gata cu închisoarea

46 2 0
                                    

Am adormit pe umărul lui Ross iar când m am trezit am auzit un gardian vorbind cu ceilalți.

El adormise ca și mine așa ca l am trezit .

- Hei. Trezește te! Cred ca o sa ieșim de aici .

- încă puțin.

- haide acum. Îi spun eu zgâlțâindu l .

- și ce primesc? Spune șmecherește privindu mă cu coada ochiului.

- o bătaie de la gardian.

- ha ha . Spune deschizându ochii și privindu mă . Vino aici . Spune deschizându și brațele.

M am pus la l în poala acesta strângându mă în brațe de la spate .

Peste un an*

Azi era ziua în care Ross trebuia sa iasă de la închisoare. Își ispășire pedeapsa așa ca o sa plece . Atâta el cât și Seba , David ,Darius ,Sofia și Miruna .

O sa fiu singura care o sa mai aibă un an de stat aici.

Am îmbrățișat o pe Sofi apoi l am sărutat pe Ross .

- am încercat sa știi... Și încă o sa încerc sa te scot mai devreme de aici. Îmi repete Ross deja a 10 oară.

- bine . Oricum trebuie sa îmi ispășesc pedeapsa nu ? O sa ies și eu nu mai este mult.

- ba da mai este un an. Ce mă fac eu fără tine ?

- prea multe dulcegării microbuzul ăsta o sa plece fără voi . Striga Darius din microbuz urmând ca David și Seba sa îi dea o palma după cap .

- sa fi cuminte . Îi zic eu lui chicotind ambii .

- și tu sa nu intrii în belele .

- așa rămâne. Spun sărutându l încă odată.

- pa . Le spun amândurora

- pa . Îmi spun și băieții din microbuz .

Le am făcut cu mana și am plecat înăuntru.

Nu era nimeni pe care sa îl cunosc acum așa ca stăteam pe banca și priveam în jur .

Peste o ora aproximativ plec în camera unde adorm și mă trezesc a doua zi dimineață.

La ușă camerei se aude o bătaie.

Deschid și văd 2 gardieni .

- ce ? Ce am făcut acum?

- pleci .

- ce ?! voi vorbiți serios ?

- da . Grăbește te .

- pai vin acum.

Am ieșit afară unde era Ross care mă aștepta.

I am sarit in brațe și am plecat amândoi.

- Cum a fost ultima ta zi ?

- nu știu. Plictisitoare am dormit toată ziua ieri . Dar cum ... Cum ai făcut asta ?

- am și eu sursele mele .

- acum putem trăii o viață normală.

Știu ca au trecut o suta de ani însă știți ce e aia o pana de idei ? Una de aia mare în care te gândești dacă sa te lași de ceea ce faci ? Pai la asta mă gândeam eu ... Însă uite ca am postat și cred și sper ca nu se va mai întâmplă. Pwp 💞

Sa O Luam De La Început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum