Odama çıkmıştım üstüme pijamalarımı geçirip hemen yatağıma geçtim, gözlerim yavaş yavaş kapanıyor derken uyumuşum.
2 Hafta sonra...
Telefonuma mesaj gelmişti telefona ulaşmak için yerimden zorla kalktım telefonumu elime aldığımda namjoon mesaj atmıştı.
" Aşkım istersen arkadaşlarının ara bir yerlere gidelim."
" Tamam olur, sende senin arkadaşlarını çağır."
" Tamam aşkım."
Arkadaşlarımı aramaya başladım.
İlk önce min- jee' yi aradım telefonu açtı" Alo knk"
"Efendim seulhyun ne oldu knk?"
"Bişey yok! namjoon topluca bir yerlere gidelim mi dedi ' de o yüzden."
"Mmmm jungkook' da gelecekmi?"
" Evet sanırım o da gelecek ."
" Tamam saat kaçta?"
" 16 ama sen 15 ' de evime gel bide diğerlerinede haber verirsen sevinirim."
" Tmam bayy."
"Byy!"
Telefonu kapattım saat 14.50' ydi.
Hemen gardrobuma yöneldim. Giysileri teker teker yatağın üzerine koydum hepsini denedim. Ama hiç bişeyi beğenmedim.
"Of ya ben şimdi ne giyecem, aa orada bi giysi kalmış bi de onu deneyeyim!"Denedim ve en sonunda buna karar verdim.
Saçımı makyajımı tamamlayıp son olarak aynada kendime baktım
"Taş gibiyim beee!"Ve o anda kapı çalmıştı kapı' nın deliğinden baktığımda arkadaşlarımı gördüm hemen kapıyı açıp içeri davet ettim.
" Hadi dalonda bekliyelim onlarda bir azdan gelirler zaten."
Herkez başıyla onayladı ve salona geçmiştik ki tam o sırada zil çaldı. Kapı' nın deliğine yine bakmıştım bu sefer namjoon ve arkadaşları gelmişti
Kapıyı açtım ilk önce namjoon girdi. Beni öptükten sonra salona doğru ilerledi. Ardından diğerleri' de beni selamladıktan sonra içeri girmiştiler ve bende kapıyı kapatıp salona geçtim.
Namjoon oturduğu yerden kalkıp
" Eeee hadi gidelim artık, hepimiz benim arabaya binelim."
" Tamam!!"
"Namjoon huyung ben kullana bilirmiyim?"
" Tamam jungkook al buda araba' nın anahtarı."
Jungkook araba' nın anahtarını alıp doğruca arabaya koştu arkasından min- jee ' de gitmişti, hepimiz arabaya bindik ben ayakta kalmıştım hiç boşluk yok mu diye bakınmaya başlamıştım ama mağlesef yoktu.
"Aşkım istersen üzerime otura bilirsin."
"Of başka yer yok hepsi soomi'nin yüzünden o koca kıçıyla her yeri kapladı."
Oflaya poflaya namjoon' un kucağına oturdum kendimi çok garip hissediyordum.
Bu durum namjoon' un çok hoşuna gitmişti.
Telefonuma mesaj geldi.
"Knk alttan bişey hissedersen korkma"
Sinirlenip bende mesaj atmıştım
" Bende seni teahyung' un üstüne oturtmazsam banada o*** pu desinler!"
Telefonu kapattım, sırıtan soomin' i gördüm sinirlerim alt üst olmuştu bende ona sahte bi gülücük atıp başım ı çevirdim.
1dkk sonra telefonuma mesaj gelmişti
Bilinmeyen numara
"Seulhyun bakıyorum namjoon' un üstüne oturmuşsun yazık sana."
"Yaa sen kimsin ve benim adımı nereden biliyorsun?"
"Hahaha kızma yakında öğreneceksin!!"
Sinirden ağladığımı fark etmemiştim bu durumu gören namjoon bana sarıldı.
"Noldu seulhyun?"
" Bi tane sapık bana 1 hafta boyunca mesaj gönderip duruyor bu gün yine göndermiş okusana."
Namjoon okurken sinirlendiğini fark ettim.
"Yaaa bu a** çocuğu bu gav** kim oluyo ya!!!"
"Kim olduğunu bilmiyorum, ve bak bizi çekmiş."
Fotoğrafı gören namjoon iyice deli olmuştu
Elimi namjoon' un omzuna koymuştum yavaşca sıvazladım. Namjoon' un yanağına öpücük kondurmuştum
"Namjoon bunları düşünme lütfennnn!!"
Başını evet anlamında sallamıştı, sonunda lüks bir restoranta gelmiştik.
Umarım beğenmişsinizdir lütfen yıldıza basmayı unutmayınn!!!