Am ieșit amândouă afară unde am privit totul . Sofia era o fata de înălțime medie cred ca în jur de 1.60 cu parul saten și ochii albastrii . Părea drăguță și inofensiva dar dacă ajungi sa o cunoști sau sa afli ce a făcut cred ca nu o sa o consideri așa blândă. ( media )
Inchisoarea avea un mic teren de fotbal afară, fără tribune ci cu 2 băncii la marginea lui . În dreapta terenului de fotbal era un fel de sala de forta în aer liber . Alături de alte 2 bănci. Închisoarea avea sala de mese , locul unde stau polițiștii și dormitoarele care erau 2 etaje . Cel de jos al băieților și cel de sus al fetelor .
În camere erau câte doua paturi o masa și doua dulăpioare la fiecare pat .
Sus la etajul fetelor erau 2 bai comune iar la băieți la fel .
După câte îmi povestise Sofia aveau un anumit timp în care făceau lucruri stricte și la punct .
Dimineață luau micul dejun supraveghiati de 4 oameni înarmați. Apoi trebuiau sa se antreneze câte o ora iar apoi aveau voie sa facă orice e permis pana la prânz unde mergeau dinou sa mănânce și apoi aveau de facut cate ceva. Apoi la ora 10 stingerea .
Dacă făceai ceva bun primeai acordul sa dai un telefon sau chestii de genul . În schimb dacă te bati cu cineva te închide o zi la carcera fără mâncare.
- îmi place parul . Spune Sofia scoțându mă din gânduri.
- Mersi. Ziceai ca îmi spui despre cei de aici .
- mda .Unul dintre cei mai rai a ieșit din închisoare acum 5 zile . Băieții de pe teren erau prieteni cu el și sunt unii dintre cei care merg mereu la carcera pentru ca fac rost de droguri foarte simplu . Cel de acolo care ridica greutăți este cel singuratic Link . Mai are un prieten care nu prea iasă din camera . De când am venit nu l am văzut decât la masa de 3 ori obligat de gardieni . O data pe luna iasă sa facă câte ceva . Tipul are iubita însă se întâlnesc decât în camera .
- Cine? Cel de acolo ? Spun arătând spre respectivul Link .
- da . Despre prietenul lui nu știu prea multe . Defapt nimeni nu știe decât Link . Nici numele lui nu este știut gardienii îl striga "întunecatul" .
- suna ciudat .
- da .
Link se așează langa noi pe banca puțin obosit de la ridicarea greutăților.
- vreau sa încerc și eu alea . Îi spun Sofiei.
- nu știu ce sa zic . Zice mai încet. Sunt proprietatea lui Link acum . Spune văzându l cum se duce dinou sa ridice ceva .
- adică se închiriază ? Nu ziceai ca ai bătut o pe Miruna ? Nu ai curajul se mergi lângă singuraticu-l ăla ?
- ba da . Adică nu știu.
- eu merg .
- nu . Spune încercând sa mă oprească și vine după mine .
Iau ganterele în mana și încep sa le ridic pe rand fiind destul de grele pentru mine .
Sofia stătea și se uita la mine puțin îngrijorată de la mica distanta . Link se oprește și ceea ce face și o privește pe Sofia făcându i semn cu capul sa plece .
- nu cred ca te atingi de astea . Deci pleacă. Spune acesta .
- și dacă nu pleacă ? Ai ceva cu ea? Sta aici
- da . E teritoriul meu acum .
- nu cred ca închiriem locul . Așa ca vezi-ti de treaba și las-o.
- e ok . Plec . Spune ea
- pentru ca ti-a spus ăsta? Spun arătând cu degetul sper el
- Cum mi ai zis ?
- îmi pare rău. Trebuia sa iti spun împăratul? Fac eu pe proasta .
- Link. Spune și îmi întinde mana
- Alexandra . Spun și dau mana cu el .
- îmi place . Spune privindu mă
- ce ? Spun dându mi ochii peste cap .
- atitudinea ta . Și tu . Spune apropiindu se .
- wowo . Spun oprindu l. Fa pași amice dacă ai aflat cum mă cheamă asta nu înseamnă ca poți mai mult.
- ok . Am lăsat ganterele jos și am mers sa ridic greutatea cea mai mare în locul lui Link .
Mă intind pe chestia ca un fel de canapea din lemn și îmi poziționez mâinile pe bara .
- cred ca este prea grea pentru tine . Spune Link fiind la capul meu și chicotind
- pentru tine . Spun și ridic puțin bara dar fără rezultat.
- sa te ajut . Spune și ia doua greutăți de pe bara . Ridica acum .
Într-adevăr era mai ușoară acum , puteam sa o ridic ușor. La un moment dat era prea grea așa ca era sa mă strivească. Link însă și a pus mâinile peste ale mele și a ridicat el bara punând o la loc . M am ridicat privindu l .
- știi cumva cât este ceasul ?
- mnu dar poți întreba un gardian. Dar ca sa știi sa nu faci ca mine în prima zi .
- adică?
- dacă nu vrea sa iti spună întreabă pe alt cineva nu îl lovi .
- la carcera din prima zi sa înțeleg? Îl întreb.
- da . Apropo ... Cum ai ajuns aici?
- dacă vrei vii diseară la mine în camera și vorbim despre ce vrei .
- și colegul tău?
- seara iasă afară.
- ok . Atunci ne vedem atunci.
- după cina ?
- ok . Ce număr ai la camera ?
- 64 .
- ok . Pa .
Am plecat sper un gardian sa îl întreb.
- cât este ceasul ? Îl întreb direct .
- 16 jumătate.
Am plecat sper terenul de fotbal unde m am împrietenit și cu cei rai se pare . Nu mi se par așa răi.
Am jucat un meci de fotbal apoi am stat de vorba. Cei 2 se numesc Seba și David. Mi se păreau cunoscute numele lor însă mulți poarta numele astea .
Seara *
După masa m-am strecurat la Link în camera bătând la ușă. De odată cineva deschide și mă privește . Era întuneric în camera era lumina slaba și puteam vedea decât silueta celui din fata mea.
- noua iubita a lui Link . Sa ghicesc ? Spune acesta .
- întunecatul. Sa ghicesc ? Spun și eu pe același ton .
- Intra eu tocmai plecam . Și nu îmi mai spune așa.
Am intrat în camera iar el pleacă. Becul se aprinde în camera iar Link se așează pe pat .
- și ? Cum ai ajuns aici? Îl întreb
- e o poveste lunga . Ai timp ? Spune chicotind.
- tot timpul din lume. Spun și eu . Ne am făcut comozi în pat și am vorbit .
Ce sa zic decât uite și capitolul . Nu am putut posta mai devreme din cauza scolii și chesti de astea așa ca va mai fi și mâine încă un capitol cu siguranță. Sper ca va place cartea va pup.
CITEȘTI
Sa O Luam De La Început
Roman pour AdolescentsAlexandra este o fata de 22 de ani care ajunge sa "cunoască " îndeaproape mafia tatălui ei . Fratele ei o ajuta sa se descurce în tot la fel și prietenii acesteia . Totul se va schimba când trecutul o urmărește pe dinăuntru chiar dacă nu arata ca es...