Bölüm sena_barnes ve lviniaruby ye ithaftır.
♡
Kızlar Profesör McGonagall'ın peşinden biçim değiştirme sınıfına girmişti.
"Sessiz olun!" zorla da olsa sınıfı susturmayı başarmıştı. Kızlar yan yana durmuş yeni sınıf arkadaşlarını inceliyorlardı. Aisha şimdiden gözüne birini kestirmişti bile. Açık sarı saçları olan çocuk kıza bakarak gülümsüyordu. Yanın da ki çocuk da muhtemelen ikiziydi. Ama farklı binada oldukları belliydi.
Astrid bakışlarını yerden kaldırmıyordu. Biraz utangaç bir yapısı vardı zaten ama insanların yüzüne baktığın da yaşadığı travma geliyordu aklına. Bir anlığına bile olsa sınıftakilerin ona bakmasından dolayı başını kaldırdığın da herkesi yavaşça süzdü.
Tabi bir kişi üzerin de daha fazla oyalandı gözleri. Gayet iyi tanıdığı biri. Diğer herkesin gayet iyi tanıdığı biri.
Voldemortun hortkuluklarını yok ederek ölümüne sebep olup büyücü dünyasını kurtaran adamın oğlu. Harry Potter'ın oğlu. James Sirius Potter...
"Arkadaşlarınız Aisha Crystal Eldoris, Asta Atropes Eldoris, Astrid İole Eldoris Beauxbaton Sihir Akademisinden buraya nakil aldıla-"
Aisha'nın uzunca süzdüğü çocuk kendini tutamayarak "Siz üçlü belalarsınız. Kovulan üçüzlersiniz. Öyle değil mi?"
Bir an da herkesin ilgisi daha fazla yoğunlaşmıştı. Herkes kendi arasında fısıldarken doğal olarak gürültü çıkmıştı.
"Lütfen izin almadan konuşmayın Bay Scamander." dedi Profesör McGonagall.
Kızlar birbirlerine bakıp gülümsediler. Bu ilgiden hiç de rahatsız değillerdi. Aisha gülümserken Profesör'ün Scamander diye seslendiği çocuğa baktı. "Dedikodular çok çabuk yayılmış galiba."
Okuldan ne kadar atılmış olsalarda yaptıklarından hiç ama hiç pişman hissetmiyorlardı.
"Aisha, Asta siz en arka sıranın önünde ki sıraya geçin. Astrid sen de onların arkasına geç." dedi Profesör McGonagall.
Astrid tek oturmayı tercih ederdi ama sınıfta boş yer yoktu. Bu yüzden mecburen kızların arkasına, James'in yanına geçti
"Selam." dedi James kıza doğru. "Ben James..." Astrid çocuğun lafını kesip tamamladı. "Potter! Evet biliyorum. Şimdi izin verirsen dersi dinleyebilir miyim?"
James ağzını açıp bir şey demeye tenezzül etmemişti. Astrid ne kadar profesörü dinlemeye çalışsa da gözü James'e kayıyordu. Biraz kaba davranmıştı. Belki birazdan fazla kaba davranmıştı ama insanlarla iletişimi zaten hiç bir zaman iyi olmamıştı.
Derin bir nefes verdi. James'in tarafına dönüp "Ben de Astrid." dedi elini uzatarak.
James kızın eline bi bakış attı ama elini uzatmadı. "İzin verirsen dersi dinlemeye çalışıyorum." dedi gülümserken.
'James Sirius Potter tam bir aptalsın.'
İçinden çocuğa sövmeye başlamıştı bile. İşte bu yüzden kardeşleri dışında kimseyle konuşmak istemiyordu. Neyse ki yanında kardeşleri vardı her daim güvenebileceği.
Göz ucuyla önünde oturan kardeşlerine baktığında bir şeyler fısıldaştıklarını gördü. Astrid kaşlarını çatıp kızların sırtına dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triple Troubles / The Next Generation Au
Fanfiction--------------♡---------------- Beauxbaton Sihir Akademisin den kovulan üçüzler Hogwarts'a giderler. Kovulma sebepleri ve amaçları insanların düşündüklerinden daha karmaşıktır. Kızlar, yeni nesli kurtarmak için gizlice işler karıştırırlar.Hogwarts d...