bataia intre fete

48 3 0
                                    

Plecam amândoi de acolo și eu merg în camera mea iar el in a lui . În camera era o fata și Sofia care nu se înțelegeau din câte observ.

- ești idioata, pleacă! Îi spune Sofi fetei

- nu . Aici este camera mea .

- a fost idioat-o . Îi spun fetei care se rastea la Sofi .

- tu cine dracu ești ?

- aia care o sa te facă praf .

- ce amuzanta ești. Vrei sa iti arat cine e șefa aici ?

- ohoho . Ce amuzant . Mă faci sa rad Mara .

- Miruna.

- Cum o fi . Ce ai de împărțit cu Sofia ?

- camera . Este a mea și a ei .

- ce păcat . Ai rămas în trecut dragut-o . Este a mea și a Sofiei acum . Așa că marș și cauta - ți alta.

- eu nu sunt catea.

- dar nici mult nu mai ai . Valea . Miruna pleacă trântind ușa în urma ei .

- Este ok Sof . Haide sa iei o gura de aer .

Am ieșit cu ea așezându se pe o banca și eu ridic câteva greutăți. Miruna se apropie de ea și o ia de guler . Las haltera jos și merg sper ipocrita aia .

- bai . Nu ti-am spus ca pleci ? Las-o în pace .

- auzi printesica vezi ca nu am de împărțit cu tine nimic .

- ba ai . Tot camera . Este a mea și a ei . Așa ca hai sa ne batem noi . Nu tu și ea .

- fie idioat-o tu ai vrut asta .

Se apropie de mine vrând sa mă lovească dar mă feresc . Mă îndepărtez puțin apoi ea apropiindu se . Alerg spre ea doborand-o la pământ. Aceasta se ridica scuturându se de praf . Vine sper mine însă mă depărtez și îmi întorc mana apucad-o pe gat și căzând pe spate . Ea m-a prinde de mână intorcand-o însă o lovesc cu piciorul indepartand-o . O lovesc în nas cu pumnul scuturându mi mana apoi . Câțiva se uita la noi . O iau pe sus dând cu ea de pământ. Ea se ridica repede și îmi da un pumn în fata dezechilibrandu-ma puțin. Mă șterg de sânge cu mânecă și îi dau cu piciorul în stomac . Ea cade la pământ și eu mă arunc peste ea dându i cu pumnii în fata și în burta .

Doua brațe mă ridica și mă ia ca un sac de cartofi . Era un gardian . Mă zbat reușind sa mă dau jos de pe umărul lui lovindu l cu piciorul în burta însă nu face alt ceva decât sa tușească puțin sânge îl lovesc de doua ori un fata cu pumnul iar acesta cade pe pământ .

Mă întorc înapoi unde Darius o ajuta pe Miruna sa se ridice .

- ești bine ? Îi spune acesta .

- da e ok . Spune ea fiind în brațele lui Darius care o ținea stil mireasa .

- Cine a făcut asta o sa ... Dar îl întrerup.

- o sa ce Blake ? Eu am facut-o . Haide . Ce ai sa îmi faci ?

- Ale? Ce ai avut cu ea ?

- ea a început. Acum ce faci o ajuți?

- da curvo . Ce crezi ca sufletele preche nu se ajuta intre ei ?

- curva e ma-ta . Ramai cu ea idiotule. Te credeam mai bun de atât. Îi spun iar un gardian m-a ia și mă duce la carcera

- stai aici 2 zile . Îmi spune înainte sa închidă ușa.

- doar atât pentru o bătaie ? Totuși sa îi urezi moarte plăcute Mirunei din partea mea .

- Cum zici tu .

El pleacă iar eu mă pun pe jos uitându mă pe tavan .

- știi ca exista și un pat nu ?

- Link ? Spun ridicându mă si privind printre gratii spre celula din fata mea .

- în carne și oase . Ce ai făcut?

- eh . O mica bătaie . Spun chicotind. Tu cum de ai ajuns aici ?

- la fel . Eram pe teren și am dat cu mingea în cap cuiva apoi ne am luat la bătaie. Eu cel puțin stau aici 5 ore . Tu stai 2 zile .

- naspa știu.

- totuși? Ce mai face iubitului tău ?

- pe dracu . Apropo îmi spui cine este tipa aia Miruna?

- aia ? Fosta lui Blake de aici . De ce ?

- întrebam .

- i-ai dat bine măcar ? Întreabă cineva din alta celula. Era un băiat cred ca de aproape 30 de ani blond cu ochii căprui care intra în discuția noastră

- dap . A rămas lata . Spun râzând

- eu sunt aici de 3 zile deja și mai am 2 . Spune o fata din alta celula.

- ce ai făcut?

- nimic important. M am bătut cu un gardian chestii de genul .

- știu. Doar ca am lovit unul .

Am stat toți 4 vorbind despre diferite chestii pana când Link a plecat și ceilalți au adormit .

Eu stăteam rezemat a de un perete .

- pss aud pe cineva . Ești treaza ? Spune în șoaptă Chloe .

- da . Ce este ? O întreb.

- m am saturat ieșim?

- Cum sa nu ? Dar cum ?

- sunt cheile de la celule acolo. Spune aratand spre un panou cu multe chei .

- și cum le luam ?

- Pai am improvizat eu . Spune arătându mi o bara de fier .

- wow spun râzând. De unde o ai?

- am desfăcut patul .

- minunat, haide apuca cheile . Chloe apuca cheile însă cad pe jos . Îmi bag mana printre gratii și le prind

Promisiune deci uite alt capitol mai lung decât cel de ieri . Ne vedem în week-end

Sa O Luam De La Început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum