22.Bölüm

9 2 1
                                    

Videyoyu izleyin iyi okumalar

1saat sonra..

Sonunda evime gelmiştik arabadan indik,arabadan indiğimizle beraber hepimiz şoka olmuştuk nedeni soluk soluğa kalan teahyung ve cahanyol'du. Bizim yanımıza hızlı  bir şekilde gelmişti,

"Şey soomin'e ulaşamıyorum acaba nerede bilginiz varmı?"

"Evet bende junsu'ya ulaşamıyorum!"

Biz öyle birbirimize bakıyorduk. O sırada jimin'de gelmişti bir az soluk aldıktan sonra oda konuşmaya başladı.

"Yura hiş bu gün eve gelmedi. Bi bilginiz varmı?"

Benim artık söylemem gerekiyordu. Ve yavaş yavaş söylemeye başladım.

"Şey ımmm kaçırıldılar!"

V   ,   Chanyol ve jimin

"Neeee!!neden daha önce bize söylemediniz?"

"Ne bileyim biz'de daha yeni öğrendik,merak etmeyin polis onları arıyor."

Akşam olmuştu hepimiz jungkook'un evine girmiştik.

..Sabah..

Sabah kapın'ın ziliyle uyanmıştık ben hemen kapıya doğru koştum, hemen kapının kulpunu çekmiştim'ki gördüğüm şeyle bi anda bayıldım. Yere düşüşüm çok gürültülü olduğu için herkez uyanmıştı ve onlarda şok olmuştu.

Çünkü:min-jee,yura,soomin ve haneul kapın'ın orada soluk soluğa duruyordu. Bense ayılmıştım, ağlamaya başladım. Onlarda ağlamaya başlamışlardı.

Yerimden kalkıp onları salona geçirmiştim koltuğa oturup soluklandılar ve olayı tek tek anlatmaya başladılar.

.............

Akşam olmuştu hepimiz yatmıştık salondan ses gelince hemen ışıkları açıp salona gitmiştik ve bi şok yaşamıştık masa'nın üstünde dans eden birisi vardı.

Uyku sersemi olduğumuz için tam net göremiyorduk  masan'nın üstünde dans eden adamın yanına doğru yaklaşmaya başladık yaklaştığımızda tanıdığımız birisi olduğunu gördük bu kişi....

Acaba kim? yeni bölüm gelecek!!!
Oy vermeyi unutmayın annyongasayoo!!

İlk Aşk Öpücüğü (Kim Namjoon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin