1.4

283 22 82
                                    


Ders bitimin kızlar bahçeye hava almak için gitmeye karar verdiler.

Astrid kızlarla konuşmak için fırsat kolluyordu resmen. Birinden hoşlanıyorsa ilk başta kardeşlerinin bilmesi gerektiğini düşünüyordu. Lily'ye de söylemeyi düşünmüştü ama sonuçta hoşlandığı kişinin kız kardeşine böyle bir şey söylenmezdi.

Tam konuyu açacakken Asta parmağıyla bahçeyi işaret etti.

"Albusla Scorpius'un yanında ki Elenor değil mi?"

Aisha'yla Astrid Asta'nın gösterdiği yere baktılar.

Üçü kahkahalarla sohbet ediyordu.

Aisha kaşlarını çatmıştı. "Ne konuşuyor bunlar. Böyle kahkahalar falan."

"Yanlarına gidelim." dedi Astrid de kaşlarını çatarken.

Yanlarına yaklaştıklarında ne konuştukları daha da belirgin hale geldi. "Haklısın Al." dedi Elenor gülerek.

"Hangi konuda haklı, Al." dedi Asta yanlarına geldiklerinde.

Elenor kızları görünce gülümsedi. Elini Asta'ya uzattı. "Merhaba, ben Elenor."

Asta tip tip kıza bakmıştı. İstemsizce elini uzattı. "Asta.". Parmağıyla kız kardeşlerini işaret etti. "Aisha, Astrid."

"Memnun oldum." dedi kız gülümseyerek.

Çok fazla gülümsüyordu ve kızların üçü de Elenor'un gülümsediğin de çok şirin olduğunu düşünmüştü.

Kıza bakmamaya çalışarak Scorpius'la Albus'a tip tip baktılar.

"Ne konuşuyordunuz?" dedi Astrid.

"James'in dedikodusunu yapıyorduk." dedi Albus sırıtarak.

Astrid kaşlarını çattığında aklına dün olanlar gelmişti. Astronomi kulesinden kaçtığı zaman duvarın arkasına saklanıp James'le Elenor'un konuşmalarını izlemişti.

Elenor, Albus'un söylediği şeyle gülümsedi. "Ondan yardım almayı umuyordum aslında. Dersler için büyük biri bana yardımcı olabilir. Hem bence bana borçlu."

Scorpius konuşmayıp dik dik Elenora bakıyordu. Kızdan pek haz etmemişti. Bu yüzden suskundu.

"İstersen ben yardımcı olurum." dedi Astrid ortaya atılarak." James zaten Quidditchle çok meşgul."

Asta bunu duyduğu an kardeşine tip tip baktı.

Elenorun bir an yüzü düşecek gibi oldu ama suratını asmayıp "Olabilir, sağol." demekle yetindi. Sonra gözü bir an Aisha'ya takıldı.

"Saçların çok güzelmiş."dedi elini Aisha'nın saçına atarken."Ben de saçlarımı mora boyamak istiyorum ama yakışmamasından korkuyorum."

Aisha kafasını hafif yana eğdi. "İstersen boyamanda sana yardım edeyim. Bence mor sana yakışır." Hevesle konuşmaya devam etti.

"Belki morun yanına mavi de ekleriz. Öyle çok havalı durur." dedi ellerini heyecanla çırparken. Bu tarz konularda heyecanlanıyordu.

"Evet, yardım edersen çok mutlu olurum." dedi Elenor da hevesle. Asta o an boyunca iki kardeşine de sadece bakmakla yetinmişti.

Elenor ne kadar şirin görünse de onu pek sevdiği söylenemezdi. Elenor da bakışları hissetmiş gibi Asta 'ya baktı.

Neredeyse kibirli denebilecek bir şekilde gülümseyerek kıza baktı ve anında kafasını çevirdi.

"Ben artık gitsem iyi olacak. Sonra görüşürüz." dedi ve el sallayarak ordan uzaklaştı.

Asta anında kafasını Albus' la Scorpius'a çevirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Triple Troubles / The Next Generation AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin