telefonszám

6.3K 257 73
                                    

Aggódalommal ültem végig a hátra lévő repülő utat. Nem kellet volna fogadnom azzal a patkánnyal mert most bizonyíthatom meg neki ,hogy igen is tudok egy hapsit szerezni ennyi idő alatt. De az volt az igazság ,hogy ez egy nagy kamu. Én képtelen vagyok erre magamtól.

Amikor leszálltunk azonnal a poggyász szalaghoz léptünk ahol sorban jöttek a csomagok és minden utas arra vált ,hogy megpillantsa az ővét. Mi Markkal pedig ugyan ezt tettük.
-Ott az enyém !-mondta Mark megtalálva az övét majd ott hagyva engem a csomagja után iramodott én pedig nem törödve vele tovább vizslattam majd mikor én is kiszúrtam a fekete bőr böröndöt utána kaptam. Azonban az anyagra egy másik kézfej is rajzolódott ami sokkal nagyobb volt az enyémnél. Felpillantottam az illetőre és megláttam a nagy szőke herceget. De komolyan beszélek. Szöke hajába beletúrt amint megpillantot én pedig akaratlanul is behataptam a szám ahogy végig lestem. Nagyszerű ezzel el is el árúltam magam .
-Bocsi azt hittem ,hogy az én böröndőm .-mosolygott rám én pedig visszonoztam az arctekintetét. Alaposabban végig mér majd elfordítva a fejét megtalálja a böröndét az enyém mellet majd vissza fordul.
-Semmi baj-fonok vállat .
-Hogy hívnak?- nézz a szemeimbe. Na most válaszolj nagy okos!
-Woots ,vaagy is Rebeka!-felelem össze zavarodva. Már túlságosan megszoktam a Woots becézést Marktol.
-Szóval Rebeka.-gondolkodik el mosolyogva én pedig biccentek.-van kedved megkostolnod velem a reptéri kávét?-érdeklődik nekem pedig megcsillanak a szemeim. Ez most komoly? Elhívott kávézni egy ilyen srác? Wow.
-Per..-kezdtem volna el de hirtelen valaki megragadta a vállamat.
-Itt van a taxi Woots-ragadta meg a kezeimet Mark elhúzta engem a kijárat felé.
-Várj már .-idegesekedem kiràntva az ujjaim.
-Még itt vagyok a városba két hétig. Ha gondolok akkor megoldhatjuk a kávés dolgot-fordulok a szöszi felé. Mark pedig karba tett kézzel felvonnja a szemöldökét.
-Rendben ,van egy tollad?-csillannak fel a szemei. Én pedig hevesen bólintok. Ez mekkora már!

Ujjaink össze érnek ahogy átadom az író eszközt majd a kezében lévő óriáskerékre szóló szorólapra ,amit a repülőn osztogatták rá írja a telefonszámát.
-Akkor hívj.-mosolyodik el én pedig bólintok majd Mark megragadja a kezem és a fotócellás ajtóhoz vonszol. Én pedig ledöbbenve dolgozom fel újra ,S újra az esemény sorokat.
-Szép volt Woots. Azt hittem bénácskább vagy .-feleli elismerően Mark mikor kiérünk az ajtón és felsorakozik elöttünk vagy harminc  fekete taxi .
-Látod? Én mondtam ,hogy kijöttél a formádból ,már én is leverlek.-kacsintok rá mire megforgatja a szemeit.
-Amugy mutasd mit írt rá-kapja ki a kezemből a papírt szórakozottan én pedig idegesen kapok utána.
-Ezt ki is dobhatod -gyüri hirtelen össze a papírt és ledobja a földre nekem pedig elborul az agyam.
-Hülye!-ordítok rá miközben lehajolok a talajhoz a már össze mocsingolt szórólapért.
-Most mit csinálsz?-nevet fel. Én pedig sértetten bemutatok neki majd faképnél hagyva beülök egy taxiba. És így történik az ,hogy egyedül elindulok London utcáin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 07, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fúj ,De Gyülöllek!Where stories live. Discover now