a tàrgyalàs

5.9K 190 17
                                    

Rebeka

A tegnap hamar eltelt. Mark és az én összekapàsunk utàn ami úgye bár mindennapos volt,talàlkozhattam a szüleimmel. Ami egyes raboknak ,ugye a vilàg legjobb segítségként jött volna ,de nekem egyàltalàn nem az volt...

-hogy teheted ezt Rebeka?-kérdezte az anyám előttem ülve.
-Mi megbiztunk benned. Azt hittük ,hogy egy érett nő vagy akiért màr nem kell felelősséget vàllalnunk. Erre mit hallunk? ,Hogy most azonnal utazzunk New Orleans-ból ,New York-ba mert az édes kislànyunk felgyújtott egy rendőrkocsit.-túrt bele mérgesen szökére festett hajàba.
-Na àljunk csak meg egy percre!-csaptam a szürke vas asztalra.
-Ebben nem egyedül voltam benne,ezt ti is jól tudjàtok! És amúgy is-dőltem hàtra a székemen.
-Az egy selejtes rendőrkocsi volt. Szóval így is úgy is ott végezte volna ahol most éppen van-vigyorogtam az előttem lévő két szigorú szülőre.
-És van képed még Markot is bele venni?-kérdezte én pedig dühösen meg ràztam a fejemet. Azon kívül ,hogy imàdtam a szüleimet még ha néha szigorúak is voltak ,volt egy kibaszott nagy hiba bennük ,imàdtàk Markot.
-Te jó isten! Együtt csinàltuk! Nem pedig belekevertem. Istenem!-néztem ràjuk miközben szemeim szikrakat szortak.
-Jó ,Rebeka. Szerzünk egy ügyvédet neked és Marknak. Ma meg tudol vele mindent beszélni. És megteszünk mindent azért ,hogy ne kapjatok büntetést.-mondta az apàm nyugodtan én pedig bólintottam. Szerintem a mi csalàdunkban ő volt az egyetlen normàlis akinek nem szökött a vérnyomàsa a magasba mikor valami tragédia történt.
-Rendben,-feleltem
-De még ma is itt kell aludnod-mondta az anyàm én pedig elfintorodtam.

-Lejàrt az idejük!-jött be a rendör tiszt szobàba . Anyàmék pedig biccentve kifaradtak az ajtón.

Szóval a napon kàbé ez történt meg még beszéltem még az ügyvédemmel is.

-Maga Mark ügyvéde is?-kérdeztem úgyan abban a szobàban ülve.
-Igen ,én vagyok-bólintott.
-Tudja maga utàn vele fogok beszélgetni.-mondta
-Sajnálom előre-húztam el a szàmat a férfi pedig furcsán rám pillantott .
-Szóval majd megpróbàlok mindent megtenni ,hogy felmentsék önöket a vàdak alól. De szerencséjük van . Még csak nem rég töltötték a 21-et vagy is nem rég lettek hivatalos felnőttek ezért van arra esély ,hogy megmentsehüssk ezt az ügyet.-felelte én pedig biccentettem. Majd hirtelen eszembe jutott egy nagyon de nagyon szemtelen ötlet..
-Tudja Mark mar egy éve elmúlt 21 ,így neki nezebb lesz. De tudja mit van egy jó ötletem-vigyorodtam el gonoszul.
-Mi lenne ,ha csak az én ügyemet mentené meg? Van nàlam elegendő pénz ,jók ezek a nyári munkák.-feleltem szemöldökömet felhúzva.
-Tudod sokszor kértek màr meg ilyesmire de eddig még sose ilyen kislànyok. Kihúzhatom a bakancslistàmon. Egyébként nem!  Nem teszek ilyeneket!-mondta furàn méregetve
-Bob,csalódtam önben.-ràztam még a fejemet.

Jó ,talàn ezt még én sem gondoltam komolyan de akkor jó ötletnek tünt..

Szóval így telt el a tegnapi nap. Dühítően ,fàradtan és izgulàssal telve.

Fúj ,De Gyülöllek!Where stories live. Discover now