Namjoon dahada yanıma yaklaşmıştı
Çok tedirgin olmuştum yutkundum.
"Şimdi olmaz amaaa!!"
Oturduğum yerden kalkmıştım ama o da benimle kalkmıştı yanıma dahada yaklaşıyordu bense geri adım atıyordum. Beni sonunda duvara sıkıştırmaya başlamıştı hemen kurtulmam gerekiyordu. Hemen bir hamleyle duvar ve namjoon' un ortasında kalmaktan kurtuldum.
Koşarak yatak odasına doğru ilerledim. Kurtulduğumu sanıp yatağıma uzandım. Yorganı yüzüme kadar örttüm aşşağıdan namjoon' un sesi geliyordu.
" Benden kaçtığını zannediyorsun değilmi? ama yanılıyorsun geliyorum."
Merdivene çıkıyordu. Ayak sesleri ta odama kadar geliyordu. Bense yatıyormuş gibi davranıyordum. Umarım buna kanar düşüncesiyle. Ayak sesleri yaklaşıyordu iyice tedirgin oluyordum.
Başımdan resmen soğuk terler akıyordu. Gıcırtılı bir şekilde kapıyı açtı. Bu ses her yere yankılanıyordu.
"Mmmm acaba seulhyun nerede?? Acaba yataktamı!!"
Yorganı birden üzerimden çekti bense hemen gözlerimi fal taşı gibi açmıştım, namjoon bu durum' uma gülüyordu. Gülerken kocaman belediye çukuru gibi gamzeleri belli oluyordu.
"Hahaha buldum işte seni, yaramaz kız şimdi seni cezalandırma vakti!!"
Sözünü söylemesiyle üstüme çıkması bir oldu.
"Yaa namjoon , yaa"
"Efendim aşkım."
"Çok uykum var !!"
"Çok uzun sürmeyecek merak etme."
Üstümden kalkıp, önce perdeyi sonrada ışığı kapattı ama gece lambası açıktı ve kırmızı renkteydi. Neden böyle bir renk aldım ki diye düşündüm ortam tam yapmalık bir şekildeydi.
Sonra birden namjoon üstüme çıktı sadece boxer' ı vardı. Sonra dudağıma yapıştı 1dkk böyle öpüştük sonra üzerimdekileri çıkarmaya başladığını anladım.
İstemesemde üzerimdekileri çıkardım. Ve hemen ardından namjoon kaldığı yerden devam etti çok hızlanmaya başlıyordu.
"Aaaa namjoon, aaa çok acıyo yapmaaaa!!"
Bu bölümde böyle bitti beğenmeyi unutmayınn!!
Annyongasayooo!!!!