Medyada Albus ve Scorpius var.Asta "Astrid." diye seslenmişti.
James hala ellerinin Astrid'in omzunda olduğunu fark edince hızla elini geri çekti.
Astrid kardeşinin geldiğini fark edince arkasına döndü.
"Kolye aslında zaman döndürücüsü." dedi ikisi de aynı anda. Sonra duraksayıp birbirlerine baktılar.
"Biliyor muydun?"dediler yine aynı anda." Hayır."
Sürekli birbirleriyle aynı şeyi söylemelerini garipseyen Teddy "Demek çift yumurta kardeşinin olması böyle bir şeymiş."dedi.
"Biz kütüphanede araştırma yaparak öğrendik de sen nereden biliyorsun?"
Astrid James'e bakarak onaylanmasını bekledi. Aslında onaylayıp onaylamaması umurunda değildi. Ortada onları ilgilendiren bir şey vardı sonuçta.
James kafasını onay verircesine salladı. Çünkü o ne derse desin Astrid'in anlatacağını biliyordu.
"Konuşmamız gereken bir konu var."
♡
"Nasıl yani?" dedi Aisha.
Sonra etrafta bir kahkaha patladı. "Şimdi b-ben..." dedi gülmekten konuşamazken. "Kendimi ben mi kilitledim?"
Gülmekten gözünde yaşlar birikmişti. "Ay hiç güleceğim yoktu." dedi gözünde ki yaşı silerken.
Asta göz devirip kardeşinin omzuna bir tane geçirmişti. "Ya kardeşim iki dakika ciddi olur musun?"
Aisha boğazını temizleyip gülmeyi kesti. Boynunu dikleştirdikten sonra ciddi bir yüz ifadesi takındı.
"Hayır."dedikten sonra tekrar gülmeye başlamıştı.
"İşte bu yüzden sizinle aynı odada kalmıyorum."dedi Astrid. Sırf bir anlık gülme krizleri yüzünden geceleri uyuyamadığı için zorla babasına yalvarıp odasını değiştirtmişti.
Normal de odaları da dahil herşeylerini paylaşıyorlardı.
"Merlin aşkına iki dakika ciddi ol Aisha. Yoksa seni burada lanetlerim."
Aisha sakince derin nefesler aldı. "Tamam, tamam. Sakinim."
Gülmemek için kendini zorladığı belliydi. "Ama cidden buna nasıl inanmamı bekliyorsunuz. Neden kendi kendimi kilitlemek istiyim ki? Hem..." dedi eliyle Teddy'le Asta'yı işaret ederek.
"Zaman döndürücünün kötü sonuçları olduğunu siz söylediniz. Neden böyle bir şeyi kullanmak istiyim?"
"Bir de Delphi diye birini tanımıyoruz." diye ekledi Asta. Zaman döndürücüsü haritada kendilerinden iki tane olmasını kanıtlardı.
Ama neden...
İşte bu akıllarını kurcalayan bir soruydu.
"Peki zaman döndürücüyü ne yapacaksınız?" dedi Teddy kollarını bağdaştırarak.
"Onu McGonagall'a veremezsiniz." dedi James.
"Nedenmiş?"dedi kızların üçü de aynı anda.
James üçünün aynı anda konuşmasına bir türlü alışamıyordu. Ve bu ortam biraz onu germişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triple Troubles / The Next Generation Au
Fanfiction--------------♡---------------- Beauxbaton Sihir Akademisin den kovulan üçüzler Hogwarts'a giderler. Kovulma sebepleri ve amaçları insanların düşündüklerinden daha karmaşıktır. Kızlar, yeni nesli kurtarmak için gizlice işler karıştırırlar.Hogwarts d...