17.Bölüm

20 4 3
                                    

Bu vidyoyu izleyin! Evet hikayenin devamı geldi.iyi okumalar.

Sonunda biraz da olsa sakinleşmiştim telefonumu elime aldığımda, neredeyse: Yura-60 kez, Min- jee- 40 kez, jungkook- 20 kez, Jımın ve teahyung- 10 kez aramıştı ama namjoon bir kez olsun beni aramamıştı, lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra uzun bir süre aynada kendime bakıyordum.

Çok kötü yıpranmıştım , o an çok kötü hissetmiştim. Demek namjoon benden sıkılmıştı, haklı diye düşündüm. Yüzüme bakınca bende kendimden  sıkıldığımı fark ettim,artık imajımı değiştirme zamanım gelmiş gibi gözüküyor.

Lavabodan çıkıp salona doğru ilerledim. Telefonum yine çalmaya başlamıştı bu kez hazır hissediyordum. Arayan yura' ydı. Hemen açmıştım.

"Alo yura  ne oldu knk?"

"Alo seulhyun iyimisin?"

"Çok iyiyim neden ki?"

"Telefonu açmadığın için merak ettim,sen önceden hemen açardın ne oldu?"

"Telefon' umun sesi kısıktıda duymadım. O yüzden."

"Mmmm pek inanmadım' da neyse, peki dışarı çıkalım mı kız kıza?"

"Yok şimdi olmaz kendimi halsiz hissediyorum."

"O zaman ben geleyim senin yanına olurmu?"

"Yok daha sonra!"

"Seulhyun iyi olduğuna eminmisin?"

"Evet, evet iyiyim telefonu kaapatmam lağzım sonra görüşürüz!"

"Görü..."

Hemen telefonu kapatmıştım. Of yaa acaba çokmu abarttım? Of namjoon neden birden böyle gittin ki!

Yatak odama gidip kendimi yatağıma attım birden gözüm namjoon' un gardorabına takıldı. Yerimden kalkıp namjoon' un gardorabını birden çektim gördüğüme şaşırdım.

Birden namjoon belirmişti, evet sonrada 1,2,3 bayıldım.

Namjoon beni böyle görünce yatağa yerleştirdi. Kolonya getirip beni ayıltmaya çalışıyordu. Sonunda ayılmıştım gözümü fal taşı  gibi açıp namjoon' a bakıyordum.

Yerimden hızlıca kalktım.

" Neden böyle bir oyun oynadın bana!!"

Hızlı bir şekilde yanağından vurdum.

"Aaaa seulhyun acıttın!!"

"Ohh, az bile sana , bana bunu yapmayacaktın!!"

"Tamam bidaha yapmam özür!!"

"Özür mözür dinlemem hem o mektupta neydi? Bide almanya' ya gidecekmişsin bak bak yalancı!!"

"Senin beni ne kadar sevdiğini merak ettim aşkım özür dilerim!! Ne olur beni affet!!"

"Aslaaaaa!!"

Arkama döndüm namjoon şirin şirin hareketler yapmaya başladı. Ama ben aldırış etmiyordum. Çünkü kalbimi kırmıştı.

Namjoon'a dönerek

" Hem sen benim ağladığımı duymadın mı?"

"Duydum ama"

"Ama ne"

"Yanına gelmekten korktum!!"

"Korkmalısında zaten, ben gidiyorum arkamdan gelme !!"

Kapıyı hızlı bir şekilde kapattım.

Evet acaba seulhyun ve namjoon barışacaklarmı? Hemen yeni bölümü atarım. Şimdilik görüşürüz. Oy vermeyi unutmayın!

Annyongasayoo!!

İlk Aşk Öpücüğü (Kim Namjoon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin