hát igen

4.4K 165 3
                                    

Hát igen ám ilyenek az én napjaim az egyetemen. Unalmasak de még is van egy két furcsa dolog benne Mark szivatásai miatt. Néha úgy érzem nem kéne be menni az egyetemre mert Mark megint meg fog szivatni. De néha meg olyan magabiztossàggal megyek ,hogy hátra se nézek ,pedig illik tudni ,hogy ha van egy folytonos zaklatód akkor jobb hátra nézni mint előre. De talán a mai nap szivatott meg leginkàbb a sors. Igen ,most nem Mark hanem a sors..

         (Két nappal ezelőtt)

-Nem ,biztosan nem tudok menni. Még télen sem.-sóhajtja màr ötödszörre Ella .
-De az nem lehet . Akkor hogy fogunk talàlkozni.-nyigok màr szinte. Nem teheti ezt velem. Még így is belefàjdul a szívem ,hogy màs orszàgban él.
-Majd te jössz szépen. Megvettem a jegyeket.-feleli nekem pedig elàll a lélegzetem. Hogy mivan? Én, London kellős közepén? Na neeemm...
-Mi? Dehogy-ràzom a fejem értetlenül.
-Oh,dehogynem . Figyelj. Nem engednek el egy hetes szünetre. Meg egyébként is ,nem akarom itt hagyni tudod kit-utal az újdonsült baràtjàra.-és màr megvettem a jegyeket. Te és Mark szépen ide repültök. Itt van a nagy albérletem elférünk simàn. Titeket úgy is elengednek a suliból. És mikor mi végzünk a munkával csinàlhatunk bàrmit itt az ég vilàgon. Hisz ez London. Az egyik legnagyobb , legnagyszerűbb vàros a vilàgban!-mondja lelkesen én pedig elgondolkodom a mondatain majd eggyen nagyon megakadok. Ami miatt undor tőlt el.
-Oh ,hàt ez nagyszerűen hangzik. Csak van egy kibaszott nagy bibi benne. Még pedig a hatodik mondatodba.-mérgeskedem.
-Az miről is szólt?-kérdezi félénken.
-ÉN NEM MEGYEK ÉS NEM FOGOK LAKNI A TE KURVÁRA IDEGESÍTŐ TESTVÉREDDEl!!!-kiabàlom a telefonba

-De-mondja egyszerűen én meg meghökkenek.
-Fúj de gyülölek a testvéreddel együtt.-jelentem ki fintorogva.
-Oki akkor pusza . Küldöm a repjegyeket. És szólj Marknak is  . Ne merészeld itt hagyni!-hmm ez nem is egy rossz ötlet.
-Nem megyek-mondom majd lecsapom a telefont .

Nem fogok menni sehova egy olyas valaki féle személyel akit   Marknak  Leandey hívnak. Történjen bàrmi is.

Hàt igen ,ezt mind is így gondoltam . Mind végig ezen a két napon magabiztosan bíztattam magam ,hogy én bizony nem megyek sehova. Màig! Mivel a mai este folyamàn két ember is kopogtatott hozzám..

Kopp..kopp.. Azonnal az ajtóhoz szaladok és érdeklődve nézek a kukucskàlón àt majd megpillantok egy zöld egyenruhàs ,postás férfit.
Az ajtó kilincséhez nyúlok és nyitom is azt.
-Szia . Egy csomagod érkezett.Itt írd alá.-gyorsít fel a postàs mosolyogva én pedig megilletődve irogatom alà az említett papírokat. Majd egy idő utàn arra leszek figyelmes ,hogy a postàs férfi háta mögött egy újabb férfi alak rajzolodik ki. Na szép.
Szinte össze ràndul a gyomrom mikor  meglàtom Mark arcàt.
Az ideges Márk arcàt!

Megvàrja míg mi kedvesen elcseverészünk a postàssal majd mikor az elmegy karba tett kézzel àl az ajtó félfàmnak dőlve. Làbàval pedig ritmusosan dobbantgat végig engem fürkészve.

-Mi az?-meredek rà mikor már kezdem még jobban megunni a fejét.
-Àh semmi. Csak éppenséggel nem tudod ,hogy miért kell egy nappal azelőtt azt megtudom ,hogy van egy repülőjegyem Londonba,mielőtt utaznék?-húzza fel a szemöldökét idegesen.
-Honnan tudnàm.-vonok vàllat majd ràcsapom az ajtót . De ő nem hagyja annyiban . Elkezd a csengőmön lógni.. én pedig sóhajtva nyitok újra ajtót.
-Hagyjál már.-nyögöm a képébe ő pedig hirtelen megragadja a csuklóm és beljebb tol magával a hàzba.
-Fúj megfertőzted a hàzam-felelem kiràngatva a csuklómat lágy szorításából.
-Csitt-rakja az ujját a számra majd mikor làtja hogy nem tudok reagàlni elkezd fel le járkàlni a házba. Őssze téve az ujjhegyeit és ördögien gondolkodva.
-Te most komolyan itt akartál hagyni?-kérdezi én pedig azonnal megrázom a fejem.
-Nem,én csak egyszerűen nem megyek veled. Ezért nem is mondtam semmit.
-Szóval ezért küldtek csak egy jegyet-tesz fel költői kérdést magának.
-Nem ,én is kaptam. Ella nem érti meg hogy nem megyek.-sóhajtom fáradtan. Mire Mark elvigyorodik és rám emeli a tekintetét.
-Szóval te is kaptál jegyet.-értelmezi a mondatomat.
-Igen de nem megyek sehova-felelem.
-Szóval te is kaptál jegyet.-ismétli újra a mondatàt egyre jobban vigyorgva. Ez hülye.
-Fúj de gyülöllek-nézek rà értetlenül.-igen én is kaptam jegyet.-felelem

Fúj ,De Gyülöllek!Where stories live. Discover now