Diğerleride geldikten sonra psy bize bir form verdi. Formları hepimize dağıttıktan sonra bizleri ayrı bir odaya koydu. Ben namjoonla aynı odadaydım.
Diğerleride aynıydı. Sonra ben formları okumaya başlamıştım,benimle birlikte namjoonda başlamıştı.
2 saat sonra...
Formları doldurmuştuk hepimiz odalarımızdan çıkıp psy'nin yanına gitmiştik,psy'ye formları verdikten sonra imzalarımızı atmıştık.
"Hayırlı uğurlu olsun umarım başarılı olursunuz."
"Ohhh be sonunda bizde ünlü olucağız yaşasınn!!"
"Evet, ben sizi yarın ararım detaylı bir şekilde konuşuruz tamam mı?"
"Tamam psy çok teşekkür ederim!"
"Asıl ben size teşekkür ederim beni kırmadığınız için."
"Görüşürüz psy!!"
"Görüşürüz!!"
Sonunda şirketten çıkmıştık taksi çağırıp bindik, 1 saat sonra namjoon'un evine varmıştık.
Eve girip bir az sohbet etmiştik sonra artık evlere dağılma zamanı gelmişti ben kalkacak ken namjoon elimden tuttu o an duraksamıştım. Bu olayı gören diğerleri hemen apar topar kalkmışlardı.
Ben onlara bakıyordum.
"Nereye?"
" Şey biz gidelim artık dimi arkadaşlar!"
"Evett!!"
Hemen koşar adımlarla evden çıkmışlardı. Bense koltuğa oturmuştum namjoon'sa yatak odasına gitmişti bense televizyona bakıyordum.
Televizyonda çok güzel filim vardı. Tabikide korku filmiydi. Sonra acıktığımı hissettim oturduğum yerden kalkıp mutfağa doğru ilerlemiştim tabiki de filmi durdurmuştum.
Mutafa girdiğimde buzdolabını açmıştım içinden meyve suyu ve kek almıştım,buz dolabın'ın kapağını kapatıp doğruca salona ilerledim. Durdurduğum filmi başlatıp izlemeye başladım. Bu sırada' da tıkınıyordum.
.....
Sonunda filim bitmişti, hava kararmaya başlamıştı, yerimden kalkıp namjoon'a bakmaya gitmiştim.
Yatak odasına gittiğimde namjoon telefonla uğraşıyordu. Benim girdiğimi görünce elindeki telefonu bıraktı.
Ben ise üstümü çıkarıp geceliğimi giymek için soyunma odasının içine girmiştim.
Çıktığımda namjoon'un soyunma odasının kapısında beklediğini görmüştüm. Namjoon çok seksiy duruyordu.
Ben dayanamayıp direkman namjoon'un dudağından öpmeye başlamıştım, namjoon ilk önce şaşırmıştı ama sonradan oda karşılık vermeye başladı.
Sonra ben iyice azmıştım namjoon'u yatağın üzerine atmıştım tabi namjoon bu durumdan memnundu.
Ben kendime inanamıyordum., ben nasıl bunları yaparım?ama çoook istiyorumm!!
Sonrada namjoon'un direkman üstüne atlamıştım öpüşmeye başlamıştık namjoon ellerini götüme koymuştu, götümü sıvazlamaya başlamıştı, bende bundan zevk alıyordum.
Sonra namjoon' un üstünden kalkıp twork yapmaya başlamıştım, götüm o kadar sallanıyordu ki niki minajı bile geçmiştim.
1saat boyunca twork yapmıştım sonrada namjoon'un yanına gittim, namjoon beni altına almıştı sonrada dudağımı öpmeye başladı. Vahşi bir şekilde dudaklarımı öpüyordu.
Sonrada ben yatakta twork yapmaya devam ediyordum. Neredeyse yatak kırılacaktı. Namjoon üstünü çıkarmıştı sonra o acıyı hissettim ama azdığımdan bu acı bile bana zevk veriyordu.
Namjoon sürekli basıç uyguluyordu. Ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.
"Ohhhh daha hızlı!!"
"Tamammm!!"
"Ahhh çok güzel yapıyorsun!!"