0.5

300 23 37
                                    


Medyada Albus, Scorpius ve Aisha var.

Aisha can sıkıntısıyla ortak salona gitti. Zaten başına ne gelse hep can sıkıntısından geliyordu.

Asta'nın yokluğundan Albus'la Scorpius'u aramaya karar verdi. Ortak salona girer girmezse onları görmesiyle sırıttı.

Üşengeçliği zaten onları bulmasına engel olacaktı.

Yanlarına yaklaştıkça Albus'un sinirle bakan yüzünü gördü. Gülümseyen yüzü düşerken çocuğun omzuna dokundu.

"Sorun ne?"

Scorpius elini sımsıkı sıkıyor, bir şey demeden Albus'a bakıyordu.

Albus bir an da patlayarak "Biri dayak istiyor sadece." dedi.

"Albus. Sakin olur musun?" Scorpius koltuktan kalkıp Albus'un karşısında dimdik durdu.

"Ya olamam. Sen laf etmedikçe bu konuşmalar devam edecek."

Aisha kaşlarını çattı. Neler olduğunu anlamamıştı.

"Merlin aşkına biriniz bana olayı anlatın. Albus sen de otur, az sakin ol ya."

Bir anda bağırmasına şaşırdılar için ne tepki vereceğini bilmeyen ikili kızın dediklerini yaptı.

Albus koltuğa oturur oturmaz derin bir nefes aldı. "Sen yeni geldin belki bilmiyorsundur ama biz bu okula geldiğimiz ilk günden beri Scorpius'a Voldemortun oğlu diyorlar. Artık bu sözleri çizgiyi aştı."

Aisha'nın ağzı sonuna kadar açılırken kendine zar zor geldi. "Ne demek Voldemortun oğlu. Siz bir şey demediniz mi bu konuda."

"Biz ne diyebiliriz ki" dedi Scorpius omuzları çökerken.

Albus'un sinirden damarları belli oluyordu. Arkadaşını gerçekten umursadığı belliydi. "Sen izin versen ben ne diyeceğimi biliyorum da."

"Peki bunu diyen kişi kim?"dedi Asiha aklına gelen fikirlerle.

" Cody Baker."

İkisinin oturduğu yer arasında bir boşluk vardı. Aisha oraya oturarak sırıtmaya başladı.

"Bakın. Bugüne kadar çaresizce susup insanların susmasını beklediniz. Yapacak bir şeyiniz yoktu." dedi sırıtması gelişirken.

"Ama..." çocuklara teker teker baktı.

"Ama?" dedi Scorpius.

"Ama artık ben burdayım. O yüzden plan şöyle..."

Aisha sırıtarak Albus'la Scorpius'a döndü. "İşte orda." dedi kütüphaneye giren Cody'yi göstererek 

Çocuğun yanına ilerleyecekken kolunda hissettiği el ile durmuştu. "Bundan emin misin? Cidden sizin bulaşmanız ve başınızın derde girmesi en son isteyeceğim şey." dedi Scorpius.

Aisha güven verircesine çocuğun omzuna elini koydu. "Birilerinin bu işe son vermesinin zamanı geldi Scorp."

Cody'nin kütüphaneden çıktığını görünce hızlıca peşine takıldı.

Bilerek omzunu çocuğa çarptığında yere sendelemişti. Ama düşmemişti.

"Özür dilerim önüme bakmıyordum."

Cody sorun yok dercesine kafasını salladı. Morali bozuk gibiydi.

"Ben Aisha." dedi kız elini çocuğa uzatırken. Cody'nin gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.

Triple Troubles / The Next Generation AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin