büntetesek éjszakája

12.5K 259 6
                                    

-Rendben! Akkor Rebeka Woots . 1998 . December 15.- jegyezte a rendőr tiszt az adataimat. Én pedig bólintva álltam előtte .
- Mark Leavey. 1997. Április 1.-felelte a mellettem lévő undormány nevét is.
-Háh ,bolondok napján születtél-kezdtem el röhögni hangosan . Jaj az alkohol!
-De vicces valaki-nézett rám pofátlanul.

-Csitt legyen!-szólt ránk a tiszt. De én ettől csak jobban röhögtem.
-Biztos úr!-raktam fel a kezemet ,mint az általánosban.
-Ő csinált mindent-mutattam Mark felé.
-Én nem tehetek semmiről-ráztam meg a fejem ,Mark pedig egy rosszaló pillantást vetett rám.
-Igen ,kislányka? Akkor hogy került ez a gyújtó a kezedbe és miért van a ruhád olaj foltokkal tele?-nézett rám a rendőr miközben felmutatta a nem rég még az én kezemben lévő tárgyat. Én pedig vállat vonva odébb sétáltam.

-Hah ,nem értem ezeket a fiatalokat..-motyogta magában.
-Még is mi jó volt abban ,hogy felgyújtotátok Mr. Tomas rendőr autóját?
-nézett ránk a tiszt én pedig hevesen megráztam a fejem.
-Mondtam már hogy ő volt-mutogattam szédelegve Mark felé.
- A kurva életbe Woots,csitt legyen-nézett fel a telefonjából a fiú stresszesen.
-Hát miért nem te tehetsz róla?-kérdeztem mérgesen.
-Már megint kezded ,Rebeka!-szólt rám felvéve a hangját.
-Igen Mark ,mivel erről mind te tehetsz. Neked ma is muszáj volt kötekedned, mi?-ráztam meg a fejem lesajnálóan.
-Elég legyen! Dugguljatok el mind ketten . És várjátok meg míg elkészül a fotós.-rázta meg a fejét a rangidős aki az íróasztalnál ülve töltögetett néhány papírt. Idegesen meredtem magam elé és azon gondolkodtam ,hogy -hogy is kezdődhetett mind ez a viszály én köztem és a Leavey gyerek között..

2001.December 15.
-De anya! Nem akarom meghívni Markot. Mindig elveszi a babáimat mikor Elisel átjönnek játszani. És leszedi a fejüket.-néztem a felém tornyosuló példaképemre aki éppen a szülinapi meghívókat írta.
-Szivem-simította meg az arcom puha kézfejével.
-Egyszer vagy 5 éves ,és azt rendesen kell megünnepelni ,úgy ,hogy minden szeretted veled van. Egyébként Mark csak azért csinálja mert biztos tetszel neki-kuncogott fel én pedig fintorogva néztem rá.
-Fúj de gyülölöm.-feleltem majd felmentem a szobámba a nagy plüss macimmal a kezembe.

2005.április 1.

-De apa ,én nem akarok menni Márk szülinapjára. Az egy olyan hülye ,nem hiába van ma a szülinapja.-fontam össze magam előtt a karomat.
-De-de még pedig menni fogsz ,mivel anyáddal nem tudunk hová tenni. Tudod ,hogy ma céges buli.-felelte borotválkozás közben.
-Fúj de gyülölöm!-jelentettem ki toporzékolva.

2010. Július 18.
-De tanárnő Mark ne jöjjön már! Múlt évben is kifestette az arcom mikor aludtam.-feleltem mérgesen.
-Rebeka ,de a táborba  mindenkinek jönnie kell.
-Fúj de gyülölőm-néztem Márk felé.

2015. Szeptember 1.
-Miért ide vették fel?-néztem a középiskola igazgatójára.
-Ezt ő is kérdezhetné ,hiszen ő hamarabb itt volt mâr-felelte a nő.
-Fúj de gyülölöm.

-Fúj de gyülölek!-mondtam a padon ülő fiúnak.
-Már megint mivan?-nézett fel rám.
-Elrontottad az egész életemet-mormogtam .
-Dehogy rontottam el ,már eleve fos volt-vont vállát pimaszul mosolyogva miközben  bedúgta a füllhalgatóját.

-Gyerekek,gyertek itt a fotós. Gondolhatjátok mennyire boldogan fáradhathatott be ide. Hajnali háromkor két 12 évest lefotózni.-dünnyögte az öreg.
-22 vagyok-felelte Mark.
-Szoktak boldogan bejönni ide?-kezdtem el vihogni miközben neki mentem a folyosón elhelyezkedő iratládának.
-A barátnőd?-állt meg egy ajtó előtt a tiszt és felém biccentett.
-Még csak az kéne-rázta meg hevesen Mark a fejét.
-Kabd be-mutattam oda neki a mutató ujjam. Ő pedig csak felhorkantva belépett a fehér terembe ahol már a fotós várt minket .
-De jóóó lesz ilyen képem is.-csapkodtam a tenyereimet mikor megláttam a háttérben lévő fehér fekete csíkos falt.
-Muszáj ilyen fotót csinálni ?-nyafogott az őrnek Mark.
-Igen ,fiam muszáj . Így jár az aki kocsikat gyújtogat.-felelte

-Rendben akkor kezdjük a fiúval-fujtatott a fényképész mikor a kamera elé állt.
Márk pedig szófogadóan a csíkos fal elé ált . Majd a gép kattant egyet és a fotó rögzült.
-Te jössz kislányka-felelte a tiszt majd a falhoz lökdösött.
-Ki lehet rakni instára?-kérdeztem kétségbe esetten mikor egy újabb kattanást hallottam ,így az én képem is elkészült

-Hagy nézzem már meg a képeket, rendőr bácsiii!-visítottam mikor újra a folyosón termettünk.
-Mennyi alkoholt ivott?-nézett a bajszos férfi Markra.
-Sokat,jó sokat.-húzta el a száját.
-Még ez a szerencsétek fiam. Hogy mivel van bennetek alkohol lehet arra következtetni ,hogy nem szándékos volt. Majd mondjátok a bírónak.-mondta
Én pedig utánuk baktattam hallgatózva. De a jó szokásaim egyike volt ,hogy részegen egyáltalán nem tudtam két felé összpontosítani így nem is vettem észre mikor neki ütköztem másodjára is már az előttem lévő kis szekrényes írattárnak. Azonnal elestem ,egyenesen a földre. Na szép!
A két férfi hátra fordult felém és sóhajtva vették tudomásul ,hogy próbálok felállni de nem megy. Majd végül Mark megrázta a fejét és egyszerűen felemelt majd a hátára dobot ,mint egy krumplit. Utálok ,hülye részeg picsa lenni,de akkor az voltam . Szinte azt se tudtam hol vagyok! Ezért nem ellenkezve maradtam ott és hagytam hogy szépen állomba borúljak...

Fúj ,De Gyülöllek!Where stories live. Discover now