Dimineață *
Era o zi normala nu ca cea de ieri . Mi a părut așa de rău să îi fac ceva lui Abelard așa ca acum este în inchisoarea din mafie . Mi am făcut rutina de dimineață și m am îmbrăcat cu un corset negru cu inimi și o pereche de blugi simplii
Parul l am lăsat pe spate și în picioare am luat niște vansi negri apoi am plecat afară lăsându -i pe ceilalți doi în casa .Am plecat sper mafie cu mașina lui Alex . Am ajuns repede și la fel de repede am mers la tata în birou .
- neata !
- Bună draga mea . Biroul tău este la următorul etaj sper sa iti placa .
- serios ? Ce am făcut sa merit un birou ?
- eh . Ești fiica mea ce puteai merita . Apropo celule lui Abelard este chiar acolo în spatele ușii cu gratii .
- ok .
- te conduce Morgan dacă vrei .
- Cine e Morgan ?
- unul dintre cei mai rai din mafie . Are 25 de ani și este de o luna recrutat . Face misiunile perfect fără greșeală și nu te apropia prea mult de el .
- ok? Cheamă l .
- este deja la ușă.
- bine dar ... Ce ar trebuii sa fac în biroul meu ?
- Îți aduc ceva de semnat și mai vedem noi după. Oricum face schimbări și ne trebuie părerea ta
- bine . Mă duc atunci .
Am plecat iar în fata ușii privind tablouri din dreapta mea era așa zisul Morgan .
- Bună! Îl Salut eu .
- Bună ziua ! Urmați mă,va arat biroul . Spune acesta cu o voce plictisita
Am urcat la următorul etaj și am intrat în biroul meu.
- va aduc imediat documentele. Spune pe același ton .
M am așezat pe scaunul negru din mijlocul camerei . În stanga mea era o mare biblioteca cu o mulțime de dosare aranjate de la A la Z.
În dreapta mea erau doua uși. Pe una dintre ele scria" baie " iar cealalata avea gratii .
Aveam o mulțime de tablouri iar în camera predomina un maro atât deschis cât și închis.
Telefonul îmi suna :
C.T
- alo ? Spune ne știind numărul.
- Bună! Spune rece Darius
- ce e ? Il întreb curioasa
- voiam sa spun ca nu a fost nimic intre noi .... face o pauza și continua . Și nu va fi .
CITEȘTI
Sa O Luam De La Început
Teen FictionAlexandra este o fata de 22 de ani care ajunge sa "cunoască " îndeaproape mafia tatălui ei . Fratele ei o ajuta sa se descurce în tot la fel și prietenii acesteia . Totul se va schimba când trecutul o urmărește pe dinăuntru chiar dacă nu arata ca es...