Bölüm 13

30 17 1
                                    

Herkese Selam ! Görüşmeyeli nasılsınız^^ Bu bölüm biraz kısa oldu çünkü bir geçiş bölümüydü haftaya görüşmek üzere

Bölüm şarkımız: Zeynep bastık, Sezen aksu cover 💫( Multideki)

" Farketmediğimi sandığın her şeyi ciğerim yana yana görmezden geldim."

Orada öylece kaç dakika durduk bilmiyorum. Sessizliği bozan ilk kişi Hazal oldu. " Abi bu hanımefendiyle tanışıyor musunuz, iki seferdir karşılaşıyoruz da?" dedi. Küçümseyen gözlerini üzerimde gezdirirken.

Ben tam ağzımı açıcakken Emre hemen lafa atladı ;

-Hanımefendinin adı Beste. Yani biz öyle zannediyoruz diyerek bana doğru çapkın bir gülüş attı.

Ve konuşmasına devam etti

-Kendisi İstanbuldan bir hastamdı fakat şimdi çok yakın bir arkadaşım diyelim, dedi ve bana dönüp göz kırptı.

Kalbim dakikada kaç kere attı bilmiyorum ama tek bildiğim şey o an utançtan yüzümün nasıl kızardığıydı.
O an benden hiç beklenmeyecek bir şey yaptım ve kardeşi Hazal 'a elimi uzattım;

-"Merhaba ben Beste, tanıştığımıza memnun oldum" dedim ve 32 dişimi birden gösterip sırıttım. Bu enerjimi iyi almış olmalı ki, bana bakıp elimi sıktı;

- Merhaba Beste tanıştığımıza memnun oldum, bende "Hazal Günay" dedi ve ses tonundaki ciddiyeti heyecana karıştırdı. Abisine yarım bir gülüş attıktan sonra, yerdeki bavulunu alıp dış kapıya yöneldi.

Ben Emreyle vedalaşırken kardeşi sabırsızlıkla dış kapıdan " Hadi abi geç kalıyoruz ama hadi aşkkuşum" dedi ve ben sondaki kelimeyi duyunca kahkalarımı tutamadım. Emre bana şaşırmış gözlerle baksa bile kendimi durduramıyordum. Ne de olsa her şey bir kelimeyle başlamıştı "Aşkkuşum".

Emre bana ne zaman gideceğimi sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emre bana ne zaman gideceğimi sordu. Ben ise uçağımın saat 10.00 da olduğunu ve biraz daha erken çıkıp son kez Londrayı gezmek istediğimi söyledim. Bu fikrimi çok hoş karşıladı ve o da katılmak istedi ama bunu yapamazdım çünkü o yanımdayken ben asla Londrayı gezemezdim ki. O yüzden teklifini kibarca reddedip oradan uzaklaştım.

Saatlerdir Londrayı güzelce gezdim. Saat 8 'e yaklaşırken havalimanına ulaştım ve içimde büyük bir huzursuzluk belirdi. Acaba bu huzursuzluğun sebebi Emre miydi?




Yine beeen🙈
Hepimizin uzun zamandır istediği Emre ve Beste çifti için yeni bir etiket başlattım #Embes sizce nasıl olmuş???

Ayrıca bir sonraki bölümü sıkı bekleyin. Sırlar çözülecek!



The Most Beatiful #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin