Sabah 06.00 dı. O an ilk defa erken kalkmıştım gözüm şarza takılı telefonuma gitti. Telefonu şarzdan çıkardım. Telefonu açtığımda instagramdan bir sürü bildirim gelmişti.
Bildirimlere baktığımda neredeyse yarısı okulun ilk günü diye bildirim göndermişti ag sanki bilmiyoz okulun ilk günü olduğunu,haberlerde zangır zangır yaz tatili bitti okul zamanı diye konuşuluyordu.
Herkez tam işsiz gibi okul ne zaman açılacağının gününü sayıyorlardı. Bu düşünceleri beynimden atıp telefonu masan nın üzerine koydum hemen yatağımdan kalkıp lavaboya girip günlük işlerimi hallettim.
Sonra ayna karşısına oturdum, saçım darma dağın olmuştu sanki orman çocuğu tarzana benziyordum. Tarak alıp saçımı taradım, ve işte sonunda insana benziyordum üzerime okul kıyafetlerimi geçirdim. Ve dışarı çıkıp servisin gelmesini bekledim.
1 dkk sonra servis gelmişti, servise bindim cam kenarında tekli koltuğa oturdum. Telefonumu aramaya başlamıştım çantama baktım ceplerime baktım yoktu birden aklıma geldi.
Lanet olsun masanın üzerinde unuttum!
Of ya ne kadar unutkanım , sanırım benim gibi birisi yok dünyada . diye düşündüm,
1 saat sonra okula varmıştık herkez bir birini ittire ittire çıkmaya çalışıyorlardı. Bense haliyle en son çıkmıştım , okula baktığımda çok büyük olduğunu fark ettim sonuçta burası liseydi. Lise 1'e giden bir sürü çömezlerin arasında yer alıyordum.
Şimdi bizden büyükler bizimle çömezler diye dalga geçeceklerdi. Ama umrumda mı? hayır, of neden kendi kendime soru sorup cevaplıyorum?bak yine devam ediyorum. Pisikolojimin yerlerde olduğu bu durumdan belliydi.
Kendimi toplayıp okulun içine giriş yaptım , sınıfım 9'e 'ydi. Sınıfımı arıycam diye neredeyse kaybolacaktım ama sonuçta kaybolmayıp sınıfımı sonunda bulmuştum.
Boş sıraya oturup tanıdığım birisi varmı diye bakmaya başladım.
Herkez özürlü gibi sıraların üstünde tepiniyorlardı. Bu duruma anlam verememiştim, tek yaptığım şey onları saf saf seyretmekti, niye bütün özürlüler buraya toplandı?Yoksa tamamen tesadüfmüydü , yoksa teker teker özürlü insanları seçip bu sınıfa mı vermişlerdi? Neden düşünüyorum ki onların kendi hayatı benim yapacağım bişey yok deyip kendimi onayladım.
Bunları düşünürken sonunda tanıdığım arkadaşlarım gelmişti onların geleceğini biliyordum çünkü hepimiz bu okulu seçmiştik , arkadaşlarım; junsu , soomin, yura ve min- jee 'ydi. Sıramdan kalkıp onların yanına gittim.
"Yaa, bende sizi düşünüyordum ne zaman geleceksiniz diye."
" hı hı kesin öyledir seulhyun!"
"Öf yaa zaten bana hiç inanmıyorsunuz küstüm işte."
Arkama dönmüştüm sırama doğru gitmiştim ve arkadaşlarım bu halime gülüyorlardı. Daha sonra onlar kantine gitmişlerdi, bense sıramda oturup öyle düşünüyordum. 1 dkk sonra önümde bir gölge belirdi.
Bu gölge' nin kime ait olduğunu görmek için başımı kaldırdım. Gördüğüm an kalbimden vurulmuş gibi oldum daha önce hiç görmediğim bir erkek başımda dikilmiş sürekli bana bakıyordu. O kadar yakışıklıydı ki benim gibi çirkin bir kıza nasıl bakıyordu, sonra dikkatim onun saçlarına kaydı.
Saçları lacivert'ti , ama ona o kadar yakışıyordu ki ne diyorum ben kendini topla seulhyun onunla tanış hadi yaparsın!
Elimi ona uzattım
"Merhaba ben seulhyun senin adın ne?"
O da elini uzatmıştı
" Merhaba benim adım da kim namjoon tanıştığımıza memnun oldum."
"İstersen yanıma otura bilirsin, yanım boş"
Namjoon hiç tereddüt etmeden yanıma oturdu. Ders zili çalmıştı bile .
İçeri ingilizce hocası girdi. Ve ingilizce kendini tanıttı , o an hiç bişey anlamadım dene bilir hoca baya bişey konuştuktan sonra bizim'de ingilizce konuşmamızı istemişti , hayret türkçede biliyormuş, bilmediğini zannettim bi an!Aman neyse diyip kendimi toparladım. Hoca benim gözümün içine bakıyordu. Evet korkulan an gelmişti ayağa kalktım 1 dkk öyle hoca'nın yüzüne mal mal baktım , sağ olsun namjoon sesiz bir şekilde yardım ediyordu ' da bu tanışma fahsı bitmişti. Namjoon' un yüzene bakıp gülümsemiştim , o da bana gülümsüyordu.
Dur bi dkk o gamzemi ya yerim gamzesini, of ne diyorsun seulhyun toparlan! hemen zihnimdekileri boşaltıp sadece hocaya odaklanmıştım.
Evet yorum yazmayı unutmayınnnnn!!!!!!