Ușa este trântit a la perete cu putere de Ross.
- ne lași singuri? Spune Ross către Sofia care îl privea puțin panicata .
- d-a . Spun puțin balbaita și iese afară
Ross se pune în genunchi lângă patul meu mângâiindu mă pe par . Mi am băgat capul mai mult în perna plângând.
- Hei. Nu plânge. Nu ai de ce sa o faci .
- ba da . Plâng pentru ca el este un nesimțit. Cum a putut sa îmi facă asta apoi sa îmi spună ca lui nu îi pasa ?
- e doar un prost . Nu cred ca îl interesează de tine .
- ai dreptate .
- și mai cred ca nu trebuie sa plângi pentru prostia lui . M am ridicat și l am luat foarte repede în brate fiind aproape doborât de mine dar și surprins.
- Mersi .
- nu ai pentru ce . Spune ștergându mi lacrimile. Haide du te sa te speli pe fata . Te aștept aici .
Pov Ross
Ea pleacă iar în camera intra Miruna pusă pe cearta însă se calmeaza văzându mă .
- Hei! Spune ea făcând pe diva și venind la mine .
- ce cauți aici ? O întreb.
- nimic important . Știi mă gândeam... De cât timp nu ne am mai văzut ? Spune așezându se în poala mea sărutându mi gatul și șoptindu mi la ureche
- nu știu. Spun eu derutat total
- pai mă gândeam... ca o reîntoarce nu vrei sa vi la mine în camera? Mă întreba aceasta suav la ureche mai apoi sărutându mi urechea .
Când s-a dat jos luându mă de mână apoi mi am revenit puțin.
- nu . Cred ca ar trebuii sa pleci .
- deci ne vedem diseară da ?
- nu .
- te aștept, 43 . Șoptește încet făcându mi cu mana .
După câteva secunde în camera intra și Alexandra mai bine ca înainte.
- Hei. Ești mai bine ? O întreb eu mergând sper ea .
- da sunt mult mai bine . Spune îmbrățișându mă dinou .
Pov Ale
După ce ne am despărțit din îmbrățișare l am privit având mâinile după gatul lui încă.
- știi? Cred ca arati bine oricum acum . Spune rânjind și sărutându mă de câteva ori scurt pe buze .
- așa zici?
- Aham . Spune ridicându mă în brate și punându mi picioarele în jurul taliei lui . El se așează cu mine pe pat și se joaca cu șuvițele mele .
- ești foarte frumoasa . Sa știi ca Darius este un nenorocit . Nu merita sa plâng pentru el . Și nu te merita .
- așa zici?
- Pai... plagi de prostia lui . Ar fi trebuit sa vina și sa te consoleze ca sa te recâștige în plus el mereu stătea cu Miruna . Acum ca am venit eu te vrea înapoi? Asta e răzbunarea lui pe mine de data trecuta .
- adică? Ce răzbunare?
- când eram înainte în închisoare, Miruna stătea doar cu mine apoi s-a dus la el . Miruna m-a ales pe mine totuși așa ca presupun ca vrea răzbunare.
- nu pot sa cred ca ai stat cu ea și tu si el .
- nici eu . Spune sărutându mă pe nas . Știi? Mă gândeam ... Nu ai vrea sa ... fim împreună? Adică știu... Suntem în închisoare și pare o prostie tot ce se întâmplă dar chiar țin la tine și... Dar nu îl mai las sa spună nimic pentru ca îl sarut lăsându l fără cuvinte mai apoi.
- accept . Știu ca pare prostesc ...
El chicoteste .
- deci , mai mergem afară de data aceasta sigur te fac la fotbal . Nimeni nu e mai bun decat mine .
- sa te văd maestrule .
M a mai sărutat o data apoi am mers amândoi sper teren unde erau băieții și încă 3 în echipa adversa printre care și Darius
- Hei băieți! Jucam și noi . Spune Ross oprindu i din joc .
- ok . Spune Seba însă unul dintre băieții din echipa cealaltă spune :
- dar fără ea . Spune arătând sper mine
- de ce mă rog ? Spune Ross .
- fetele nu joaca și punct .
- dacă joc eu , joaca și ea sa fie clar fie ca vrei fie ca nu . Mă doare în cot de ce părere ai tu .
- frate ea nu joaca . Înțelege.
- ok . Nu va certați. Nu joc .
- vrei sa ne certam ? Spune Ross ducându se amenințător sper tipul din echipa adversa .
- hai sa nu frate . Nu vrei sa ne certam nu ? Spune tipul la care mersese Ross iar în spatele lui erau Darius și încă unul
- dacă eu vreau, ea joaca . Ca sa nu ne mai certam .
- nu .
Pumnul lui Ross se izbește de fata lui iar ceilalți sar pe Ross lovindu l. Seba și David acționează imediat ajutându l . Ross îl doboară pe Darius undeva în spatele lui la 2 metri.
Darius vrea sa îl lovească în spate însă îl împing pe lângă acesta .
Ceilalți erau prea ocupați cu bătaia chiar dacă veniseră și gardienii .
- de ce ai făcut asta ?
- tu ce voiai sa îi faci ?
- ce merita . E un nenorocit iar tu i ai căzut la picioare .
- nu vorbii așa .
El se apropie de mine vrând sa mă lovească dar mă feresc .
Încerc sa îl lovesc dar acesta se ferește de asemenea .
Pana la urma mi am luat un pumn în fata însă Seba a văzut mica noastră bătaie și l-a împins dându i și un pumn .
M am dus lângă el lovindu l de asemenea pentru pumnul încasat.
Unul din gardieni m a luat pe sus atâta pe mine cât și pe băieții. Pe Darius l au luat 2 infirmiere .
Ne au dus în celula doi câte doi . Eu am picat cu Ross , Seba cu David și ceilalți doi băieți împreună.
Stăteam pe pat uitându mă la Ross care își făcea semne cu băieții pe care îi bătuse nu foarte rău.
Doi gardieni ne au adus niște gheata pentru răni.
Ross a venit pe pat cu punga de gheata și mi a pus o pe obrazul vânat.
Am tresărit la impactul cu gheata rece .
- e ok . Este doar gheata . Îmi spune acesta calm .
- cred ca tu ai puțin mai multa nevoie .
- lasă mă pe mine . Mi am mai luat bătaie. Nu e prima data . Însă la tine nu știu ce sa zic .
- eh . Am mai avut eu mici "lupte" . Spun râzând la fel și el .
- Cum s-a întâmplat?
Nu știam ce sa îi spun adică cu siguranță Darius ar fi mort acum pentru ca Ross ar face cumva sa iasă de aici . Și chiar dacă nu va ieșii acum , maine sigur o sa iasă și va fi urat .
- deci ?
- nu știu . Mi am luat un pumn de la cineva când am vrut sa intervin .
- ești sigura ? Întreabă David din celula de vis-a-vis uitându se la noi . Îl omor dacă îl prind .
- Lasa-i frate . Spune Seba trăgându l înapoi.
- ești sigura ? Mă întreabă și el încă odata .
- da .
- o sa i întreb eu .
- nu fi ridicol cine si-ar aduce aminte ?
- nu știu.
- acum pune - ți asta . Spun luându i mana cu gheata de pe obrazul meu și așezând - o pe al lui .
CITEȘTI
Sa O Luam De La Început
Novela JuvenilAlexandra este o fata de 22 de ani care ajunge sa "cunoască " îndeaproape mafia tatălui ei . Fratele ei o ajuta sa se descurce în tot la fel și prietenii acesteia . Totul se va schimba când trecutul o urmărește pe dinăuntru chiar dacă nu arata ca es...