9.Bölüm

27 6 15
                                    

Sonunda hastaneden çıkmıştık arabayla seulhyun' un evine varmıştık
Seulhyun' un ağzından

Beni arabadan kucağıyla alan namjoon' du.

Benim evime girmiştik  namjoon beni yatak odama doğru götürmüştü  yatağıma yavaş yavaş koydu.

Sonrada hemen yanıma yatmıştı uyumuş numarası yapıp arada namjoon' a bakıyordum.

1 saat böyle geçti sonra sıkılıp uyanmaya başladım. Namjoon bunu görmüştü tabi.

Namjoon' un ağzından

Seulhyun çok güzel yatıyordu arabada o yüzden kaldırmak istemedim. Kucağımla yatak odasına getirdim. Allahım yaa uyurken bile güzel olan birisini görmemiştim. Sonunda seulhyun uyanıyordu.

"Seulhyun iyimisin aşkım."

Gözlerini tam açmıştı

"Evet iyiyim namjoon!!"

"Seni çok özledim aşkummm"

" Bendee!"

Namjoon hemen üstüme atladı.Dudağımı öpüyordu alıştıra alıştıra öptükten sonra daha da hızlı yapmaya başlamıştı.

"Yaaa namjooon acıtıyosuuun"

"......"

Dahada hızlı yapıyordu. O sırada bişey hissetmiştim çok acıtmıştı ve haykırmıştım.

"Aaaaaaaaaaa namjoooonnnnn yavaşşşş!!!"

"Sakin ol bebeğim uzun sürmiycek."

Sonrada benim üstümü çıkartmaya başlamıştı, altımdaki etekten kurtulduktan sonra devam ediyordu.

Sonrada götümü sıvazlamaya başlamıştı aq neden götümü elliyon.

1saat sonra sonunda namjoon üstümden kalktıktan sonra tabi hala azmış bir şekildeydi.bense bunun cezasını çektirmek için dolabımın kapaklarına bakınmaya başlamıştım.

Ve sonunda aradığım şeyi bulmuştum, aradığım şey benim uzun kemerimdi. Onu elime aldım yavaş yavaş namjoon' un yanına vardım tabi namjoon'un arkası dönüktü ve bir şaplak vurmuştum.

Sonrada namjoon yerinden zıpladı ve ses çıkardı.

"Ahhhhh"

Bir daha vurmuştum yine o sesi çıkarmıştı demek' ki alışmıştı artık ve azmış haliyle kerimcan durmazın şarkısını bağırarak söylemeye başladı.

"SAÇLARIMDAN TUT ÖNÇE BENİ YERLERDE SÜRÜKLE CANIM ACISIN BOŞVER BENİM İÇİN BU BİR ZEVK FANTEZİ DÜNYAM RENGARENK BU DAHA HİÇ BİŞEY  KORKMA BENDEN SAL KENDİNİ BEBEĞİM  DEDİĞİM ANDA VUR BANA ah vur banah korkma benden sal kendini bebeğim dediğim anda vur banahhh"

Namjoon' u kırbaçlamak' tan bıktıktan sonra kemerimi yere bıraktım ve yatağıma uzandım. Namjoon ise hala azmaya devam ediyordu.

Bense üstüme battaniye alıp uyudum.

Evet arkadaşlar bu bölüm biraz komik oldu neyse beğenmeyi unutmayın;)

İlk Aşk Öpücüğü (Kim Namjoon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin