înțelegerea

52 3 0
                                    

Dimineață *

Mă trezesc în brațele lui Ross care dormea ca un pui de găină.

Mă decid sa nu îl trezesc așa ca mă dau încet jos din pat .

Îmi iau niște haine apoi intru un baie unde îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac în hainele luate din dulap mai exact o fusta de blugi simpla și un tricou alb .

Parul l am pieptenat lăsându l pe spate iar în picioare am luat niște adidasi albi . M am dat cu puțin corector și mascara apoi am ieșit din baie . Ross dormea în continuare așa ca m am decis sa nu îl trezesc.

Am ieșit încet pe ușa apoi i am lăsat un bilețel lui Ross pe frigider spunându i ca mă întorc repede și sa nu fie îngrijorat.

Am luat un taxi și am plecat sper mafia tatei . Știam ca este acolo deja cu siguranță. Aveam ceva de discutat cu el .

Am realizat ca îmi uitasem telefonul acasă dar nu îmi pasa .

Am plecat sper mafie și la intrare m au întâmpinat gorilele .

- Bună băieți!

- Cine ești?

- fiica șefului vostru .

- sefu' nu are copii . Pleacă.

Am încercat sa mă lupt cu ei însă aveam fusta și nu puteam sa mă mișc prea bine. M au luat pe sus și m au dus în biroul tatei .

- domnule scuzați ne ca va deranjam însă avem pe cineva care se da drept fiica dumneavoastră. Apoi cei doi mă arunca pe ușa.

- tembelilor . O sa vedeți voi ce veți patii. O sa regretați ca ați făcut asta idioților. Spun amenințătoare sper ei scuturându mă de praf .

- lăsați o aici . Plecați . Spune tata și cei doi închid ușa după ei.

- ia loc draga mea.

- nu mă luat cu draga mea. Am venit sa facem afaceri .

- îmi suna interesant dar din câte știu nu prea ai bani .

- momentan pentru o săptămână sau poate puțin mai mult, am .

- iauzi. Pai și inafara de bani , despre ce am putea noi discuta ?

M am dus și m am pus în fata biroului sau cu mâinile pe el și privindu l în ochi .

- pentru început vreau banii . Banii care mi se cuvine mie pentru ca am făcut totuși transportul ăla și pentru ca am făcut parte din mafie . Iar mai apoi voiam sa ajungem la o înțelegere.

- în primul rand, despre banii aceia voi mai discuta iar în al doilea rand văd ca ești pusă pe discuții serioase . Ascult ce ai de zis .

- vreau sa cădem de acord pentru a nu fi rivali .

- în ce consta acordul ăsta?

- mai mulți banii pe care îi voi investii într o mafie . Plus ce vrei tu sa îmi mai oferi .

- mă mai gândesc la oferit pe plus . Banii pentru transport și pentru ca ai făcut parte din mafie , ce zici de 10 mii doar. Nu mai mult.

- batem palma . Pentru mafie ?

- 20 de mii

- 35 .

- 25

- 37

-30

- 40 ultima oferta .

- Se face . Dacă mai faci transporturi pe plus pentru noi o sa primești și marfa din partea noastră lunar .

- suna bine . Deci am căzut de acord ?

- da . În total 50 de mii .

- Bun. Marfa lunara vom mai discuta mai târziu. Acum vreau banii .

- ești impunătoare. Un moment .

Tata apelează un număr și vorbește preț de câteva minute . Oricum nu va scăpa ieftin . Nu va dura așa de mult prietenia noastră. Defapt nu prea va exista .

După ce tata închide telefonul în mai puțin de un minut pe ușa intra un om și pune pe masa o valiza .

- a da . Dacă tot ești așa darnic astăzi dragule, adu-mi și o arma . Alegi tu . Sa aibă și niște muniție în plus . Îi spun iar acesta îl privește pe tata în ochi .

- du te . Îi spune el iar acesta pleacă și revine repede punând pe masa un pistol negru mat.

Deschid valiza și văd o mulțime de bani . O iau apoi îmi iau pistolul și dau sa plec însă mă întorc pe vârfuri și spun .

- mi a plăcut sa facem afaceri . O sa rămân datoare cu doi paznici . Spun și îi fac cu ochiul

Am plecat și la ieșire m au întâmpinat paznicii aceia idioți.

- ai plecat . Ce bine. Spune unul dintre ei și încep sa rada amândoi.

Am respirat și expirat apoi le am spus

- mă întorc înapoi nu va faceți griji .

- de ce ?

- pentru ca vreau sa va bat și nu rezolv totul așa repede cu arma . Spun și arătându le pistolul .

Am plecat sper casa cu un taxi și am ajuns repede.

În apartament mă aștepta agitat Ross

- Hei iubire . Spun și vreau sa îl iau în brațe însă se depărtează.

- unde ai fost pana acum ?! Spune nervos .

- am avut treaba . Nu voiam sa îi zic ca am fost la mafia tatei . Vorbisem cu el seara trecuta despre faptul ca nu o sa mă mai văd cu el.

- ce treaba. Treaba de mafioți? Spune el nervos aproape țipând.

- nu înțeleg de ce te ambalezi așa?

- pentru ca am discutat despre faptul ca nu vom mai avea de aface cu tatăl tău.

- dar asta nu înseamnă ca nu pot sa mă duc sa discutam . Nu o sa mai am de aface cu el. Îl mint eu

- nu vreau sa mă bag dinou în porcăriile astea . Am ajuns odată la închisoare nu vreau sa o infund dinou .

- ai încredere în mine . O sa avem propria mafie . Promit . O sa fim renumiți și...

- nu vreau sa fiu mafiot ! Îmi țipă în fata.

- nu țipa ! Îi strig înapoi

- hai sa fim calmi . Înțelege ca nu vreau sa fi mafioata . Nu o sa iasă bine nimic . Vreau sa avem o viață simpla .

- vrei o viață simpla ? Cum vei avea o viață simpla dacă ști ca tatăl tău e unul dintre cei mai renumiți mafioți, ca ai o datorie la el și ca tu trebuie sa îl urmezi . Spune mi tu cum ai reacționa? Îi strig

- nu trebuie sa faci asta . Voi vorbii eu cu el .

- nu îndrăznii.

- ba da .

Intra în camera de unde își ia o pereche de blugi pe el si un tricou pentru ca el era în boxeri .

Mă împinge iar eu cad pe jos și mă lovesc la picior .

Durerea era mare aproape ca nu mă mai puteam ridica . Am stat puțin mă gândeam ca poate se va întoarce sa vadă dacă sunt ok însă a plecat trântind ușa.

M am dus șchiopătând la baie unde mi am dat ciorapul jos . Îmi îndoisem piciorul nu foarte rau încât sa nu pot merge însă pe măsură. Mi am luat o pereche de pantaloni de blugi și am ieșit încet afară.

După ceva timp am ajuns înapoi la mafie . Am intrat nu după ce i am împușcat pe cei de la intrare pentru ca nu mai aveam putere pentru a putea lupta .

Am urcat sus în biroul tatei pe scările care mi se parusera mii

Sa O Luam De La Început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum