A taxi hamar kivitt minket a repülőtérre ,ahol ilyen későn is szinte zakatolt az élet .
Rohangáló gyerekek, álmosodó felnőttek és fáradt munkások.
Ez a három évkorlát jellemezte az összes érzést amit most éreztem. Rohantam volna a gondolatoktól amit Mark felhozott bennem. De ez mind lefárasztott s a végen már álmossá is tett. Azonban szerencsénkre vagy akár mondhatni balszerencsénkre is hamar felkerültünk a repülőre.Gondolom mindenki eltudja képzelni milyen egy bazi nagy repülőn ülni. Vannak akik félnek a felszállástól de én egyáltalán nem. Ilyenkor szerintem minden repülő szerencsétlenséget ami már eddig történt ki kell zárnunk a fejünkből és csak is arra összpontosítani ,hogy minden rendben lesz. Bár kezdek eléggé kételkedni ,hogy nyugodt utam folytatódik mikor Mark leüll mellém.
-Ezt nem hiszem el ,hogy még a helyünk is egymás mellett van. Úgy sokkal olcsóbb lett volna a jegy ha a még maradék helyekre szól .Nem pedig egymás mellé-forgatom meg a szemeimet. Mire a telefonját nyomogató személyre téved a tekintetem.
- Nem fárad el a kicsi agyad ,hogy ennyit okoskodsz?-mutat mutató ujjával a halántékára. Úgy pofon csapnám!
-Kussolj már-bámulok ki az ablakon.
-Csak ennyi telik tőled ,Woots?-hajol bele a képembe piszkos vigyort húzzva az arcára. Miközben a repülő ülései közt lévő folyosón hozzánk is elérkezik az egyik stewardess a nagy gurulós kocsival.
-Jóestét. Megkinálhatom önöket egy pohár pezsgővel?-kérdezi kedvesen a szöke nő én pedig örömmel bólintok miközben Mark nem törödve vele még mindig azt kérdezgeti tőlem ,hogy ennyi telik? Hát ,nem nem ennyi. És ezt be is bizonyítom mikor a kapott pezsgőt , természetesen szándékkal bele öntöm a pofájába. Az ital átáztatja a felsőjét is és szemei csúkva maradnak száját pedig édesen összepréseli. Nesze neked! Persze most elkell játszanom a nagy tömeg előtt( ami azt jelenti hogy az egész utas felénk fordult) hogy ez mind véletlen szerűen történt..
-Hoppszi- vigyorgok Markra aki óvatosan kezével megdözsöli a szemeit ,hogy kinyíthassa.-Úram estetleg kér valami törlő ezközt-néz ránk rémülten a nő miközben kezdenek csillapodni a kedéjek és már csak néhány ember figyel minket.
-Köszönőm de nem kérek.-mondja vörös fejjel én pedig alig bírom ki ,hogy ne kezdjek el röhögni.
-Merre találom a mosdót?-kérdezi a csinos nőtől miközben feláll és felettem társalognak. Ami eléggé kényelmetlen helyzet mivel Mark ingjén át belátok a hasára. Ami természetesen mint már említettem kidolgozott. Bhle.
Kimegy a helységben én pedig érdeklődve kukucskálok ki az ablakán. Mert természetesen ő akart az ablak mellé ülni.
Mindig is ezt csinálta mikor a szüleink az ő szüleivel mentünk nyaralni. Azonban már ezt kezdtem unni ahogy egyre csak teltek a percek ő pedig nem jött. Ezért feltápaszkodtam az ülésemről és a wc felé pillantottam mikor megláttam hogy ott röhögcséltek a stewardessel.
Hát persze itt is játsza a szívdöglesztő fickót. Én ki fogom nyírni magam ,ha a Londonba töltött idő alatt minden kis angol ,ír ,skót csajt fel fog fűzögetni akivel csak útba hozz minket a sors. Mindig ezt csinálja.
Sőt emlékszem is mikor az egyik nyaralásunkon lett egy spanyol barátnője. Pedig még nem is értették egymás nyelvét.10 évvel ezelőtt...
-Tiore amo anya-ült le az asztalunkhoz Mark és mindenki érdeklődve figyelt rá
-Az te amo,szivem-feleli édesen neki Grace az anyja miközben megsimogatja a feje búbját.
-Pedig nekem azt mondta Manuella ,hogy így van. Amúgy meg este velünk vacsorázik majd ,mert együtt vagyunk-feleli mi pedig Emilyvel felhúzzuk a szemöldökünket.-És meg is van a telefon száma-kacsint rám kizökkentve a gondolataimból az említett személy.
-Oh ilyen sokáig tartott? Egyre jobban mész le a szintről Leandey.-kacsintok vissza még ő átférközik a lábaim közt és vissza ül mellém.
-Megnéznélek téged . Mint múltkor Sylensonnal.
-Hát ő .. Sylen ,van kedved ,ő.. eljönni velem ö valahova?-kezdi el utánozni a hangomat . Én pedig elvörösödőm.
-Nem is ilyen a hangom és ez vagy két éve volt.-kezdek el durcázni. De ő tovább folytatja.
-Jaj Sylanson ,ő annyira jó pasi . Sylanson-nyögdécsel én pedig elkezdem csapkodni a mellkasát.
-Nem tereld a témát ,simán levernélek ilyen szempontból-hazudok mire felnevet.
-Fogadjunk! Amíg elnem érjük Emily házát addig szerezned kell egy fickót a telefonszámával együtt.-nyújtsa felém a kezét én pedig idétlenül elfogadom. Jó ég mit tettem.
YOU ARE READING
Fúj ,De Gyülöllek!
RomanceRebeka Woots egy teljesen hétköznapi làny. Nincs benne semmi különleges. Egyetemre jár és próbál megfelelni - e modern világnak. Nem keresi a bajt. Még is egy csomóba belekeveredik Leandey Mark miatt akivel màr egészen kiskorúk óta utálják egymást.