19.Bölüm

16 3 14
                                    

Bu videoyu izleyin!! İyi okumalar

Ben hala namjoon' u affetmemiştim, ama artık affetme' nin zamanı gelmişti tabikide o yanıma gelecek özür diliyecek ondan sonra, tam o sırada bir ses duydum bu kesin namjoon,ve evet namjoon'du.

Salona ağlamaklı bir şekilde girdi. Ben tabi ona bakmıyordum.

Namjoon birden önümde diz çökmüştü iki ekimi de tutuyordu.

" Yaa seulhyun özür dilerim, bi daha yapmayacağım söz!"

Yaa kıyamam

"Tamam ,tamam affettim seni."

Namjoon iki ekimi de öpmeye başladı.

" Seulhyun seni çok seviyorum."

"Yaaa tamam bende seni çok seviyorum uzatma!"

Namjoon yanıma oturdu. Televizyonu açtı ve filim aramaya başladı. Sonunda bulmuştu,bulduğu şeykorku filmiydi. Namjoon' la ben  korku filmine bayılırdık.

Min- jee 'nin  evinde

Sonunda sabah olmuştu yanıma baktığımda jungkook erkenden gitmişti artık alışkındım erken gitmesine, yatağından kalıtım aklıma bir fikir gelmişti,

Neden kızlarla birlikte alışveriş yapmaya gitmiyoruz ki hemen mesaj atayım!

İlk önce yura'ya  attım, oda kabul etmişti sonra soomin'e attım oda onay verdi.

Junsuya da sordum, o da onay verdi.

Bitek seulhyun gelemeyeceğini söyledi. Ama gelmeye çalışacağını belirtti, bende üzerime birşeyler giyip evden çıktım, buluşacağımız yere doğru ilerledim.kızlarbenden önce gelmişlerdi.

Beni görünce hemen oturdukları yerden kalkıp yanıma geldiler. Hep beraber mağzaya girmiştik, girdiğimizde çok güzel kıyafetler vardı.

Alışverişimizi yapıp çıktık.

Kahve içmek için kareye girmiştik,garson yanımıza gelmişti.

"Evet efendim ne içmek istersiniz?"

"Bize 4 tane****"

"Tamam efendim."

Garson gittiğinde bizde konuşmaya başladık.

1 dkk sonra ***** larımız gelmişti, hepimiz bir yudum içmiştik.

"Şey benim başım dönüyor!"

"Evet benimde."

"Bu ***** ın içinde ne var böyle?"

Hepimiz birden başımızı masa' nın üstüne koymuştuk ve gözümüz birden kapanmıştı.



1 saat sonra....

Min- jee' nin ağzından

Ben gözümü açmıştım nerde olduğumuzu kestirememiştim her yan zifiri karanlıktı hiç bi şey görülmüyordu.

Sonra ayak sesi duydum 2 kişi veya 3 kişiydiler. Ve buraya doğru yaklaşıyorlardı.

Adam ışığı açmıştı, benim uyandığımı görmüştü yanıma yavaşca geldi. Elini başımın üstüne koymuştu.

" Bakıyorum uyanmış'sın yeni yuvana hoş geldin!"

Bende çığrınmaya başladım.

"Şşş çığrınma ağzını bantladım, boşuna kendini yorma!"

Adam ayrılırken adamlarına birşeyler fısıldamıştı ve sonra gitti. İplerimi çözmeye çalışmıştım ama o kadar sert bir şekilde bağlamışlardı ki çözülmüyordu.

Jungkook' un evinde...

Min-jee' ye ulaşamıyorum neden telefonu kapalı acaba kötü bişey mi oldu? dur diğer kızları da arıyayım belki min-jee 'nin yanındadırlar. Kaç kere aradım bilmiyorum ama onlardan da cevap yok bide seulhyun'u arayayım, evet çalıyo.

"Alo seulhyun."

"Efendim jungkook ne oldu?"

"Seulhyun'ulaşamıyorum diğerlerini' de aradım onlarda yanıt vermediler, acaba nerede olduklarını biliyor musun?"

"Evet alışveriş yapmaya gideceklerdi.  Dur senin yanına geleyim de birlikte arayalım olur mu?"

"Olur çabuk gel ama!"

"Tamam."

Telefonu kapattı ve seulhyun'un gelmesini bekledim.1 DKK sonra zil çalmıştı kapının gözünden baktım bu seulhyun'du. Hemen kapıyı açtım.


Evet bu bölümde böyle bitti ㅋㅋㅋㅋ

oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın!!!!!

Annyongasayoo!!

İlk Aşk Öpücüğü (Kim Namjoon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin