Syn

26 2 4
                                    

Když jsem to jméno uslyšel bylo mi hned jasné o koho se jedná. Ironie osudu tomu tak chtěla, aby jsme šli hledat někoho, kdo už není mezi živími, ale někde mezi. Když říkal, že sem jdeme pro jeho syna, nemyslel jsem si, že je to Henry. Šance byla, ale byla malá. Musel jsem Joevi říct pravdu,nemůžeme hledat v zamořené věznici někoho, koho už nelze zachránit. Obrátil jsem se k němu ,položil ruku na jeho rameno a řekl:" mám pro tebe špatnou zprávu. Jeden dozorce jménem Henry mi pomohl utéct ze samotky,bohužel za to zaplatil svým životem." Joeovi se podlomila kolena a spadl na zem. "Třeba to byl jiný Henry, třeba jich tu pracuje víc." Nemrtví mezitím  dorazili ke dveřím a dobývali se k nám. "Joe vstaň, musíme se jim bránit."
Joe nereagoval, klečel tam na kolenou a nevšímal si okolního světa. Došlo mi ,že když to udělám taky, nemrtví kolem nás projdou, ten dozorce by to zřejmě nepřežil, ale my jo. Hned jsem tu myšlenku vypustil z hlavy. "Harry kulek kolik máš v tý pistoli?" Zeptal jsem se.
Harry vyndal zásobník, spočítal je a odpověděl "4 i s tou co je v komoře"
"Dobře riskneneme to, jakmile otevřu dveře a jeden z nich překročí práh dveří střelíš ho do hlavy, tentokrát nesmíš minout."
Otevřel jsem dveře a hned v ten okamžik vtrhli do místnosti 3 nemrtvý. Harry mě překvapil ani jednou neminul. Chtěl jsem zavřít dveře, ale jedno tělo blokovalo a tak jsem si klekl chytil ho za ruce a odtáhl ho dál. Zaneprázdněn odtahováním jsem si neslyšel přicházet dalšího. Zvedl jsem hlavu a onen nemrtvý se na mě vrhl, jelikož jsem byl pořád v podřepu, neudržel jsem rovnováhu a nemrtvý mě shodil na lopatky. Držel jsem mu hlavu dál od sebe, naštěstí přispěchal Harry a zabodl mu nůž do hlavy. Vstal jsem a rychle zavřel dveře.
"Rozřízni ho tím nožem." Řekl jsem. Harry neprotestoval a šel k tělu, když v tom Joe promluvil.
"Henry, Henry co se ti to stalo?" Po čtyřech přilezl k tělu nemrtvého. "Můj syn, to je můj syn!" Zakřičel a po tvářích mu stékaly slzy. "Vypadni do něj a opovaž se do něj ještě bodnout"
Harry ustoupil a rozřízl jiné tělo.
"Teď se tím pomaž" poradil jsem mu, zdráhal se ale věděl  že mu nic jiného nezbývá, mezitím se do místnosti snažili dostat ostatní nemrtvý, dveře už to dlouho nevydrží. "Harry se namazal ,takže by sme odsud měli vypadnout." Joe nereagoval. "Do prdele Joe vstávej musíme vypadnout, na truchlení budeš mít čas, až odsud odejdeme." Klečel u jeho těla a z očí mu tekly slzy. " Odejděte odtud, já nemám důvod jít dál." Řekl klidným hlasem, jakoby už byl smířen s tím co se stane. "Říkal si že mi dlužíš svůj život, pokud si to bral jako dluh, tak je nyní splacen. A teď by ste už mě-". Dveře se vylomili a do místnosti vstoupili  3 nemrtvý. Půjčil jsem se Harryho nůž a dva bodl do hlavy, skáceli se k zemi. Toho třetího Harry střelil do hlavy. "Šetri kulkama, někdy se nám budou hodit více." Pomalu jsem jsem vykoukl na chodbu byla prázdná ale výstřel určitě přiláká další. "Joe máš poslední šanci jít s námi, prosím pojď. Zůstal se svým synem.

NákazaKde žijí příběhy. Začni objevovat