Bölüm 14

22 12 1
                                    

Bölüm şarkımız: Zeynep Bastık - Gitti Gideli  Akustik ( Tarkan cover )💫

"Bulutların aşkı gibi bir aşk istiyorum. Ara sıra ayrılsalarda sonunda hep birleşiyorlar."

"Saatlerdir Londrayı güzelce gezdim. Saat 8 'e yaklaşırken havalimanına ulaştım ve içimde büyük bir huzursuzluk belirdi. Acaba bu huzursuzluğun sebebi Emre miydi?" 

Havaalındaki tüm güvenlik kontrollerini geçtikten sonra uçağa binmiştim. Telefonumu cebimden çıkarttım ve biraz sosyal medyaya baktım. Ama hala içimdeki huzursuzluk hissi geçmek bilmedi. Ne yapmıştım ya da neyi yanlış yapmıştım ?

3 SAAT SONRA...

-------------------------------------------------------

Artık ait olduğum yere gelmiştim. İstanbuluma. Canım memleketim, her köşesi buram buram tarih kokan beni aşka inandıran şehir. Burnumun üstüne konan bir yağmur damlasıyla kendime geldim. Eğer hemen telefonumu çıkartıp taksi çağırmazsam bu küçük yağmur damlaları birazdan iri yaz yağmuruna karışacaktı. Ve dediğim gibide oldu. Taksi gelene kadar küçük damlalar büyük yağmur damlalarıyla yer değiştirdi. İçime işleyen o yoğun toprak kokusu beni kendine hapsetti. Neyse ki taksi hemen geldi. Bavullarımı yerleştirip ıslanmaktan kabaran saçlarımı da hallettikten sonra eve vardım. Taksiciye parasını uzatıp evin ziline bastım ve içimden üçe kadar saydım. Çünkü çok iyi biliyordum ki annem beni dört gözle bekliyordu ve üç saniyeden kısa bir süre içinde kapıyı açacaktı.Bir...İki...Ü..  ve kapı açıldı. Annem bana öyle bir sarıldı ki bir an nefes alamayacağımı zannettim. Eve geldikten 10  dakika sonra annem sanki ilkokula giden bir çocukmuşum gibi davranmaya başladı.En sonunda odama çıkmaya başardım. Kıyafetlerimi üzerimden çıkarırken bile rahatlamıştım. Yüzümde öyle bir neşe vardı ki, aynanın karşısındaki bu ben olamam diye düşündüm. En son kendimi bu aynanın karşısında gördüğümde ağır depresyondaydım. Ağlamaktan gözlerim şişmiş, dudaklarım kızarmış şekilsiz bir beste görmüştüm. Sonra o anıları unutmaya çalışıp kendime geldim. Artık eve gelmiştim, sağlıklıydım mutluydum ve en önemlisi sevdiğim bir adam vardı. Bunlar varken daha fazla geçmişin beni rahatsız etmesine izin veremezdim.

Aşağı indiğimde annemin yaptığı enfes yemekleri gördüm ve gözlerim şokla açıldı. Gecenin 4 'ü olmasına rağmen annem yine yapacağını yapmıştı. Ben yoldan geldiğim için tüm uykum kaçmıştı ama annemle babamın gözünden uyku akıyordu. Onlara bu kadar hazırlığa ne gerek var diye sorduğumda uzuncaa beni ne kadar sevdiklerini anlattılar. Saatlerce konuşup özlem giderdikten sonra annem sabahın ilk ışıklarıyla odamdan ayrıldı. Şarjdaki telefonumu alıp sıcacık yatağıma kuruldum. İnstagramda biraz Emreyi stolkladım :D

 İnstagramda biraz Emreyi stolkladım :D

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.023 Like        39 Yorum

Kızımı tamire getirdim bugün :))

Kızımı tamire getirdim bugün :))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.057 Like            53 Yorum

Buralar Çok soğuk 🔥

Her fotoğrafı birbirinden harikaydı. Giydiği beyaz kazak onu dergi kapağından fırlamış gibi yapıyordu. Eğer biraz daha ağzım açık bir şekilde telefona bakarsam çene kaslarım yok olup gidecek. Canım hiç uyumak istemiyordu o yüzden baş ucumda bulunan kitabımı okumaya başladım. Şöyle bir söz geçiyordu:

- Her şey yoluna girmeden önce, en kötüsü olmak zorundadır...

Bu söz o kadar çok beni etkiliyordu ki, etkilenmemek imkansızdı.

         ~~~~~~~~~~~~~~~~~1 AY SONRA ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" Beste, hadi kızım merdivende misin ?"

" Yok anne, içeride oturuyorum bu gelende klonum tövbe tövbe yaa."

" Zırlama gel hadi."

Annemler artık istanbuldan gidiyorlar. Temelli olarak. Antalyaya taşınıyorlar, çünkü tüm akrabalarımız orada ve annemle babamın doğup büyüdüğü şehirmiş orası. Benimde işim arkadaşlarım her şeyim burada olduğu için ben burada tek başıma kalıyorum. Her zaman hayallerimdeki gibi, tek başına yalnız yaşamak.

Onları uğurladıktan sonra telefonumu elime aldım ve gelen mesajı açtım. Mesajı okumamla çığlık atmam bir oldu. Annemle babam çoktan gitmişti nasıl durduracaktım onları ?

Herkese merhaba💕 Uzuun bir aradan sonra yine döndüm.Bu benim yazdığım en uzun bölüm oldu tamı tamına 585 kelime. Farkettiyseniz hikaye farklı yerlere kaymaya başladı. Sizce nasıl, artık final yapsak mı ? 

ALTTAKİ KÜÇÜK YILDIZCIĞA BASMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN ⭐

The Most Beatiful #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin