spion

76 4 0
                                    

Dimineață *

Mă trezesc și mă ridic din pat mergând sper baie . Îmi fac rutina și îmi iau un tricou crem cu sigla Adidas și o pereche de blugi simpli

 Îmi fac rutina și îmi iau un tricou crem cu sigla Adidas și o pereche de blugi simpli

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


În picioare iau niște vansi negri și o șapcă Adidas pe cap .

Ies din dressing și mă așez pe pat . Și mă decid sa îl sun pe șeful meu din Franța.

C.T

- buna !

- Bon! Ce faci ?

- Bine. Voiam sa te anunț ca demisionez .

- ce ? Nu poți demisiona . Te rog sa nu faci asta. Cine ma mai ajuta pe mine? Erai cea mai buna de aici .

- îmi pare sincer rău dar am decis sa rămân cu familia .

- ok . Sper ca o sa mai ținem legătură. Poate te răzgândești.

- dacă mă răzgândesc te sun cu siguranță.

- ok .

C.T.Î

Am închis telefonul punându l în spatele blugilor în buzunar .

Am coborât în bucătărie unde nu era nimeni. Am făcut niște wafe cu fructe și miere și m-am așezat la masa punându mi 2 în farfurie.

Am făcut și niște cafea . Melodia telefonului meu care suna îmi distrage atenția de la cafea . Era un număr necunoscut . Mă gândeam ca sunt niște farse prostești așa ca nu am răspuns.

După ce am mâncat telefonul îmi suna dinou . Număr necunoscut dinou . Nu am răspuns nici de data aceasta .

Am mers sa îi trezesc și pe ceilalți. Alex dormea în brațe cu Wen . Îi am trezit pe cei doi amorezi și am mers și la Abelard care nu era în camera . Am bătut la ușă de la baia lui dar nimic . Poate coborâse cât am fost la cei doi .

Mergând la bucătărie am auzit cum Abelard vorbea destul de încet la telefon .

- bine .

- ...

- am zis da . Nu te ambala .

-...

- încă nu m-am gândit. Poate mâine.

- ....

- nu știu dacă pot azi . Însă încerc. E ușor de păcălit.

-...

- da știu. O vrei și pe Wen ?

- ...

- ok doar una deci .

-....

- nu o sa dau de bănuit.

-....

-ok ne vedem .

Sa O Luam De La Început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum