Seara *
Am pășit încet pe coridor fără sa fac zgomot . Încercăm să mă strecor în camera lui Darius .
Am bătut încet la ușă uitându mă în jur sa nu mă vadă cineva. Ușa se deschide și Link mă privește.
- pot sa intru ? Spun mai mult în șoaptă.
- da . Darius este aici . Eu plecam oricum .
El trece pe lângă mine și eu intru în camera inchizand ușa în urma mea . Darius era doar în perechea de pantaloni a închisorii și statea pe pat privindu mă.
- Hei!
- ce faci ? Mă întreabă ridicându se și privindu mă în ochii .
- am venit în vizita spun zâmbindu i . El își pune mana pe obrazul meu și mă trage mai aproape de el sărutându mă. Link intra înapoi în camera chiar atunci însă niciunul nu îl privește. Darius îi face semn din mana sa plece fără sa se desprindă din sărut .
Pana la urma am rămas fără aer cum era de așteptat și l am privit cateva secunde bune în ochii .
- de ce nu m ai lăsat sa ies la întâlnire cu Carol? Spun privindu l în continuare .
- ai fi ieșit cu el ?
- sigur ca nu . Dar poate acceptam pana la urma . În plus nu arata rău. Îi spun testându i gelozia
- sigur . Arata perfect . Spune așezându se dinou pe pat . Atunci du-te la el.
- nu mă duc . Glumeam .
- nu îmi plac glumele tale .
- ești gelos ? Îl întreb privindu l .
- nu . Doar ... puțin supărat.
- și ? ... Ce vrei sa insinuezi ?
- sa mă înveselesti spune chicotind .
M am pus pe genunchii lui ridicându i bărbia.
- eu pe tine te iubesc . Nu mai este alt cineva care sa îmi ajungă la inima și sa rămână acolo . În plus inima mea este a ta acum . Tu ai cheia . Doar tu o poți deschide și închide. Și sa știi ca ești singurul proprietar .
- o sa plătească alt cineva chirie cândva?
- poate da ... Poate nu . Spun sărutându l scurt .
- și eu te iubesc . Spune zâmbind
Mă sărută dinou mai apoi punându mă pe spate și lăsându se peste mine ținându se în coate .
Își baga mâinile sub bluza mea iar eu imi plimb mâinile pe spatele lui . Sărutul nostru continua iar foarte repede bluza îmi este data jos . Buzele lui coboară pe gatul meu unde mă musca încet apoi linge locul în care m-a muscat .
Vrea sa îmi desfacă sutienul însă realizez ca am ajuns prea departe și nu voiam sa facem asta acum și aici .
- Darius . Spun însă mă sărută dinou .
- da iubito . Spune ducându și mâinile la spatele sutienului însă îl opresc .
- Oprește te . Îi spun și se oprește privindu mă pret de câteva secunde .
- îmi pare rău. Spune ridicându se de pe mine și lipindu și spatele de peretele rece . Am mers prea departe . Continua el .
- e ok . Doar ca ...
- înțeleg . Nu trebuie sa spui nimic .
- ba trebuie . Te iubesc însă nu vreau sa facem asta aici . Și nici acum .
- Cum vrea prințesa mea. Spune sărutându mă dinou . Mi am luat bluza pe mine și mi am pus capul pe pieptul lui . Patul era de o singura perosna însă m am strecurat printre brațele lui punându mi capul pe pieptul sau și adormind imediat .
Dimineață *
Deschid ochii somnoroasa și îl văd pe Link care mă privea .
- m ai speriat. Spun ridicându mă și frecându mă la ochii .
- îmi pare rău . Nu am vrut . În plus vreau sa vorbim .
- despre ce ? Întreb ridicându mă și întinzându mi mâinile.
- despre noi . Spune lipindu mă de peretele rece al camerei.
- nu exista noi , Link . Spun accentuându i numele .
- o sa existe . Darius este afară. Cel mai probabil cu Miruna sărutându se prin colturi . Noi , suntem singuri și îndrăgostiți.
- de persoane diferite . Spun încercând sa îl împing .
Buzele lui le contopesc pe ale mele însă nu îi răspund la sarut . Mă musca de buza de jos nervos pentru ca nu îi răspund la sarut . Mă arunca în pat ținându mi mâinile cu o mana iar cu cealaltă încearcă sa mă dezbrace.
Încerc sa protestez însă fără folos . Bluza nu mai era pe mine ci undeva pe jos iar buzele lui pe gatul meu .
Pe ușa intra Darius însă rămâne împietrit.
L a luat pe Link de pe mine lovindu l în fata .
- ce faci nenorocitule ? Spune Darius luându l de guler și izbindu l cu putere de peretele camerei .
- nu am voie sa îmi petrec timpul cu iubita mea ? Spune acesta enervandu l la maxim pe Darius. Mi am luat bluza și am ieșit afară cu câteva lacrimi pe fata . Am intrat în camera mea unde era Sofia care mă privește.
- plângi? Spune ea sărind ca arsa de pe pat .
M am așezat în patul meu cu genunchii la piept și cu lacrimile pe obraji .
- ce s-a întâmplat? Mă întreabă aceasta mângâiindu mi genunchiul .
- Nimic ... Spun printre lacrimi .
O bătaie se aude la ușă și Darius intra pe ușa nervos .
- ești împreună cu el nu ? Spune ! Țipă el la mine și mă ridica strângându mă de braț.
- nu . Spun încercând sa îi dau mana la o parte .
- Cum nu ?! Mi a spus ca defapt venisei sa va împăcați însă el nu a vrut asta și ai rămas la mine .
- minte . Nu este adevărat. Spun ștergându mi lacrimile .
- de ce ar mintii ? De unde știu ca tu nu minți?
Mi am lipit buzele de ale lui vrând sa îl calmez puțin însă mă împinge.
- ce încerci sa faci ?
- dacă as fi cu el de ce te-as fi refuzat aseară?
- pentru ca îl iubești. Și nu mă vrei pe mine .
- știi ce ? M am saturat de crizele tale . De gelozia ta orbitoare . Asculta fiecare persoana și trage o concluzie luată de tine nu influențată. Dacă crezi ca te înșeli pleacă. Pleacă la Miruna și lasa-ma pe mine aici .
-sa știi ca Miruna este mai buna .
- perfect . Sa te iubească ea de acum . Eu nu vreau sa te mai vad în preajma mea . Pleacă. Spun mai încet ultima parte iar el pleacă fără sa se mai uite înapoi.
Știți cumva este sa rămâneți în pana de ideii timp de apropae 10 zile ? Îmi pare rău că nu am mai postat însă ideile nu sunt de partea mea . Nu știu cum dar am scos un capitol și scuze pentru întârzierea asta mare . Ne vedem mâine sau poimâine cu un nou capitol ❤
CITEȘTI
Sa O Luam De La Început
Roman pour AdolescentsAlexandra este o fata de 22 de ani care ajunge sa "cunoască " îndeaproape mafia tatălui ei . Fratele ei o ajuta sa se descurce în tot la fel și prietenii acesteia . Totul se va schimba când trecutul o urmărește pe dinăuntru chiar dacă nu arata ca es...