb pe David .
- o sa vina șeful.
- adică?
- polițistul șef. Sau ceva de genul. Spune Sofi . Vine o data pe luna .
- și de ce stăm toți aici ?
- îl așteptam . Trebuie sa fim aliniați.
- ce amuzant . Eu nu mă aliniez. Adică ne tine pe toți în picioare pentru ce ? M am așezat pe banca de lângă iar toți erau aliniați cu fata sper un băiat inalt cam de 25 de ani . Se așează în fata tuturor și își îndreaptă privirea sper mine . Nimeni nu își îndreaptă privirea la mine ca și el decât Darius.
Se apropie de mine și mă privește având mâinile la spate .
- cred ca ești noua nu?
- Aham. Tu cred ca ești vechi nu ?
- se poate spune și așa . Tu de ce nu ești aliniata ? Nu ti-a spus nimeni cine vine ?
- Cine vine ? Spun făcând pe proasta uitându mă în toate părțile.
- eu . Spune acesta .
- ou da ... tu . Spun ridicându mă de pe banca și privindu l . Avea ochii de un albastru foarte deschis și parul castaniu .
- aliniaza-te o sa trec cu vederea pentru ca ești noua .
- și dacă nu vreau sa mă aliniez ?
- atunci o sa stai la carcera o săptămână .
- mă faci sa rad . Am scăpat usor din carcera .
- ... Bine. Fie . Stai aici atunci . Începu sa mă calci pe nervi .
- îi instruiești ?
- da .
- ce jalnic . Nu înțeleg de ce ai face asta. Sunt deținuți și atât. Pana la urma nu au făcut atât de mult rău încât sa te suporte pe tine.
- nu fi nesimțită.Treci și aliniaza-te spune luându mă de braț și împingându mă de la spate .
- ce crezi ca faci ?
- treci în rand .
- Da-mi drumul . Nu mă împingi tu pe mine . Spun și mă smucesc din strânsoarea lui .
- treci odată.
- nu am chef .
Un gardian ma ia de mâini și mă pune în rand .
- Bun. Ce s-a mai întâmplat nou ? Întreabă acesta în timp de gardianul mă tinea .
- pot sta și singura idiotule da-mi drumul . Acesta îmi da drumul și se așează lângă respectivul polițist.
- pentru început ar trebuii sa te prezinți nu crezi ? Îl întreb plictisita deja de el .
- eu sunt Carol . Tu domnișoara plictisita, cine ești?
- Alexandra .
- perfect acum stai odată acolo .
După ce au terminat toți de spus ce aveau sa spună am plecat însă pe mine m a oprit .
- ce este ? Îl întreb
- mă gândeam dacă vrei sa ieșim poate adică ca prieteni . Pana la urma te pot scoate ușor de aici după.
- nu multumesc.
- de ce nu ? Haide, doar ca prietenii.
- nu poate . Spune Darius din spatele meu .
- de ce mă rog ?
- pentru ca are lucruri mai importante de făcut. Spune si își pune mana pe umerii mei .
- atunci va las porumbeilor spune mai mult scuipând cuvintele .
Știu știu scurt și acest capitol însă nu am avut deloc timp ne vedem cu un alt capitol 😘
CITEȘTI
Sa O Luam De La Început
Novela JuvenilAlexandra este o fata de 22 de ani care ajunge sa "cunoască " îndeaproape mafia tatălui ei . Fratele ei o ajuta sa se descurce în tot la fel și prietenii acesteia . Totul se va schimba când trecutul o urmărește pe dinăuntru chiar dacă nu arata ca es...